Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tandklinikassistent - nogle?
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 18:35

Godaften HN :)

Jeg har overvejet at søge ind som tandklinikassistent.

Er der nogle herinde der er igang med den uddannelse/er udlært?

Fortæl gerne hvad du synes. :)

Tak på forhånd...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 21:03

Jeg blev næsten færdig med grundforløbet, men droppede ud en månede inden jeg blev færdig, af personlige grunde.

Jeg var nu ellers rigtig glad for det. jeg synes det var sjovt og spændende.

Hvis jeg havde boet noget tættere på, ville jeg nok starte igen.

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 21:38

ja, jeg blev udlært for et år siden. Faktisk som et oprør, fordi folk mente, jeg ville egne mig som sygeplejerske, men det er min mor og søster, så det sku være lidt anderledes :)

Man skal være god til mennesker, tålmodig, og hvis du skal arbejde i midtbyen, er det en fordel at kunne i al fald engelsk, når der kommer rejsende, der har knækket en tand :).

Så er der mulighed for at arbejde med børn, og det gør ikke noget, hvis man er lidt nørdet som mig, og virkelig går op i faget. Tandlægen bliver så glad, når man kan diskutere lidt fagsnak.

En god uddannelse, men kræver, man har selvdisciplin. Og ikke bliver bange for, hvordan folks tænder ser ud *S*

Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre

Gratis shetter-hingteplag, til godt hjem, Djursland! Skriv, hvis interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Klinikassistent
Forfatter: 
Dato:  17-11-2010 20:04

Jeg blev uddannet for 7 - 8 år siden, ja fed uddannelse og kunne rigtig godt lide jobbet..

Kan være meget stressende alt efter hvor meget man går op i det, og hvordan éns chef er..

Men meget spændende da man er med i mange forskellige behandlinger, operationer, tandudtræk, fyldninger, aftryk osv.

Møder mange sjove mennesker som man kommer tæt på, da de er i en situation hvor de ofte er bange, og éns opgave er få dem berolige så patienten føler det knap så slemt..Det er lidt et håndværk da man også laver skeér og gibs aftryk.

Men man bliver ikke rig af det, så det er også en interesse og fordi man kan lide det..

Arbejder ikke som klinikassistent mere da jeg gik ned med strees, og det var fordi jeg satte en ære i at tingene var 100 % i orden, og det er ikke altid man kan det..

Held og lykke med det..

0
0
Svar på denne tråd

Klinikassistent
Forfatter: 
Dato:  17-11-2010 20:44

Er Ka. på 10.år arbejder i det kommunale med børn og unge FANTASTISK job, men man bliver ikke rig af det

Kærlig hilsen

Lotte

Mosegårdens Benn

Vores dejlige fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

123455
Forfatter: 
Dato:  17-11-2010 22:18

Jeg arbejder som det lige pt, selvom jeg ikke er uddannet. Det er spændende, men det er jo et assistent job, hvor der er mest rengøring og klargøring. Overvejede at uddanne mig som det, men mine tandlæger mente at jeg skulle blive tandplejer i stedet, som er en uddannelse lige under tandlæge.

Så jeg søger ind som tandplejer i aarhus, også fordi jeg kan mærke som min tandlæge sige jeg er for overkvalificeret til at være klinikassistent.

-Simone & Wald Staff

EWADAN, importør af vinduer, døre og fliser, af kanon

kvalitet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider