Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

advarelse mod at bortgi hund hunde...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 15:37

vi har sat vores hund til bortgivelse og en sød pige skrev til mig at hun ville advare mod et par fra nordjylland som henter hund hunde, og som bor på en ejendom

de skulle ha en masse forskellige dyr som ikke har det godt, de skulle hente hund hunde og avle meget på dem osv

er der nogen der har hørt om det eller ved noget om det, jeg har nemlig slettet hendes besked og kan ikke få fat i hende (den søde pige der skrev til mig )

håber nogen hurtig kan svare

0
0
Svar på denne tråd

har hørt
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 15:39

om noget lign. Prøv at skriv det på hundegalleri, mener det er der jeg hørte om det..

"Den hundefører der ser sig selv som færdiguddannet

- er mere færdig end uddannet."

af Kurt Verup Ruhnefelt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 16:18

Det er vist et kendt problem også andre steder end i Jylland. Det gælder nu også gratis shetlændere og andre heste. En ide kan være at sætte en pris, på et lidt større beløb end gratis og så håbe man kan gennemskue folk når de kommer.

Der er jo nogen der så ikke har pengene til at fodre holde smed dyrlæge o.s.v bagefter

0
0
Svar på denne tråd

den bedtse ide er..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 16:57

at kan man ikke sikre sig at det dyr man bortgiver, får et godt nyt hjem, ja så er aflivning efter min mening den aller bedste løsning.

IMC

sød og rar hest søger rytter til hyggeligt samværd 2-3 x om ugen postnr 4370

0
0
Svar på denne tråd

jo men alligevel
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 17:33

nu skal man jo ikke dømme alle over en, og der er self. andre der kan gi hunden et lige så godt hjem som os :-)

men kunne jo ske nogen vidste lidt om det omtalte par i nordjylland

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider