|
|
| Julehesten 3 |
|
|
Måtte bruge 4 klik, men havde fundet stedet med muligheden med det samme. Valgte bare en forkert rækkefølge. 
Ellen Uden hov, ingen hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhghdhdf |
|
|
Ja, den var let igen idag, håber hn hesten begynder at gemme sig lidt bedre.  Elsker at sidde og lede efter den. haha
Tanja
"Shut Your mouth - open your mind."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg var |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
03-12-2010 00:49 |
|
langsom idag men fandt den dog tilsidst  Barnligheden længe leve !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig sød |
|
|
Julehest - elsker den  - jeg ledte også i den forkerte rækkefølge 
"Den vej, som som ikke starter i Hjertet, ender blindt." Antines Arabians Dk PH Balaton El Antines OX Avlshingst Rose of Kunar Bronze Medal Champion Junior Filly Holland 2010 Balagia OX Guldhoppe Solgt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pindsvin |
lindy |
03-12-2010 01:27 |
|
123 og fundet.. for nemt.. mon ikke den gemmer sige bedere senere på måneden 
/<rista Og Den Røde Giraf!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Fundet 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Championatsvinder Distance 2009 Vestegnens Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke |
|
|
Kan slet ikke finde den...troede ellers at den var let da jeg havde læst ledetråden, men nær nej..har nu brugt næsten 1 time ;-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fandt den |
|
|
Altså første gang jeg kiggede derinde, var den der ikke - nu er den der... måske man skulle tage sine briller på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
fundet! synes det er en super sjov julekalender... 
Carina Overgaard... Militaryrytter Den som vover- mister fodfæstet for en stund. Den som intet vover- mister sig selv. tilbyder klip med støjsvag klipper i vejle/hedensted/horsens
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan ikke finde den. HJÆLP... |
|
|
hvorfor kan jeg ikke finde den... 
MONA Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehest |
Heidi74 |
03-12-2010 09:23 |
|
Fuuundet Ku slet ik rumme den imorges, men nu gik det lidt bedre  Mona - hvor ville du lede hvis du skulle finde en større stald? 
Love isn´t allways about holding on.
Sometimes, just sometimes,
it´s about letting go...
Hvil i fred Savoux 20.08.95 23.09.10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet. |
|
|
Nem igen i dag 
Hilsen Karina *Asterix* 8/4 1999 - 23/7 2009 Den smukkeste stjerne på himlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
|
|
Jeg er en af dem der ikke glæder mig til det bliver sværer, jeg har kæmpet hver dag med at finde den. Og jeg har ikke fundet den endnu.
Venlig Hilsen Anni og Victoria!! Belladonna er til salg Belladonna Den perfekte Fjordhest Søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt de |
|
|
er nemme at finde her i starten, for det er først i dag, at jeg forstår det med ledetrådene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FUNDET .... |
|
|
tak Heidi det gik lidt før jeg fangede den...
MONA Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Den var faktisk super nem i dag Har fundet både den på JHN og HN  Næææsten i første forsøg begge ;p Det er meget sjovere end alle de der genudsendelser, de laver af alting nu til dags
Carpe Diem - sieze the day: "Gather thy rosebuds while ye may
Old times is stil flying
And the same flower that smiles today
tomorrow will be dying"
www.epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmm... |
|
|
Jeg er vist heller ikke så kvik i dag. Har ledt der, hvor jeg mener der er noget med opstaldning, men kan ikke finde den 
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå nå... |
|
|
Så fandt jeg den alligevel, lige under der hvor jeg havde kigget 
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
også idag fandt jeg den.. dejligt at kunne være lidt barnlig her i julen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Jeg har vist ikke fattet legen endnu  Skal jeg finde HN hesten i en tråd eller.....?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan simpelthen heller ikke finde den??  Mvh Janni
Boks udlejes ved 4440 Mørkøv, nær skov og ridehus. 800 kr. pr. mdr. inkl. hø og halm. Ring og hør nærmere på tlf: 2534 9781
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
millesulbæk ♥Tessa Birkelund |
03-12-2010 11:14 |
|
Jeg kan heller ikke finde den...synes jeg har ledt overalt.
Hilsen Mille Blev mor til den dejligste dreng den 02.01.2010 Når Man Tæller De Gode Dage Sammen, Så Kommer Man Alligevel Frem Til Et To-Cifret Tal Hver Måned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan I ikke finde den ? |
JLH ♥Wannamus♥ |
03-12-2010 11:18 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehest |
Heidi74 |
03-12-2010 11:47 |
|
it´s about letting go...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehest |
Heidi74 |
03-12-2010 11:53 |
|
janni og mille - hvor ville i lede hvis i skulle finde noget med større stald? 
it´s about letting go...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er hyggeligt! |
|
|
Jeg glæder mig ikke til at det bliver sværere, jeg synes det er rigtigt hyggeligt at bruge et par minutter hver dag det er min eneste julekalender
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Interesseret i en levende hobby og friske æg og kød fra egen baghave?
Tjek min hjemmeside om høns Ad semane a fructum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Heidi.. ja netop, og der har jeg ledt Eller er der flere steder herinde??  Mvh Janni
Boks udlejes ved 4440 Mørkøv, nær skov og ridehus. 800 kr. pr. mdr. inkl. hø og halm. Ring og hør nærmere på tlf: 2534 9781
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iiiiiiii |
|
|
Janni du må lede et forkert sted så. Hvor har du ledt? Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
|
|
Kan ikke finde den og fatter ikke en bjælde af det..... kh heidi
DAMESADEL SÆLGES.se min præs. Undervisning i damesadel gives Søges: sød pige der har lyst til at hjælpe os i stalden/hygge med hestene 1-2 x om ugen i Smørum Nihil Intentanum Felix vi ses igen min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Synes jeg har ledt alle vegne  På markedspladsen under opstaldning, i fagbogen under haller, stalde osv?? Fatter heller ikke en meter... skal man så ringe til Peter??  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Fundet  Den var ikke helt oplagt - Men alligevel lidt...
Rose - og Kongejordens Cardiff Supergod og billig opstaldning tilbydes ved Århus! Boks eller løsdrift, ridebane og gode turmuligheder, selvpas eller fuldpas - Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tilslutter mig helt og holdent Rose  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg brugte... |
StaldNo Charkant |
03-12-2010 12:56 |
|
RyttersRidesport i Romlund v. Viborg ersatter ikke dækkener der går i stykker ved vask pga vaskemaskinen går i stykker. Så pas på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxx |
|
|
Fatter stadig ikke en bjælde skal der kigges KUN under nyheder eller.... måske bunder den manglende forståelse i at jeg ikke fatter hvordan man spiller/leder/leger med Nogle der kan forklare????? så selv lille jeg forstår det???!!! kh heidi
DAMESADEL SÆLGES.se min præs. Undervisning i damesadel gives Søges: sød pige der har lyst til at hjælpe os i stalden/hygge med hestene 1-2 x om ugen i Smørum Nihil Intentanum Felix vi ses igen min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor logisk, man synes, det er, tror jeg kommer an på, hvor rig man er, når man synes, stalden er for lille 
Rose - og Kongejordens Cardiff Supergod og billig opstaldning tilbydes ved Århus! Boks eller løsdrift, ridebane og gode turmuligheder, selvpas eller fuldpas - Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa!! |
|
|
Jeg er åbenbart ikke logisk tænkende - jeg kan bare IKKE finde den sk... hest.  Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa!! |
|
|
Så er den sk... hest fundet. Det var så det eneste sted jeg ikke lige havde overvejet at kigge!!! Ikke særlig logisk syntes jeg  Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PLEASE..... |
|
|
Kast lys over sagen.... hvor og hvordan ... skal man ind i noget eller er den ude i reklamerne eller..... heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reglerne |
|
|
På forsiden er der hver dag i Nyhederne en lille artikel der hedder fx julehesten 3. dec. så læser man hele nyheden og nederst står der en ledetråd . I dag fx at hesten synes dens stald er blevet for lille. Så gælder det om at kigge rundt i de forskellige emner på HN og finde billedet af hest med pakke, og så klikke på den. Hvis I skal lede efter en anden stald/ejendom/sted at bo , så skal I ud på HN og lede efter steder hvor dette tilbydes.. ... måske skal man nogen gange "ind" på de forskellige kategorier, dvs hestens ses ikke altid i 1. forsøg , fordi man skal vælge underkategorier også.. ... nu kan jeg da næsten ikke skrive mere, uden at skrive direkte hvor I finder den  Held og lykke med det. Ps det er ikke inde i trådene I finder hesten, det var der vist en der spurgte om..
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaahhhhhh |
|
|
se det forklare jo en del.  Fundet.... endelig.....  Tak for hjælpen og indsigten... god sne dag kh heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrifr |
|
|
kan slet ikke se den nogle steder og har ledt over alt bliver snart idiot!
Mvh.Sabina og Tommy Hilfinger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
den er jo lidt tricky..hvor tit er det man køber et helt nyt sted ,bare fordi boksen er for lille!!!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
|
|
måske jeg skal ha briller.. havde været derinde 10000 gange.. så den bare ikke 
Mvh.Sabina og Tommy Hilfinger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mutfis |
|
|
jeg tænkte lidt som dig.. egentlig burde den jo stå , godt nok under samme kategori, men en anden "afdeling"... Tror i hvertfald de færreste ville benytte den nævnte mulighed hver gang de syntes de ville skifte boks.. puha det ville blive dyrt, og besværligt 
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|