Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hunde gør konstant
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 13:50

Jeg har to små hunde, to hanhunde.. Jeg elsker dem over alt på jorden, men de sidste to dage har jeg ligget herhjemme i min seng og hold op hvor de gør, af alle små lyde..

De kommer ud og gå en lang tur om dagen og så komme de ud i haven mange gange om dagen selfølgelig..

Men nu er min tanke hvad kan jeg gøre for at få dem til at stoppe det gøer-ri, det er til at blive tosset af. Jeg syntes heller ikke at det er sjovt at skulle råbe af dem hver gang..

Hvordan stopper man en hund i at hoppe op af døren??

Og kom gerne med alle jeres råd til tidsfordriv??

Høppner

Fjordheste er en fantastisk pony

0
0
Svar på denne tråd

Ihvertfald
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 14:35

IKKE af at råbe af dem

giv dem opgaver

lad dem søge efter deres mad/godbidder eller brug en Buster cube

lær dem forskellige tricks

Lækkert velduftende hø sælges

15 kr. pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Lære dem
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 14:50

alle mulige tricks, rose dem når de er stille.

Evt. lære dem at give hals på komando.

En tur og ellers i haven er jo ikke den store aktivering.

Og det er bedre at lave noget til deres næser / hjerne end at gå tur lang tur med dem, i hvertfald hvis meningen er de skal blive trætte.

Karin

0
0
Svar på denne tråd

Små hunde
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 16:22

Nu skriver du bare små hunde, men der er jo meget forskel på små hunde. Nogle er jo avlet til at gø, og de er svære få til at stoppe.

Ellers må du aktivere dem noget bedre. En gåtur er ikke aktivering. Gem en masse godbider, lær dem tricks, lav øvelser osv. Du kan ikke gå din hund træt, de skal træne hjernen.

0
0
Svar på denne tråd

De skal ihvertfald
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 18:56

have noget der aktivere dem. Det er pomeranier, begge han hunde. Jeg har besluttet at have en skål med godbidder stående og hver gang de gøer og de stoppe får de en godbid..

Ja jeg bliver nød til at prøve at gemme deres mad, men da de er barf hunde er det ikke så nemt, det bliver ihvertfald lidt ulækkert.

Men tror at jeg ville købe sådan nogle man kan smøre noget ind i og ligge i fryseren så kan de få dem og bruge noget tid på at slikke det ud. Tricks kan de allerede en hel del af..

Høppner

Fjordheste er en fantastisk pony

0
0
Svar på denne tråd

Pomeranier
Forfatter: 
Dato:  16-12-2010 08:58

Det er jo en af de hunderacer der virkelig er avlet til at gø, jeg valgte dem fra pga. dette da jeg bor i lejlighed. Hvis du gemmer deres mad i haven, så ligger den ikke inde og bliver ulækker, ellers brug skinketern. Man kan også diverse bolde osv som aktivere.

Pas på du ikke bare får dem belønnet for at gø i stedet for...

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  16-12-2010 11:08

Gå til noget hundetræning med dem, og få det lært der, hvordan du får dem til ikke at gø så meget. Desuden får du jo lært dine hunde en masse andre tricks

Vh Pernille

Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon*

& kattene Dina & Kailey.

R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!!

Klik: *Stald Royal* = Eller se min Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider