Hejsa HN'ere 
Det er ved at være længe siden jeg sidst har kigget fordi. Men jeg har simpelthen brug for nogle gode råd 
Jeg har en idé om at jeg gerne vil lavet et eller andet end at gå i skole sammen med min veninde som lige nu har det ret svært(og syntes hun sidder fast i livet. Derfor tror jeg hun ville have godt af at komme HELT væk hjemme fra.
Jeg har så godet og puslet lidt med idéen om at tage hende med på sådan en lille ride ferie i sverige eller norge måske. Så jeg undersøgte lidt priser og mulighedder og syntes at det var lidt dyrt. Det var også svært at finde nogle steder der ville have unge under 18 år unden følge af voksne 
Og så var det at jeg tænkte at hvad nu hvis man kunne finde et privant sted som måske godt kunne bruge en hånd på deres gård ?
Det ville sikkert også være billigere og ville ikke ødelægge noget da hele idéen med at tage ud at rejse med hende er at få nogle gode oplevelser sammen og forsøge at give min veninde noget ny energi.
Så det er ikke så vigtigt hvad vil laver sammen bare det vil give nogle gode oplevelser 
Derfor vil jeg høre om i kender nogle hjemmesider eller andet som ville hjælpe mig i min søgen efter "et eventyr" sammen med min veninde. Evt. et helt nyt forslag til hvad vi kunne lave da det bare er det at være sammen der betyder noget.