Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mange himmelheste den sidste uge?
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 04:53

Jeg er ærligt talt chokeret.

Vi ved efterhånden alle hvad der skete med Ozzie, og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste denne hændelse satte sig dybt i.

Jeg ved ikke om det er pga. den hændelse, at jeg nu siden støder på den ene efter den anden tråd/besked om at endnu en hest er draget til de evige græsmarker, eller om det generelt bare er fordi at det sidder så dybt i mig, at jeg lægger mere mærke til det nu?

Indenfor de sidste 4 dage, er det 5 heste, jeg er stødt på.

Er det noget I har lagt mærke til?

Mvh. Lykke

"If it's not a walker, it's just a horse"

*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!

Han killing sælges HER

Skilte til dyr laves HER

Nyt forum for Eksotiske dyr HER

0
0
Svar på denne tråd

himmelheste
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 08:48

jo jeg har også lagt mærke til det ,men om det er fordi jeg selv måtte sige farvel til min egen i sidste uge,ved jeg ikke.

tror bare at når man selv har det inde på livet,så lægger man mere mærke til det.

Men sørgeligt er det ,med alle de himmel heste R.I.P

ANJA

nu med lille blop i maven

RIP Korsvangs salina du vil være elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

jeps....
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 09:12

sådan er det bare og i perioder virker det som om der går helt sport i det.

Det er bedre at slagte end at sælge, for der er nemlig ikke andre end MIG MIG MIG der kan passe ordentlig på min hest.

Selvfølgelig kan de blive syge og aflivning er eneste udvej, men der er godtnok også mange der bliver aflivet bare fordi.

Rigtig øv for jer at i har mistet jeres, det er hårdt at miste dem pga sygdom

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 10:37

Nu tvivler jeg stærkt på at der er nogen mennesker der står og klapper i hænderne over at skulle aflive deres hest, fordi INGEN andre skal ihvertfald have den.

I den perfekte verden var der da også et hjem til alle heste, men sådan er verden bare ikke skruet sammen.

Der har nok været lidt for mange skræmmende historier om misrøgtede dyr.

Og så er det da langt bedre at aflive dyret, fremfor at sende det en kummerlig tilværelse i møde.

Ja så kan man låne hesten ud, men markedet for selskabsheste der ikke kan rides, er godt nok yderst begrænset.

Hatten af for dem der rent faktisk tager ansvar, og enten finder dyret et godt hjem, eller som sidste udvej vælger at aflive det.

Mig bekendt nyder ingen at aflive deres dyr.

Mon ikke de mange aflivninger i øjeblikket bla. skyldes f.eks. gigt lidelser der forværres i dette vejr?

Mvh

Janni

Boks udlejes ved 4440 Mørkøv, nær skov og ridehus.

800 kr. pr. mdr. inkl. hø og halm.

Ring og hør nærmere på tlf: 2534 9781

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 15:47

men tror også man er mere opmærksom og følsom over det når man nu har siddet og tudet en hel sø over stakkels Ozzie og Anja som mistede ham. Jeg er stadig helt færdig over den historie...var helt sikker på at han ville blive fundet i god behold...

Men trist med så mange heste der siger farvel nu....heldigvis er nogle af dem jo gode velovervejede beslutninger om at hjælpe hesten og give den fred på en god måde.

snøft herfra

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

sjovt....
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 18:06

Det har jeg faktisk ikke lige lagt mærke til, selvom jeg faktisk selv sendte min afsted den 1. december p.g.a sygdom i øvrigt- ikke fordi andre ikke kunne passe den godt nok

Selvom de selvfølgelig heller ikke kunne

Jeg har nok valgt at lukke øjnene. Med undtagelse lige af Ozzie tråden. Men den er også nævnt så mange steder at man vist skal være decideret blind for ikke at opdage den.

Men jeg har før lagt mærke til at der i en periode har været mange aflivninger i flæng.

Det er jo nok bare sådan det er. Helt tilfældigt.

Rikke med Thor

A good horse is never a bad colour.

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider