Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har du gået på skole/uni i England??
Forfatter: 
Dato:  19-11-2010 19:49

Tja jeg går og overvejer at søge ind på Business school of Huddersfield university, men ville hører nogle erfaringer først..

så kom stort som småt...

ang.

skolen/arbejdes metoder

bolig

befolkningen

økonomi

osv osv

tak for din hjælp.

Prenslev

Black Shadows

Once you go black, you never go back

0
0
Svar på denne tråd

out and away
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 12:39

Øh, mener du i Huddersfield generelt/ specifikt til det universitet, eller gælder det hele England samt andre universiteter?

Nå, kan se det er oppe nordpå? Så det kan være at det er nogenlunde det samme som i Liverpool, hvor jeg studerer.

Her er det ret nemt at få fat i en bolig som studerende - tilgengæld er det noget billigt skrammel. Afhængigt af, hvor man bor og hvad man får, koster det fra £55 til £130 om ugen (£130 er ret sjældent) i husleje, inkl el, varme og vand. Du kan vælge at leje privat hos nogen, der udlejer til studerende, eller du kan vælge at leje hos student accomodation, der er tilknyttet universitetet.

Baseret på egne og medstuderenes erfaringer vil jeg KRAFTIGT FRARÅDE at leje hos student accomodation, men det kan være at det er anderledes i Huddersfield.

Det var MEGET ringe standard, meget små rum, dårlig service og man måtte kun have overnattende gæster én gang om ugen. Andre havde meget dårlige hygiejnestandarder.

Og medmindre man har en engelsk bosiddende ven med eget hus, der kan stille garant for en, skal man betale for HELE ÅRET up front før man overhovedet kommer over. Hvis du har en engelsk ven, der kan garantere for dig, skal huslejen (i Liverpool ihvertfald) betales af 3 rater, så man skal stadig have lidt på kistebunden til at starte med!