Så sidder jeg her med under tre døgn (!) til aflevering...
Jeg er journaliststuderende, og er altså nu nået dertil, hvor jeg skal bevise, at jeg er studieegnet - Det er i hvert fald det, skolen har forsøgt at bilde mig ind...
Jeg tror nemlig, at undervisningsministeriet med dette koncept forsøger at sige: "Er du nu heeeelt sikker på, at det er dette, du vil arbejde med resten af dit liv??"
- For, i guder, hvor kan sådan et lille projekt da forårsage svedeture, stess, spændingshovedpine og søvnløshed som intet andet!
Mit første emne viste sig at være en dødssejler, det resulterede i, at jeg måtte skifte til mit "back-up emne" (jeg kan kun prise mig lykkelig for, at jeg havde sørget for at have sådan et) så sent som i onsdags - Over halvvejs inde i forløbet.
Nu sidder jeg så her kl. 22.25 søndag aften, og har netop besluttet, at jeg har arbejdet nok for idag. Jeg har siden onsdag snakket med kilder, været i København og lave to interviews, læst en vanvittig mængde undersøgelser og rapporter, transkriberet interviews, bearbejdet fakta, sat informationer i system, skrevet reflektioner ned, lavet kildevurdering og alt muligt andet, min hjerne simpelthen har valgt at sparke ud, fordi der ikke er plads til det!
Jeg præsterede i nat at drømme, at jeg afleverede i sidste øjeblik, og kort efter deadline opdagede, at jeg havde glemt al formalia, ikke havde sat opgaven op efter "Det gode printmanus" og desuden havde glemt at tage billeder.
Jeg vil gerne være færdig nu 
Er der andre, der har solgt deres sjæl til førsteårsprojekt eller lignende?
Ih du godeste, lad det nu blive onsdag!!!