|
|
| Andre end mig som er ufans af Hansi |
|
|
Jeg sidder lige og er ved at få min morgenkaffe og har derfor GO morgen kørende mest som morgenstøj  Men så toner Hansi frem og min morgenkaffe får pludselig en dårlig smag. Kakkelovns slakker er og bliver et svar på en dårlig smag, så heller Hansi fra The julekalender.  Andre end mig som er ufan af kakkelovne slakker,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ufans... |
|
|
Jeg er også ufan .. Kan simplethen ikke have manden. Forstår ikke hvad det er der er nogle mennesker mener der er så fantastisk ved ham ... ja så hellere Hansi fra The julekalender 
- Malene - m. Bára fra Stårup og Frodo www.jølver.dk - Amatørfotograf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hansi er en lyshåret grønslimet tysk slakkersanger som dem over 50 år skråler efter.  Behøver ikke at sige at jeg er mere end ufan . Men heldigvis ikke så hårdt ramt så jeg ikke kan se The Julekalender med den eneste rigtige Hansi. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh, det er ham... |
|
|
... der har været nogle reklamer med i fjernsynet??
Han er da styg - men heldigvis nem at undgå. Så ham ulejliger jeg mig ikke med at være ufan af - jeg nøjes med at undre mig over at nogen er fans. Men der er jo meget "musik" som jeg ikke kan forstå at nogen gider lægge ører til.
£isbeth & Baloo Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. (Albus Dumbledore)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hansi er ikke til |
|
|
at holde ud at høre på og det gør det ikke heller nemmere når man selv er tysker 
----------------KATJA-----------------
Alles Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Gitte Systematik giver sikkerhed Boer/nubiske geder sælges både til levebrug og grydeklare (se præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hansi hinterseer |
| Forfatter:  |
Gitte T |
| Dato:  |
15-12-2010 08:22 |
|
...jeg kan sleet ikke udholde ham, hverken fremtoningen, der mest minder om en lyslokket skovsnegl der slimer sig frem, med sine schlager"hits" .. selv en gris der hyler ville i mine øjne ha større hitpotentiale end hansi. -bare på med en tyrolerhat, og så har han en stand in, som ovenikøbet er mere talentfuld  -den reelle musik han fremtvinger bryder jeg mig absolut ikke om, det eneste tyske musik der kan risikere at komme ud af mine højtalere er så også en helt anden genre, frauenarzt - manny marc med disco pogo.. (og det er også dårlig stil i de flestes øjne)
mvh. Gitte, med ponyerne Ýrsa & Bine ..& lånehesten Rachel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg er også en af han ufans, hvis det kan kaldes det  Forstår heller hvad folk ser i ham  Men smag og behag kan jo ikke dikuteres.
Caroline Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ufan eller hvad det kaldes.... her må jeg melde mig ind... Men må dog sige at jeg bare griner af ham.. Fra den allerførste reklame for en af hans UuuuuuTALLIGE Cdér ( prøv at se Cd hylderne i Tyskland 25 stk. Hansi .... og så lige et par stykker med andre !! ) Nå men fra den første reklame jeg så med ham.. har jeg kun kunnet se for mig : denne mand i Svensk malkepige kostume, komme ballet badutspringende igennem det bakkede landskab .. med et par Snehvide dyr efter sig.... Fææææææl 
Med den smukke Lusitano Campeã. www.naughtycoon.dk Avl af Maine Coon katte samt salg af katte atikler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Hehe, nej her kan man da tale om én, der VIRKELIG har forstået hvad "Bundesliga-garn" betyder, og ikke mindst, hvordan det skal se ud. *GG*... Og nej, her forstås heller ikke den "idol-status" han åbenbart nyder, specielt i hjemlandet vil jeg tro.. Men på den anden side.. Så ligger han i "klamhed" HELT på linie med andre klammerter som feks. Rasmus Seebach, Tue West, Justin Bieber og andre gyslinger i "Tude-kategorien".. Jeg kan IKKE have den slags "musik", og ej heller de her "schlagere"...  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2222222 |
|
|
Ufan eller hvad det kaldes.... her må jeg melde mig ind... Men imponeret at hvad han kan/gør ved middelalderene kvinder, jeg kan ikke finde, den vise sten ? Det var lidt det sammen med judle Birger i sin tid ! Måske bliver nogle kinder på 65+ bare tiltrukket at alper når aldren melder sig ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gyyys...Hansi! |
|
|
Melder mig også under fanerne som en af dem, der absolut ikke kan se noget fantastisk ved Hansi!  Jeg tror, man skal tilhøre segmentet af quinder i +60-årsalderen, for at han gør noget særligt for en... Meeen, når nu ret skal være ret, så er den gode Hansi altså ikke tysker - han er ØSTRIGER!  Hvilket så gør det ekstra morsomt, når en dansk koncertarrangør virkelig lægger sig i selen, og serverer stor TYSK buffet inden en Hansi-koncert! Hvad er der nu i vejen med wienerschnitzel, germknödel, jagatee og apfelstrudel??  Men hvis I synes Hansi er styg, så prøv at google hans "konkurrent" på schlager-scenen, Semino Rossi!  (og så er i advaret!) Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænk sig |
|
|
jeg troede reklamen på tv var en joke ...
Får til Baby Annabell dukke købes!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Os mig... |
TUXI |
15-12-2010 16:50 |
|
Os mig, Os mig, oss mig.... Sys han er forfærdelig! Var lige ved at kløjs i julemarcipanen, da jeg ved en fejl faldt over hans tyske julecd på arbejdet igår!!! Tuxi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ufan og ufan |
|
|
Jeg ved da ikke lige om jeg er u-fan, men jeg er i hvertfald anti-Hansi. Først troede jeg faktisk at han var en vittighed/en karikatur - altså bare navnet "Hansi Hinterseer" - det lyder jo næsten som om det er opfundet til genren. Jeg er filme en Cd med ham fordi den røg gratis med det ugeblad, som jeg køber en gang om året. Husker I så for øvrigt Helmut Lotti. Jeg fik engang en CD med ham i julegave, som en slags hadegave, fordi jeg ikke havde fortalt hvad jeg ønskede mig.
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vadr... |
|
|
Her melder jeg mig sgu også som en u-fan af Hansi!! Jeg er godt nok et ungt menneske på 19 år og synes jeg kan kapere det meste musik, sådan nogenlunde, men Hansi.. Jeg bliver helt mavesur  Det værste er dog, at min nabo (jeg bor i lejlighed) simpelthen elsker Hansi! Og for at det ikke skal være løgn, så spilles der HANSI inde ved siden af nu. Så man kan vel næsten regne ud jeg sidder her ildrød i ansigtet! Det er heldigvis "kun" en times tid eller to om dagen hun spiller dansktop eller Hansi.. Snøft 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg kan slet ikke lige forstå hvad folk har imod Hansi? Hans musik er da smagfuld og man bliver da glad af at lytte til det. Ja, det synes jeg i hvert fald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uhhh jeg er er glad for at min gamle mormor ikk kan finde ud af "indernettet". Hun vil blive SÅ ked af det hvis hun så den her tråd..  Hun er 79 år og ELSKER Hansi! Hun har fanplakater på soveværelset og har ALLE cd'er hun har kunne skaffe med ham! Hun er blevet 15 år igen, med alt hvad der dertil hører. Hun skal til koncert med ham i Horsens og pt tror jeg det er det eneste der holder den gamle pacemaker i live..  - Og hvis koncerten har været der, så tror jeg den slår i ekstra beat lige nu.. Personligt så lægger jeg stille mobilen fra mig, når hun ringer for at fortælle nyt om hendes drømmemand :p Er heller ikk fan, men I får mig aldrig til at indrømme det overfor hende, så bliver jeg nok bare afskrevet som barnebarn. 
Anne PG Allways My Choice RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fan/ufan |
|
|
Hansi Hinterseer er sørme ikke kun for dem på 50+... Min søn på 6 år eeelsker musikken og mener Hansi er en superstar. Mig selv, tjaa, jeg veksler mellem at grine og få tics, når sønnen fyrer op for den tyske alpemusik 
Med shetlænderen Lille Stormy & islænderen Týr fra Taastrupgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hygge musik.... |
inger christensen |
15-12-2010 18:59 |
|
fint at lytte til og især når man som mig, godt kan li østrig og tyskland.
IMC sød og rar hest søger rytter til hyggeligt samværd 2-3 x om ugen postnr 4370
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Der sker noget virkelig mærkeligt med mit og kærestens tv, hvis de lægger op til reklamer med Hansi... Tv'et skifter kanal...
Perle Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008 Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 En gang utro, altid utro Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helmut Lotti... |
Kijofreg |
15-12-2010 22:04 |
|
Jeg bliver lige nødt til at kommentere på dén med Helmut Lotti! Jeg kan nemlig absolut godt huske Helmut Lotti - jeg var tvangsindlagt til at høre hans "musik" og se hans koncerter, når jeg var på besøg hos min veninde, mens hun stadig boede hjemme hos sine forældre. Jeg kan huske, at man en overgang kunne købe Helmut Lotti pastiller. De skulle vist nok gøre en dårlig hals god igen, så man kunne synge "næsten" ligeså godt som Helmut selv! Og Hansi Hinterseer? Tja...jeg har hidtil stort set undgået ham. Kan sagtens se udfra billederne, hvilken type "musik" han spiller (og jo, det KAN man altså godt, det er ikke bare en fordom), og jeg føler på ingen måde trang til at sætte en af hans CD'er på. Men for sulen hvor har han ligget i toppen af salgshitlisterne længe. Rigtig mange må jo altså kunne lide ham. Ellers er der meget få, som har RIGTIG mange CD'er med ham derhjemme! 
Med venlig hilsen Anne Sofie Jørgensen tinkerhoppeføl fra 2010 sælges blandingshoppe fra 2009 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kan ham ikke.... |
|
|
Kan ikke udstå manden og hans musik. Har lige haft besøg fra Wien og de så reklamer med Hansi og så gik snakken. Han er et stort hit hjemme i østrig. Her går den bare ikke. Vil ham ikke. Heidi
DAMESADEL SÆLGES.se min præs. Undervisning i damesadel gives Søges: sød pige der har lyst til at hjælpe os i stalden/hygge med hestene 1-2 x om ugen i Smørum Nihil Intentanum Felix vi ses igen min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Lene Hell: "Der er oktoberfest i mine trusser, og du er inviteret!" "Jeg er en stor dåse sauerkraut med dit navn på." Jamen altså, tak for kigget. Havde ikke set det før.
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er også ufan |
|
|
- men jeg er sikker på at Hansi *GRINER* hele vejen hen i banken, - for mønterne ruller ind på kontoén i tusind vis - nogen kan jo lide hans musik og køber hans cdér
Hilsen Hanne
- R.I.P. Chanel 11.april 1991 - 9. februar 2010 elskede og savnede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| verden er mangfoldig |
|
|
og stort HURRA for det. Hermed står det også enhver frit for at vælge Hansi fra... Mig blandt andet. KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Her må jeg melde mig på banen.. Der er ikke noget værre end når vi sidder og ser speedway, så starter reklamen og en Hansi toner ind med bjerge i baggrunden  Jeg kan ikke klare ham vi har lavet vores egen lille private joke her hjemme. Og min farmor elsker Hansi... Føj!!!!
Hilsen Maria " Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light 09.04.2002-10.11.2010 R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja tjo... |
|
|
Om jeg er direkte ufan ved jeg ikke, men morsomt, det synes jeg i hvert fald det er! Om ikke andet kan man vel være fan af fænomenet om, at det kan lade sig gøre at blive berømt sådan! Jeg var i stereo studio for at købe julegaver for et par uger siden, og jeg var ved at brække mig af grin da jeg faldt over en stor bog om Hansi som hed noget i retning af "min vej til toppen" eller noget i den dur Jeg grinte så meget at jeg måtte forlade butikken for ikke at være pinlig I tyskland er han jo sikkert et kæmpe hit, meeeeeeen..... Men jeg skal nødig snakke, jeg har to helmut lotti cd'ere (jeg synes han var lækker på et tidspunkt da jeg var teenager - smagen skiftede ret tit, så jeg gik fra orlando bloom-helmut lotti-leonardo di caprio; sikke nogle skift ), og kæresten har to kandis cdere. Men men men, for at I ikke skal tro at vi er helt tysker-musik-fans her, så kan jeg da berette at vi meget ofte bliver mobbet af familien - hvis ikke vi da lige selv smider en skæv kommentar om den skæve musiksmag. Min ene Helmut Lotti cd har da også givet mig lidt indblik i elvis-sange, og de er da gode. Så skidt med at det er en tysker der synger 
... sagde Randi "Kun småskårne mennesker har orden i tingene, genier kontrollerer kaos"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ak ak, de nationaliteter! |
|
|
Det er åbenbart en gængs opfattelse, at alle der synger på tysk, må være "pølsetyskere"!  Men som tidligere nævnt er Hansi østriger, og Helmut Lotti er faktisk belgier!  Min kære husbond var også engang glødende Helmut Lotti-fan, og i begyndelsen synes jeg da også, at hans musik var okay. Men jeg blev altså MEGA-træt af, at han aldrig lavede noget, der var hans eget! Det var altid cover-versioner af sange, der allerede var verdenskendte. Så Helmut - han er altså røget i skammekrogen hjemme hos os!  M.h.t. Hansi, så er det jo som sådan ikke fordi, jeg hader hans musik. Jeg ELSKER Østrig, og har efterhånden ikke tal på de gange, jeg har været i Tyrol, både sommer og vinter, så musikken er jeg vant til. Men det er den KVALME-eksponering, der pludselig er opstået af ham herhjemme, der ikke er til at holde ud! Det er Hansi her og der og alle vegne: i ugebladene, i aviserne, i fjernsynet...  Det mest positive, man kan sige om den ting er, at han har fjernet noget af eksponeringen fra Helene Fischer, så hun er da stadig til at holde ud!  (nå ja - hun er så faktisk født i Rusland, selv om hun synger på tysk!) Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brækker mig.... |
|
|
brækker mig i lårtykkestråler.......... kan ikke forstå den der dansktop/slager kultur. Det eneste positive jeg kan finde på... er at der da kommmer liv i de gamle damer når de ser Hansi manden ti hi....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er skön |
|
|
Han er da sköööön, han skal höres her nytårsaften efter kl druk. Det bliver bare SÅ godt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ufansk |
|
|
Han har da verdens fedeste navn!!!  Prøv at sige det højt: HanZi HinterZeer Sådan et navn kan ikke købes for penge  Musikken er så ikke lige min stil, og jeg får lidt (meget) myrekryb af ham. Lidt for pæn og storsmilende - og så var der en et sted, der sagde at det ser ud som om han har en labrador på hovedet! Genial beskrivelse af hans hår 
Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så glad og forelsket et min mormor til Hansi koncert i Horsens! (billed er nuppet fra ekstrabladet)  Min mormor, i ekstrabladet!! Hahahah.. På grund af Hansi? Nooooo!
Anne PG Allways My Choice RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor Fan |
|
|
Nej, jeg er absolut stor fan af Hansi Hinterseer - i hvert fald når vi snakker denne udgave  /images/kat01-036_web.jpg) Denne Hansi er nemlig en sort smoke europé - og den kæreste kælepot af slagsen. Selvom jeg har skældt hans opdrætter vældigt ud for det ækle navn  Hans to brødre hedder hhv. Helmut Lotti og Heino 
Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalla |
|
|
Nej, jeg er heller ikke vild med Hansi. Og jeg mistede den sidste respekt for hans musik(og for de danske fans...) da SeOGHør fortalte at han er "en rigtig trussetyv" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|