|
|
| Hvad får Jeres mand/kæreste i julegave? |
|
|
Tja, som overskriften siger: Hvad giver I Jeres mand/kæreste i julegave? Selv har jeg endnu ikke fundet, men jeg kigger ihærdigt efter det helt rigtige. Tror det bliver til et par bukser, som han har talt længe om, men vil også give ham en mere personlig og speciel gave. Pga. vores forestående familieforøgelse så kan en forlænget weekendtur til udlandet eller lign. desværre ikke komme på tale i denne omgang. Lad mig høre hvad Jeres mænd skal forkæles med. Mvh Juliette
Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kære mand skal forkæles. |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
10-12-2010 19:19 |
|
Han skal ha en donkraft til latsbilen og et oprettersæt. Så ungerne og jeg skal op med den store pengepung.
IMC sød og rar hest søger rytter til hyggeligt samværd 2-3 x om ugen postnr 4370
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min kæreste får lidt forskelligt, økonomien er ikke til delux-gaver i år, men der skal da være lidt at pakke ud  Først og fremmest skal han have en Wacom Bamboo Pen & Touch (lidt info til jer, der er nysgerrige): www.wacom.com/bamboo/ bamboo_pen_touch.php Har desuden købt en bog med billeder og fortællinger fra 2. verdenskrig samt der nok bliver en pakke med et halstørklæde (lidt en joke mht farvevalg, der skal prøves af i praksis)... Synes det er svært - uanset om man handler for 100 - 1000 kr...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste |
|
|
får 3 par bukser og 3 tshirts.. han mangler altid tøj så det skal nok blive et hit  Derudover får han noget slik jeg har bestilt hjem fra USA, som han har snakket om de sidste 3 år siden vi var derovre sidst. Jeg ved allerede hvad jeg får af ham  et fladejern med tilhørende væsker, en ny dunjakke en ny skærm til min bærbare, tabte nemlig computeren på gulvet den anden dag, så det var sødt af ham at få fat i en ny skærm til mig  Det er måske nogen lidt store gaver i år.. Men der er også blevet sparet på mange andre ting igennem året.
www.roseanna.dk Logo til tryk og hjemmeside Showgrimer til araber og miniature Malerier af heste på bestilling La Troja Ox ..arabisk prinsessehest..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste |
|
|
hader det der ræs med at skulle skrive en tvungen ønskeseddel og han køber selv de ting han ønsker sig så det der gavehalløj kan få ham til at gå helt i spåner... Så vi gir simpelthen ikke hinanden gaver til jul og fødselsdag. Og så alligevel... til fødselsdage står den på lækre restaurantbesøg. Han har fødselsdag i næste uge og der tar vi på Ofelia (i skuespillernes hus) og spiser inden vi skal i teatret. Tidligere år har vi været på Nimb, Bistro boheme og Mash og til nytår står den på Era ora.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKrift over |
|
|
I år får han en ny telefon. Hans Iphone døde tidligere på måneden - og er ældre end 2 år = ingen garanti længere. Nu bruger han en gammel gammel telefon, som ikke er en andriod telefon og det er han noget ked af. Dog var mit budget ikke til at købe en Iphone 4 (ellers havde jeg gjort det), men da han elsker Samsung telefoner får han en Samsung Galaxy x... Desuden får han et halvt års abbonnement på Baserne 
Mvh Eva. Og nej, selskab staves ikke "selvskab"... og generelt staves ikke "generalt" - i hvert fald ikke i følge ordbøgerne. (men stavefejl skal der selvfølgelig være plads til )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manden og jeg giver... |
|
|
hinanden nye madrasser til sengen... De er blevet hule og flade... Julegaven bliver derfor først købt i januar, så juleaften er der ikke noget til os fra hinanden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrif |
|
|
Min kæreste har fødselsdag den 21 december og det eneste manden ønsker sig er en skægtrimmer med præcitionsskær.... Sådan en får han så i fødselsdagsgave.. Julegave.. Tja han er ikke kommet med nogle ønsker så det er blevet til en hættetrøje fra Samsøe & Samsøe og tre t-shirts fra Samsøe & Samsøe
Hilsen Maria " Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light 09.04.2002-10.11.2010 R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min mand og jeg har givet julegaver til hinanden..en ny cykel til os hver. Men fra sønnike får han et gavekort ind til "løberen" i Esbjerg, og han har fødselsdag den 8/1 og derfår han nogle Bjørn Borg Pyjamasbukser, og et fedt sæt tøj... 
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det en heeemlighed |
xtiny ♣kat♣ |
10-12-2010 19:45 |
|
Men noget, som han for en gang skyld ønsker sig! Ellers får han bare sokker osv. fordi, han intet ønsker sig. Men det sprængte gavebudgettet, jeg havde satset på at købe to for 300 (datalogens gave incl. i prisen). Jeg ved, jeg får en pose hundemad, han kunne ikke nære sig for, at jeg skulle se kvitteringen. (Vi har ikke hund).
Med væmlig hilsen
xtiny "Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et kys :o) |
|
|
Der er ikke råd til gaver i år, for mit vedkommende... Så han får ingenting, og jeg har selvfølgelig sagt, at han heller ikke skal give mig noget.
Tine & Tulle Det klingede... Hvil i fred mine elskede, elskede Prinsesse-Duller <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøj tøj tøj |
Cassie84 |
10-12-2010 20:19 |
|
han får et par hættetrøjer i år og jeg får også noget tøj.. han elsker at gøre mig glad men jeg ved han er så bange for at købe noget forkert så viste hvad jeg ønskede mig og så købte han det...
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
Janne ♣W♣ |
10-12-2010 20:36 |
|
Min kæreste får en barbermaskine fra phillips, den der kan komme med i bad, sådan en har han snakket om længe..Så får han et parfumesæt fra diesel. Udover det giver vi hinanden adventsgaver, det er så hyggeligt, han har fået 1 t-shirt, 1 par cowboybukser og der venter ham en trøje og endnu et par cowboybukser.. Indtil videre har jeg fået, et ur og et smykkeskrin, super gaver..Og tror at julegaven består af lingeri 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaver... |
TinaR |
10-12-2010 20:50 |
|
Af mig får han billetter til Roxette koncert i Sverige til sommer - inkl. 3 dages hotelophold. Af børnene får han... tja, bum bum - jeg er blank!
Træk vejret nu, venter du til om lidt.... - så dør du! TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Min kæreste er en pestilens i forhold til gave. Han ønsker sig aldrig noget, så det er noget af en udfordring. I år har jeg købt et par jagtbukser og noget termoundertøj. Hvis han kommer med en kommentar om at de gamle bukser da ikke trængte til at blive skiftet ud, så kværker jeg ham 
Mvh Mette 2 ledige bokse, kolding v
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave til manden |
|
|
Min mand får lidt forskelligt i julegave. Nye høretelefoner, der er lydsikre, for lyde udefra. (Vi bor i USA, og rejser derfor ofte til DK for at besøge min familie. Så der er ofte lidt støj i en flyvemaskine) Nyt bælte Undertøj og stømper 3 skjorter roseanna »troja ox 4385«: Bliver lige lidt nysgerrig, hvad er det for noget slik din mand gerne ville have fra USA? Bor nemlig selv i USA, så det kunne være meget sjovt lige at vide 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja her |
|
|
har han ønsket sig en kedeldragt beregnet til at bruge i skoven under skovning.. så det får han og så har jeg bestilt bord på en restaurant i aalborg som også blir en del af gaven.. der blir også en lille pakke fra nissen som er nogle devalt bits
2års vallak sælges forv stg 158cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jagtudstyr... |
|
|
Jeg har købt en sixpence tweed cap til min kæreste, sådan en hovedbeklædning til jagt.. 
Mvh. Anne Kathrine Jensen Sygepleje.stud, hestetøs og bonderøv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
|
|
Vi har givet hinanden en drømmerejse til sol og varme med afgang i januar, såe det bliver kun til en meget lille ting juleaften.. hvad aner jeg ikke.... måske nogle boxershorts eller en dvd-box med Scrubs !!! Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen ting |
blueboy |
10-12-2010 22:52 |
|
Han får ingen ting  Jeg er ikke til planlagte gaver... Hverken den ene eller anden vej. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave |
|
|
Xtiny - Du får da en hund 
Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu er han selv herinde, så det er en hemmelighed 
Mvh. Lykke "If it's not a walker, it's just a horse" *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Han killing sælges HER Skilte til dyr laves HER Nyt forum for Eksotiske dyr HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik købt..... |
|
|
altsammen i går aftes/nat - og det blev til væsentlig flere og større gaver end lige planlagt, men så må det blive små ting til næste år. Tor han bliver RIGTIG glad for de forskellige ting. Nu må det gerne blive d. 24. dec så jeg kan give ham dem - er såå dårlig til at vente med at give gaver, når først jeg har fået købt dem  Fik også lige købt gave til mine forældre og mangler kun det sidste for at have styr på svigerforældrene. Så nu er der ikke mange tilbage, for sønnen er der også helt styr på. Herligt! Mvh Juliette
Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver... |
Charlotte ☻Springer Jack☻ |
11-12-2010 10:29 |
|
Min kæreste får en lækker grøn windbreaker trøje, til at ha´ på når han går på jagt. Den er allerede købt. Og så tror jeg han skal have en bog af Jussi Adler -Olsen også. Han er nemlig meget glad for at læse,og han blir´ nærmest skuffet hvis der ikke er mindst en bog blandt julegaverne. Min kæreste og jeg giver også hinanden adventsgaver, indtilvidere har han fået: En skrabejulekalender og en "jægerens lommebog 2011". Imorgen skalhan have "Mænd der hader kvinder" på dvd, og en sej badeand (Han samler på badeænder)
Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack. - Jeg tror altid det bedste om folk-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave |
|
|
Min mand får et krus med et billede af vores datter, med påskriften "Fars Pige". Vi er faktisk ikke på gave, det er kun børnene der får, men jeg kunne ikke lade vær..... 
Venlig hilsen Stina.
Mor til de to charmetrolde Lea og Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Her får manden en bog om "Ferrariens historie i Formel1", som jeg ved, vil blive hans trofaste bog igennem det næste laaange stykke tid. Herudover så giver jeg ham dvd samlingen "The Pacific", som jeg også ved han bliver rigtig glad for. Så sent som i sidste uge, sad han og kiggede hjemmesider igennem, for at finde den billigste pris. Fik dog afvægret med, at han nok skulle vente til januar, og se om den ikke kommer på tilbud  Så jeg glæder mig også rigtig meget, til at give ham gaverne. Forventer egentlig ikke selv nogle gaver, da vi lige har købt nye vinterdæk til min bil og det blev en større udskrivning, så har sagt til ham, at det kan være min julegave 
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi giver ikke gaver i år, da vi hellere vil bruge pengene på hinanden, når vi skal til Thailand til Januar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @Cocoa |
xtiny ♣kat♣ |
11-12-2010 18:35 |
|
Dét håber jeg ikke! Jeg er glad for hunde, men katte passer mig bedre. (Man skal ikke op klokken 6.00 dut i regn og blæs for at lufte en kat! ) I øvrigt vil jeg helst selv vælge min hund, hvis det skulle være. Spøg til side: Der, hvor vi køber foder- kan man også købe ting til jagt, ridning, hund og kat og gaveartikler. Så der er mange lækre ting!
Med væmlig hilsen
xtiny "Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæreste og julegaver |
|
|
Min søde kæreste får en hættetrøje med simpsons på, så får han et par underbukser med simpsons også, og udover det en halskæde Han har længe snakket om han ønsker sig en halskæde, for at have noget personligt fra mig 
Sagde Berit:) Ejer af gadekrydset Sirocco og af welshplagen Lærkegårdens Charm Boy en vallak skal du fortælle en hingst skal du spørge en hoppe skal du diskutere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Min husbond får fra mig: uge til Egytpen alt inkl. afrejse den 28 dec. fra Nissen: Et stort tæppe. fra hestene: et decilitermål (en lille joke) fra kattene: en brødkurv/varmere (også en lille joke) fra mine katte til hans: kattemad... derudover har han fødselsesdag den 13 jan. men der håber jeg, vi finder noget han vil prøve (skydrivning, HAJ-svømnmeing el. lign).
Prenslev Black Shadows Once you go black, you never go back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Min kæreste fejrer ikke jul, da han er fra Tyrkiet, men jeg har nu alligevel overvejet at købe ham lidt nyt tøj; om det bliver en t-shirt, en bluse eller træningsbukser, ved jeg endnu ikke, måske en af hver  Han har sagt, han køber gave til mig, da jeg jo fejrer jul, så nu må vi se, hvad han finder på 
Mvh. Julie --- Dansk Oldenborg Avl
Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weekendophold |
|
|
Min mand får et weekend ophold i Berlin og så håber jeg at han inviterer mig med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaaaaa |
|
|
min mand får.... Fra mig: speciel kølergrill til hans bil ( ja den er hans baby )....lækker mandeduft fra georgio armani....boksershorts..... 2 dvd'er med jeff dunham.....fra misserne rensevæske til barbermaskinen samt tandbørstehoveder til el-tandbørsten....
Hilsen Jeanne
CALIF, min smukke stjerne.
Cayenne, 10-10-07 Oline, 14-07-09 Hvil i fred mine dejlige tøser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|