Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ondt i halsen
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 08:35

Jeg har bare mega ondt i den ene side af min hals. Kan slet ikke synke.Syntes slet ikke jeg har prøvet at have ondt i halsen på den her måde før :(

Er der nogle af de der bolcher der rent faktisk virker? Strechil eller hvad de nu hedder. Føler mig lidt desperat.. for AV

Libero str. 4 sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

sidst jeg var syg
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 08:42

virkede intet. Jeg lagde mig og tog en lur. To timer senere gjorde den ene side bare niller naller. To timer senere igen hele halsen... Så var der bare dømt sygdom.

Det er der masser af i luften stadig - så jeg tager lige en tur mere nu Og vi holder selvfølgelig sønnens fødselsdag her i weekenden ikke

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 08:51

Øv er du også ramt :(

Syntes du ikke også ondt i halsen er slemmere end normalt?

Jeg kan slet ikke synke uden jeg skal koncentrer mig om at gøre det.

Hvor er det synd for jer nu det er Troldens 1 års fødselsdag :(

God bedring :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 08:54

jeg nåede ikke at komme mig over den første, før nr to ramte. Heller ik trolden. Han snotter stadig, og i torsdags måtte jeg hente ham i DP efter 3 timer pga feber.

Jo det var helt uhyggeligt. Jeg er ellers ik pivet skal jeg sige - jeg har prøvet at gå med halsbetændelse i 1 1/2 mdr, hvor staffylikokkerne spredte sig mod lungerne mv uden at ha så ondt jeg rent faktisk troede på det var halsbetændelse. Men den gang ondt i halsen der sidst var godt nok slem!

0
0
Svar på denne tråd

Bliv podet
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 08:57

oppe hos din læge. Er det en halsbetændelse går det ikke i sig selv. Jeg har lige haft en ogmåtte på penicilin i en uge og det virker meget hurtigt. Afsted til lægen med dig.

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 09:02

Ja det kunne jeg da prøve. Skal alligevel forbi med Alice i dag. Måske de lige gad tjekke mig også :D

0
0
Svar på denne tråd

et godt råd
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 09:15

der i hvert fald virker her- når jeg er FOR syg el ik gider være syg mere. Så drikker jeg drikke aloe vera- helst den helt rene fra brugsen der ik er suppleret med anden smag.

Begyndte i går og allerede der var der bedring fra ik at kunne være oppe i mere end maks 1 1/2 time før jeg måtte ligge mig igen og sove i 3- 4 timer til slet ik at sove den sidste lur jeg ellers havde haft brug for.

I nat har jeg så stort set ik lukket et øje af en el anden grund - men har stadig ik været nødvendigt at tag en lur endnu - så meget bedring er der allerede.

Det er kun når det blir for ekstremt jeg gør det - man kan ellers hele tiden som tilskud. Det vil jeg dog ikke. Men jeg var simpelthen så syg at jeg ik engang kunne tag mig af min søn så manden måtte blive hjemme i går.

(det er kun anden gang i mit liv jeg tager sådan en kur).

Børn under et år og under graviditet er dte kun efter samtale med lægen man må - ellers må ungerne få det ligeledes. Jeg overvejer rent faktisk en minimal dosis til trolden hvis han blir syg igen nu her. Det er simpelthen for synd! Snottet sidder jo fra den sidste og blir sikkert hele vinteren desværre.

0
0
Svar på denne tråd

ondt i halsen
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 09:39

øv jeg har også ondt i halsen.. i går var det rigtig slemt!! måtte holde min for øret når jeg sank fordi det gjorde ondt...

I dag går det heldigvis lidt bedre... der må være noget i omløb!!

Mor til 2 bulderbasser

Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 10:01

Når jeg har så ondt i halsen, at jeg ikke kan synke, og min hals er hævet helt op, så tager jeg en Ipren. Det hjælper, kan I tro :)

Natascha

0
0
Svar på denne tråd

øvøvøv...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 11:52

Hvor er i dog uheldige :(

Jeg priser mig lykkelig for at jeg fik fjernet mandler i august 09 - der havde jeg så også haft kronisk halsbetændelse i ½ år ....

Men der er kun 1 vej - op til lægen og blive podet, for hvis der er bakterier - så er der heldigvis en pencillinkur i vente ... det er trods alt bedre end en virusinf. hvor man kan gøre NADA!

God bedring til alle de ømme halse...

Maja

Ég elska litla íslenska gullmoli minn

Tjek denne hjemmeside ud

hvis du overvejer privat dagpleje i 4100 Ringsted:

www.denprivatestordagpleje.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 13:02

Øv nu har det sat sig i mit øren ... Ved ikke hvad der er best :( Hader vinter :(

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke sjov....
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 13:05

Jeg har dog ikke ondt i halsen - men røv.. for jeg har erhvervet mig en gang roskildesyge... Nam nam!

God bedring til jer alle!!!!!!!

Hilsen Helle.

Dejligt hus i Slagelse sælges.

LP- plader sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Samme her
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 15:33

Det er ikke en måned siden, at jeg var syg i halvanden uge med snot og ondt i halsen. I dag er det så startet igen. Øv altså. Har lige sendt manden i byen efter rød solhat. Jeg gider og orker ikke mere sygdom nu.

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider