Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvis man køber glashylder skal de så ikk
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 12:17

være gennemsigtige??

Jeg har investeret i en ny reol til min stue. Den er med glaslåger og glashylder. På selve hylden er der monteret en led lampe med 4 små pærer. Det giver en rigtig fedt lys og ser hammersejt ud.

Nu er det så sådan at selve glashylden efter pudsning og polering ser "grumset" og ridset og snavset ud. Når jeg holder hylden op mod lyset er den fuldstændig perfekt og total ren.

Men når LED lyset tændes er det som om der er noget i glasset.

Jeg har ringet og sagt det til sælger som har gået videre til fabrikken (dansk), med bemærkning om at der er solgt 100 vis at disse opstillinger uden at kunderne har bemærket noget. Og der er ikke lavet noget om.

Fabrikken derimod siger at de godt ved der er et problem men at de ikke ønsker at gøre noget ved det.

Andre fabrikanter med samme lys og osse glashylder har lavet glasset til frosted glas istedet for alm gennemsigtig glas.

Jeg er vildt irreteret over det. Jeg købte jo reolen fordi jeg synes den var fed. Men det er ligesom gået fløjten nu.

Kan man ikke godt forvente at når man køber en glashylde så er den gennemsigtig eller i det mindste have fået oplyst at det er de ikke når lyset kommer på.

I butikken var udstillingsmodellen hævet op så jeg ikke kunne se "fejlen".

Skal jeg bare acceptere det som det er, eller levere lysdimserne tilbage og sige at det var ærgerlig jeg fik ikke det jeg troede så nu må jeg nøjes med det der er??

Jeg synes fabrikken burde indrømme deres fejl og finde nogen hylder der kan bruges til formålet.

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

Don´t ask, if you don´t want to know anyway.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider