Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Verdens bedste udlejer
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 05:42

Ihhh jeg tror altså vi har verdens bedste udlejer:) Vi bor på et lille landsted i nummer 12 hvor vores udlejer bor i nummer 6. Og både i starten af året og nu her er manden så sød at komme og fjerne sne fra vejen og op til vores hus. Det er en privatvej på ca. 100 m hvor også vores nabo bor. Det ville godt nok være hårdt hvis vi skulle rydde det med håndkraft. Men han kommer gerne og fjerne sneen med sin rendegraver.

Her i forgårs var jeg lige nede med en af vores ynglings amaroner for han skal selvfølgelig have lidt for det...Jeg ved at de ikke vil have penge for det så noget andet godt skal de altså have:) De blev også glade for den:)

En anden dejlig ting er når vi eller de er ude at rejse, så passer vi heste for hinanden...Det er altså bare dejligt at have sådan en udlejer man kan stole på:) Og man ved at hestene har det som blommen i et æg hvis de passer dem:)

Jeg synes tit man læser om folk der har problemer med deres udlejer men vi er i hvert fald utroligt glade for vores:)

Andre der også har søde udlejere????

Tina

" Alt godt kommer til den der venter "

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at hører...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 06:18

KH Christina :)

Sygeplejestuderende og ryttermærkedommer

Mangler du ryttermærke 3 og 4?

Læs mere her:

www.heste-nettet.dk/forum/9/218451/ 218451/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider