Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

pakkegave...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:28

Hjælp mig....

I familien er vi begyndt at lave pakkeleg juleaften. Vi skal have 2 pakker, den ene er hjemme

Men hvad skal den anden være? den må koste 50,- og skal kunne passe til alle. I legen er vi: storesøster på 28 og hendes mand, kan ikke huske hans alder men også deromkring. Min mor 41 (tror jeg nok. Min far 55. Min lillesøster 23 og min onkel på 45 eller ca...

Er ikke lige ski** god til det med at huske alder, hvis det skulle være smuttet forbi jeres falkeblik

Hvad skal jeg købe?

Håber på en masse ideer fra jer alle. Tak på forhånd (håber jeg)

Mange hilsner Belinda

PS. Mijannemuz (lillesøster) smut bare videre hvis du skulle kigge ind. du har dine pakker og skal ikke luske dig til måske at gætte mine

0
0
Svar på denne tråd

1234567890+
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:40

Skal det være sjove gaver, eller seriøse brugbare gaver??

I min familie er det som regel de sjove gaver der kommer frem til pakkespillene og i år har jeg luret lidt på et toilet golfsæt fra Tiger

Mener det koster 50-60 kr, og det fåes vist nok også i en fiskedamsversion

0
0
Svar på denne tråd

ville helst
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:42

ville helst at det var brugbare ting, men det kan jo blive ændret hen ad vejen hvis det er nødvendigt. Sidste år blev der givet brugbare gaver, og der var alle glade

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:49

Jeg plejer ind imellem at købe et eller andet skrabelod.. Det er jo bare bonus når personen får gevinst

Esn

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd

jkhgkjghjhlkjh
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:56

Hvad med en film? De har en del okay film i tiger.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:58

synes det er svært at finde en film f.eks der kan passe til alle... ih altså lige nu bander jeg det langt væk.. godt der stadig er langt til jul..

0
0
Svar på denne tråd

En pruttepude
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 22:59

kan alle bruge - meget nyttigt redskab i hverdagen

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Behøver den...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 07:09

... at passe til alle, det er da næsten umuligt.

Vi plejer at bytte bagefter, hvis vi har vundet noget vi ikke kan bruge :)

Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Forslag
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 12:32

Spiselige gaver er altid et hit. Smut ind om en luksuschokoladebutik og køb nogle stykker fyldt chokolade i en lille æske.

En fleeceplaid.

En æske lego (Man bliver ALDRIG for gammel til at samle Lego juleaften)

En bog. Der er ofte gode bøger til billige penge i Netto og Fakta.

Sjove/pudsige køleskabsmagneter.

Krus med tekst på.

Prøv at fjerne det filter der gør, at du synes det er svært at finde noget, der passer til alle.

Vi har også pakkeleg. Den ældste er 64, den yngste er 7, og så er vi ellers alt derimellem. Pakkerne er en blanding af alt muligt brugbart og sjovt skrammel, noget kun til børnene, noget kun til de voksne, noget kun til hunkøn, noget kun til hankøn. Når pakkerne er åbnet, byttes og forhandles der på kryds og på tværs. Det er faktisk sjovere end selve pakkelegen :-)

I år bliver vi rigtig mange til pakkeleg, og det hedder 6 pakker pr. person. Ca.

Det er rigtig, rigtig skægt på den måde.

Salvia

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

en pakke
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 12:56

kondomer... passer vidst til alderen..

Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt!

Vil du være blandt de coole? Så rid de gule!

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 23:17

takker for alle gode ideer. Salvia du har vist ret. prøve at fjerne filteret. Må bare overtale de andre til at vi laver forhandlinger bagefter Det bliver nok også nemmere end at finde en der passer til alle

Havde selv tænkt lidt i badeforhængs afdelingen, men de er ikke lige i den prisklasse, fandt jeg ud af Er de ikke nogen gange på tilbud i den prisklasse?

Men total rigtigt, en pruttepude er altid sej

Belinda

0
0
Svar på denne tråd

Lyserøde hansker
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 08:34

I reme1000 kan man få de SKØNNESTE røde gummihansker til at gøre rent med. Der er en fin ring på og lyserød "pels" på ....de er SÅ yngdige!!!

Ja - jeg købte tre styks - Skal spille tre gange. Jeg er sikker på på at de giver smil på læben :-D haha

Man kan også få røde svampe - og så bliver det til den pris. Som regel vil folk ikke af med sådan nogle ting ;-)

<3 med katten Dixie <3

Lykken er når man er tilfreds med det man er glad for!

Og med part på prinsen - Apopka :-)

Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider