Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

super 3 årig
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 21:38

jeg har for 2,5 mdr siden købt en unghest på 3 år der på daværende tidspunkt kun var redet i 1 mdr..men nøj hvor er der sket store fremskridt med den..det er godtnok en super hyp jeg der har købt mig..så er det jo skønt at få undervisning når det meste man får at vide er det er supert hvordan det går...så blir man li en del centimeter højere.. nu holder vi snart ferie så må jeg håbe den bette mand vokser så han kan måle sig med de store i højden også udover gangen der er god..

0
0
Svar på denne tråd

Yahooo
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 21:47

Tillykke med den bette...det er altid dejligt når man gør et godt køb...har selv gjort det samme for nogle år siden - en grim unghest som udvikler sig til en kanon dressur hyp

Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 22:07

ja kønne er de ikke som 3 års..ham her er begyndt at sætte megen bagdel så vi holder voksefri her fra december..da jeg prøvede ham første gang i juni var det en køn bette 3 årig hyp.da han så kom hjem efter sommergræs og jeg prøvede ham igen i august var han ikke så køn.men hans gang var stadig god..han var dog faldet lidt fra hinanden kropsmæssigt og havde tabt sig..så nu får han ekstra lucerne og godt med hø samt vitaminer (feed support fra blue hors som skulle være godt til ungheste der vokser).han er begyndt at tage på og får flere og flere muskler men skal li ha lov til at vokse en del før han blir helt køn igen at se på..men glad for min hyp er jeg... så mellem december og marts er jeg igen barierrerytter..hvor han så skal rides i foråret igen indtil juli hvor han så får endnu en pause på 1 eller 2 mdr..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 22:14

Dejligt med en lille lækker unghest, glæder mig selv jeg må gå igang med mine babyer hjemme.

Mht Feed Support er det linolie tilskud, vitamin/mineral tilskuddet hedder Feed Complex... Måske en tansketorsk...;o)

Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.

Købes: Proff. Choice mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.

0
0
Svar på denne tråd

Stave stave...;o)
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 22:15

Tanketorsk... se'føle...;o)

Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.

Købes: Proff. Choice mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.

0
0
Svar på denne tråd

unghest
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 22:38

købte min unghest da han var 10mdr.. begyndte i sommers at ryttervænne ham.. aldrig har han bukket eller det der ligner.. så god en hest.. aldrig haft en bedre hyp.. men køn.. nej det kan man ikke sige.. han ligner en traver;( men håber det går væk og han kommer til at ligne noget knap/oldb. bla som han skulle være ;)

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

jaaa jeg købte min
Forfatter: 
Dato:  17-11-2010 10:18
da han var 1,5 år gammel og har altid set meget pæn ud kropsmæssigt.. og idag er han 5 år og udlånt til en friskole hvor jeg flytter op til januar og nøj hvor er han dygtig, rolig og fantastisk nem at have med at gøre:) jeg er en MEGET stolt mor:P og pigen er SÅ glad for ride ham:) kenzo syntes bare det er fantastisk at tulle rundt:D Jeg syntes er fantastisk og se hvordan de udvikler sig! og at det man gør og har gjort er/ har været det helt rigtige:) glæder mig til ride dressur igen til januar:) så jeg ka nyde min supermule igen:) men fantastisk at det går så godt fremad med din unge supermule:) håber at det blir ved såen i fremtiden;) held og lykke:)

<3-hilsen diana venbjerg

Min elskede Lukas døde d.1 sep. 2006 -du er savnet.

Mit nye lys er Kenzo McCloud se præsentation.

Også ejer af en ædel pølsehund, Trille.

Lukas & Trille
og Kenzo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider