der i hvert fald virker her- når jeg er FOR syg el ik gider være syg mere. Så drikker jeg drikke aloe vera- helst den helt rene fra brugsen der ik er suppleret med anden smag.
Begyndte i går og allerede der var der bedring fra ik at kunne være oppe i mere end maks 1 1/2 time før jeg måtte ligge mig igen og sove i 3- 4 timer til slet ik at sove den sidste lur jeg ellers havde haft brug for.
I nat har jeg så stort set ik lukket et øje af en el anden grund - men har stadig ik været nødvendigt at tag en lur endnu - så meget bedring er der allerede.
Det er kun når det blir for ekstremt jeg gør det - man kan ellers hele tiden som tilskud. Det vil jeg dog ikke. Men jeg var simpelthen så syg at jeg ik engang kunne tag mig af min søn så manden måtte blive hjemme i går.
(det er kun anden gang i mit liv jeg tager sådan en kur).
Børn under et år og under graviditet er dte kun efter samtale med lægen man må - ellers må ungerne få det ligeledes. Jeg overvejer rent faktisk en minimal dosis til trolden hvis han blir syg igen nu her. Det er simpelthen for synd! Snottet sidder jo fra den sidste og blir sikkert hele vinteren desværre.