|
|
| Hvad ønsker du dig i julegave? |
|
|
Kan du huske da vi var små - der kunne man i måneder gå og ønske sig noget til enten sin fødselsdag eller til jul... Nu køber man jo næsten bare hvad man mangler... Hvad ønsker du dig til jul?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen gaver |
|
|
Får ingen gaver, og har dermed ingen ønsker.
Salvia Don't let go Never give up, it's such a wonderful life The thing women have yet to learn is nobody gives you power. You just take it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
| Forfatter:  |
Cassie84 |
| Dato:  |
24-11-2010 14:38 |
|
jeg ønsker mig vinterjakke, cykeltrailer og forlovelsesringe i år;) finder altid noget jeg ønsker mig, men ja man køber jo det meste selv inden jul..
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Ligger inde med en lang ønskeliste  Både praktiske ting, men også de mere personlige ting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juleønsker |
|
|
En ny vinterfrakke og en ny topmadrasville være lækkert. Ellers har jeg ikke de store julegaveønsker.
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ønsker til jul |
|
|
Hurrta udstyr til hundene  Rally skilte Agility sko Agility tunnel DVD: Nattevagten Bog: "Den gamle hund" - Anders Hallgren Dækkener til hesten (dem får jeg dog før jul )
Mvh Heidi og den pletløse plethest  Stokkebro S Tjano 1989-2010 - tak for 18 fantastiske år.. Du er elsket og savnet hver eneste dag..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleønsker |
|
|
På trods af vi ikke mangler penge, så er der alligevel ting som jeg ønsker mig i stedet for bare at købe. I år er følgende mine store ønsker - smykkelås - skuldertaske fra adax - stor uldsweather - skiundertrøje i uld Og så skranter min mobil, så sådan en ønsker jeg mig også selvom det er et dødsygt ønske 
Mvh Mette 2 ledige bokse, kolding v
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg får... |
|
|
... heller ingen gaver - og har dermed heller ingen ønsker. Heldigvis er der heller ikke noget jeg direkte MANGLER 
£isbeth & Baloo Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. (Albus Dumbledore)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver. |
|
|
Jeg ønsker mig inderligt et par lacrosse vinterstald støvler. Men de bliver nok for dyre. Så ønsker jeg mig en ridehjelm, varme staldsokker (har forgæves forsøgt at få familie medlemmer til at strikke dem til mig) og så ønsker jeg mig en god ansigtcreme og et gavekort til jysk, så jeg kan købe et flot sengetæppe til min nye prinsesse seng .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKrift over |
|
|
her er der 150 ønsker på listen (ak ja, at have været studerende og så derefte ledig er ikke noget man bliver rig af ). Men, det er også alle mulige ønsker lige fra mascara til køkkenudstyr og julepynt. Jeg er godt klar over at nogen af tingene får jeg ikke, men de har i hvert fald en del at vælge i mellem. Jeg tror, at det jeg ønsker mig mest er nok trøjer og cardigans og mascare. Når det gælder ting hjem til, så er det nok mest en ny støvsuger og gryder/pander. Men alt der står på min ønskeseddel ønsker jeg mig og vil blive glad for at få (min bror har så været så smart at købe en gave fra min ønskeseddel og så en ting der ikke står der på - fordi det var på tilbud... sidste år fik jeg en citruspresser af ham og hans kone, for jeg havde jo ønsket mig en frugtpresser.. Der havde jeg sgu svært ved at holde masken.. )
Mvh Eva. Og nej, selskab staves ikke "selvskab"... og generelt staves ikke "generalt" - i hvert fald ikke i følge ordbøgerne. (men stavefejl skal der selvfølgelig være plads til )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| julegave |
|
|
Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden 
Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama )
.......Nu med en rød pletmås ...........og medlem af Bullerklubben..........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønskeliste |
|
|
Jeg er jo studerende og har lige brugt 12.000 kr på bøger til denne blok, så jeg har massere af ønsker, blandt andet en del studiebøger jeg endnu ikke har haft råd til at købe  Back on track ridegamacher til hoppen, en rumpevarmer i lammeskind til sadlen, uldsokker, vinterstøvler og en vinterjakke (det er blevet lidt koldt) samt meget meget mere...
I ønskes alle en glædelig jul Kathrine med de to skønne røde tøser Chess og Saga En god rytter kan høre hesten hviske - En dårlig rytter kan ikke høre hesten råbe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
|
|
Jeg er godt nok ikke hjemme til jul, så mange julegaver er afskaffet iår.. Men jeg har fået af manden, nemlig en hundetræningsvest jeg ikke kunne leve uden i september og da jeg tog til hestival fik jeg min julegave af svigerforældrene... Et dejligt tykt ulddækken og en termocooler - som jeg er meget glad for.. Ellers har jeg fødselsdag i næste uge, og her er ønskesedlen lang - hehe!! Allermest et læskur til pigerne, men det får jeg ikke.. Dublin jodhpursstøvler Staldstøvler med MEGA for.. Back on track rygvarmer Rhino wug 370g til Zaafira (det har jeg fået af manden så det er allerede på vej - jubiii) Tykt ulddækken til Zaafira Gamacher til Zaafira - og så meget mere men kan ikke huske det på stående fod.. 
Ditte E. T. Poulsen **Et privat hestehold i Sindal**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lang for en gang skyld |
|
|
For første gang i flere år kan jeg faktisk lave en lang ønskeseddel. Jeg er også nyuddannet og uden job, så pengene har ikke givet mulighed for de vilde ekstra indkøb i en del måneder nu. Og da jeg forhåbentlig snart skal flytte - bor pt. hos mine forældre, så er der rigeligt med ting at ønske sig i den forbindelse. Så min ønskeseddel indeholder både praktiske og underholdende ting. Udover alt til ny lejlighed ønsker jeg mig bl.a.: Dyne 2 x hovedpuder Sengetøj DVD: "Det tårnhøje helvede" med Steve McQueen Ridehjelm Barstol ...og meget mere
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Trenser sælges, se mine annoncer på markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
I år er min første jul i egen lejlighed, og samtidig som studerende, så til en forandring er ønskesedlen laaaaang i år. Den indeholder alt lige fra "kedelige" ting som studiebøger og køkkenredskaber over til film, bøger, make up, smykker og andre ting, der gør hverdagen lidt sjovere. Ønskesedlen skal dog også holde til både jul og fødselsdag. Men selvom jeg har mange ønsker, glæder jeg mig allermest til at GIVE julegaver 
The best way to make the dreams come true is to wake up every morning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
TinaR |
24-11-2010 22:27 |
|
Uh, hvor kan jeg huske spændingen ved først at sætte krydser i Fætter BR kataloget... vente til juleaften og med stor spænding pakke gaverne ud! Nu er det noget mere afslappet - men jeg nyder at skrive ønskelister med børnene og mindes min egen barndom. Jeg ønsker mig et pulsur, et par nye cykelbukser, træningsbluser, armbånd fra Viva Beads... åh... det var vist det....
Træk vejret nu, venter du til om lidt.... - så dør du! TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker |
JLH ♥Wannamus♥ |
25-11-2010 00:44 |
|
mig et par langskaftede gummistøvler fra Land og Fritid, og derudover en ny wunderbaum til bilen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker |
diablogirl *almera* |
25-11-2010 07:37 |
|
mig den her: www.arabianemporium.com/ index.php?main_page=pr...ucts_id=84 En bog om Dr. Nagels yndlingshoppe Hanan. Og så har jeg tænkt mig, at give mig selv en gave, i form af et airbrushet tankdæksel til min bMW  Lidt Connie er man vel.... Airbrush er sådan noget som det her: www.youtube.com/watch?v=DF4XFSgJdCo Dog vil jeg ikke sætte hele bilen ind i tegninger, da der ikke er mange år til den er veteran, og faktisk fra i år kan forsikres som klassisk.
Gammel ost ruster aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ønsker |
|
|
mig penge til nye staldvinduer i hestestalden med hærdet glas (hestene går på fold langs stalden og det er der røget et par vinduer ved) (vi har bare alm. gamle staldvinduer, som vi selv har sat tremmer for) Håber jeg får penge nok til at skifte de der sidder ud mod folden også fylder jeg 30 i feb så der håber jeg at få til de sidste!
Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk
Præstemarkgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker.......,., |
|
|
Jeg ønsker mig en maler! Maling og ruller har jeg, jeg GIIIIDER bare ikke....... 
Venlig hilsen Stina.
Mor til de to charmetrolde Lea og Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker mig |
xtiny ♣kat♣ |
25-11-2010 11:18 |
|
Som altid: Fred i verden.  --- Nye futsko/uldne sokker (her er SÅ fodkoldt! BRR). Brugte bøger (Bla "The unadulterated cat" og "Creating the alien") En hvidløgspresser (min er gået i udu). En Læsøplaid.
Med væmlig hilsen
xtiny "Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg aner.. |
|
|
det ikke - og jeg fylder endda 40 ugen før jul, så jeg SKAL have lavet en ønskeseddel...
Mvh Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter to år.. |
|
|
på SU og intet job efterfølgende, ønsker jeg mig allermest lidt medvind og et job.. Det mere realistiske er: Tøj og sko i store mængder.. Derudover kunne jeg godt bruge et par varme staldstøvler..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Kathrine L: Det lyder som noget jeg kender - du skulle vel aldrig læse veterinærmedicin...?  Jeg har faktisk ikke overvejet julegaveønsker endnu, men det er vel snart på tide 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
Heidi74 |
25-11-2010 18:15 |
|
Vi har fået to af vores julegaver på forskud af mine forældre. Et nyt toilet og 300 l olie til tanken da min far ku skaffe noget til halv pris  Derudover ønsker jeg mig en hoppe jeg har set, men det tror jeg ikke der kommer under juletræet  Ellers har jeg faktisk ikke rigtig nogen ønsker endnu....
Love isn´t allways about holding on.
Sometimes, just sometimes,
it´s about letting go...
Hvil i fred Savoux 20.08.95 23.09.10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine ønsker |
|
|
2 stk. påskekaktur "Pretties" af Scot Westerfeld Transportbur til lille hund
Venlig hilsen
M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223575 |
|
|
hmm tja jeg er ny uddannede og uden job så ønsket er da et godt fast job. Men ellers skal vi igang med at bygge huset om til foråret så vi ønsker os: Gipsplader Barstole i sort med hæve/sænke Eltandbørste Træsko Et par ringe fra kæresten (hvilket jeg tivler på dajeg har spurgt ham tidligere) En nokia N 8 som jeg nok ender med selv at købe snart 
Aloe vera produkter sælges Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele.. 2 flatcoatede retriever hvalpe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blandet |
Andisch |
26-11-2010 08:57 |
|
Nokia N8 og ny vinterstøvler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker mig |
|
|
en sikkerhedsvest, langærmet uldundertrøje og Gerd Hauschmanns danske udgave af "Tug of war" 
Tine & Tulle Det klingede... Hvil i fred mine elskede, elskede Prinsesse-Duller <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaveønsker |
|
|
Jeg ønsker mig et ridehus 
PrinsesseGuldHår Lykkelig ejer af 3 tinkerbasser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lækre, lange vinterridestøvler i sort. Tøj Smykker Sengetøj Hvide ridebukser m. "skind"bag (dem fra Horze der hedder Gran Prix) Plastronnål Penge til hjælp til nye Cavallo læderstøvler Jo jo, jeg kunne blive ved 
Team Starlight´s Starlight´s Sidney & Kristina
SAVNET <3 Hvil i fred lille Sidney <3 28/4-04 - 4/10-10 Heste sladrer ikke. Men det burde tilskueren gøre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi giver ikke rigtig |
Hansen ♥Sullivan♥ |
26-11-2010 14:05 |
|
hinanden gaver kun en og til omkring 100 kr Så det begrænser sig jo noget Men hvis det skal være et par ski vanter Ellers håber jeg på at kunne bytte mig til en stabil pony som manden kan ride på , så kan vi tage på tur sammen i det nye år Det ville være en god fælles gave så kan vi jo kalde den en jule gave Hej fra Annette
Rolig - Venlig - Smuk- Medgørlig Sådan er vores SULLIVAN www.ics-sullivan.dk Nu også med en mini hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Britthn |
26-11-2010 14:18 |
|
Da hesten formentlig før jul får en meget dyr gave - en helt ny Albion SLK dressursadel, ønsker jeg mig lidt tilbehør til den...Altså nye stigremme og nye stigbøjler  Men har også ønsket mig en ny wok (så et tilbud på en Bodum - min mor har sikkert allerede købt den...) Og så ønsker jeg mig nogle specifikke ting fra The Body Shop - og en ny skænkedims fra Rosendahl  Et par gode vinterstøvler, som jeg havde overvejet at ønske mig, er jeg nok nødt til at købe inden 
Kh. Britt Valhallas Abigail "Abby" - En af verdens smukkeste heste BH sælges: Freya Millie, str. 34 G (75 G). Hvid med blonder. Aldrig brugt. 300 kr. incl. forsendelse - eller 275 kr. afhentet i Slagelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingenting |
|
|
Heller ingeting her, da jeg heller ingen julegaver får  Men jeg får en feeeed julegave af mig selv, nemlig 2 græske landskildpadder, glæder mig helt vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriften |
|
|
Har efterhånden det jeg skal bruge til drengene, dejligt! Så ønsker mig bare ting til mig selv - da jeg slet ikke har brugt penge på mig selv. Ønsker mig især BOT til ryggen og skulder og nakke. Nyt tøj og sko 
Mvh Elisabeth Med den "japanske" hest OG "Lille" Mand Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P "Kun med hjertet kan man rigtigt se, det væsentlige er usynligt for øjet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit bidrag til debatten |
|
|
Jeg ønsker mig en rejse til Grækenland og en operation samme sted. Og tænk!!! Det får jeg squ.......... betalt tildels af mig selv  Og ellers ønsker jeg mig cherisefarvet ballerina- sutsko- slippers, så de passer til min splinternye morgenkåbe, som skal med til Grækenland (Privat hospital, så man skal vel se lidt nysselig ud ) Jeg skal af med julegave til 2: Og de får "Spise med Price" på dvd
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures! Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Ønsker mig ingenting  Jeg er blevet for gammel til gaveræset - Dog elsker jeg at give gaver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh jo jeg |
|
|
ønker mig det mest urealistiske af alt, nemlig et ridehus som jeg håber en dag falder ned fra himlen ... eller så er ønsket en lysebrun trense med engelsk næsebånd, som passer til min wintec sadel.. umuligt at finde til under 1000.- Eller så ønsker jeg mig bare frostvejr frem til 1 marts og herefter bare sommer  Tina
På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!" og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|