Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

træthed
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 18:24

Sagen er den at jeg har fået at vide at jeg har d vitamin mangel af lægen, fordi at jeg har været træt og lidt ør i hovedet, så fik jeg nogle d vitamin piller og en multitabs ved siden, i starten har de hjulpet fint, fordi at jeg ikke følte mig så træt længere, men nu synes jeg at det er blusset lidt op igen med at være træt, og jeg sover godt nok om natten, me føler mig træt igen, ved ikke om jeg skal tage nogle flere af de tabeletter, jeg tager i forvejen en om dagen, jeg har selvfølgelig overvejet at tage til lægen igen, men kan der være andre ting, synes at det er irreterende.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 18:58

Er det ved en blodprøve du har fået konstateret d-vitamin mangel?

Ellers tænker jeg lidt at det også kan være Jernmangel/Lav blodprocent evt? Det døjer jeg selv med og der bliver man også træt

0
0
Svar på denne tråd

Jern...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 19:02

Jeg tænkte også lige som det første jern, jern er med til at producere (så vidt jegh usker) ekstra røde blodlegemer, som giver træthed hvis ikke man har nok af dem. Men du skal være opmærksom på at nogle mærker af Jern piller, kan give lidt hård mave.

Hvis ikke det er en blodprøve du har fået konstateret den D-vitamin mangel, så prøv at spørg lægen igen.

Hvor meget sover du? For man kan jo altså også blive gevaldig træt og slippe op for overskud hvis man sover for mange timer i døgnet.

Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

0
0
Svar på denne tråd

træthed
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 19:03

Det er ikke jernmangel, for har fået taget det ved en blodprøve. Jeg synes heller ikke at jeg sover mere end jeg skal

0
0
Svar på denne tråd

Og du har ikke..
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 19:08

Og du har ikke stress eller tendens til en lille vinter dep.?

jeg syntes du skal prøve at kontakte lægen igen, med en blodprøve i hånden, kan det være han har flere trumfer på hånden hvis ikke det første forslag han kom med virkede efter hensigten.

Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider