Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Husleje-hjælp!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2010 22:06

Kære kloge hn, hjælp mig lige med denne her :-)


Jeg har fået en brev med en regning fra min udlejer på godt 5000, der bliver trukket fra min konto her den 1. jan. I brevet står der at lejen ikke er blevet reguleret efter vi flyttede ind for ca 2,5 år siden. I lejekontrakten står der at lejen stiger med 100 pr. md pr år. Vi fik sidste år et brev (som jeg øv øv ikke kan finde, hvor der stod at lejen IKKE ville blive reguleret i 2009- altså den ikke ville stige.


Mine spørgsmål er så:


Er det ikke udlejers ansvar at regulere stiningen og trække pengene (det kører over pbs)?


Hvis udlejer først har skrevet at lejen ikke reguleres, kan de så godt bare ændre mening?


Kan man godt trække 5000 kr fra min konto med 20 dages varsel??


tak for svar :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 lo.......
Forfatter: 
Dato:  13-12-2010 22:11

Den skal du tage til Lo.


Ved at min gamle nabo trak vores gamle udlejer i Lo med netop problemer med lejen. Det viste sig at det ikke var lovlig at lejen stiger en gang om året på den måde, og hun fik tilkendt alle de stigene penge tilbage fra alle de mange år hun havde boet der.



-----MARIA-----


:-) :-) smil det smitter :-) :-)


Odder barnevogn sælges

Gamle uldtrøjer søges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  13-12-2010 22:20

Oki, tak det vil jeg prøve, har lige meldt mig ind i LLo nu. 5000- det er ski mange penge lige på kort tid, at skulle smække på bordet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 01:37
Jeg vandt en huslejesag over min udlejer med hjælp fra LLO i foråret. Min udlejer bestemte sig pludselig for at huslejen skulle stige med tilbagevirkende kraft i starten af 2009! Fordi jeg først efter lang tids overvejelse bragte sagen til huslejenævnet, og det tog så lang tid før sagen blev afgjort, endte han med at skylde mig knap 21.000 kr. Beløbet blev også så stort, fordi der gennem de sidste 4 år, ligeså stille har sneget sig stigninger på huslejen , som ikke var aftalt i kontrakten. LLO fandt også ud af, at jeg i sin tid havde betalt alt for meget i indskud. Dfm skulle han også betale tilbage. Få hjælp fra din lokale LLO. Jeg havde ikke klaret det selv:)

MARIA

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider