Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hilerød lejlighed/boligselskab
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 09:37

Hej

Er der nogle gode råd til hvilket boligselskab eller andre man kan henvende sig til hvis man leder efter 3 vær. lejlighd i Hillerød. Er pt skrevet op i aab og DAB, men intet sker, og ingen kan sige noget om hvornår der bliver en ledig. (max 7000 pr mdr)

Tjekker konstent på boligportal, men er åbenbart for langsom, for de er tit udlejet når jeg kontakter dem.

(ps. det er ikke til mig selv, men prøver at hjælpe 2 unge med bolig )

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hillerød
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 09:38

Hillerød, skulle der stå

0
0
Svar på denne tråd

hillerød
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 10:11

Hej

KAB har lejligheder i Hillerød, mener ikke at der er så voldsomt lang venteliste

Hilsen

Anne

nu med rask hest på græs

0
0
Svar på denne tråd

så vil jeg
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 11:14

da fluks kikke på KAB. Tak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hillerød
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 16:20

Frederiksborg Andelsboligforening (Er ikke andels-lejligheder, men almindelig leje) Har flere områder med lejligheder i Hillerød.

Ved ikke hvordan ventetiden er når man ikke har "nr" (været skrevet op længe). Men måske det er muligt ;)

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 20:46

Jeg har ikke været skrevet op særlig længe ( 1 år måske ) i AAB.. Og bliver tilbudt lejligheder i Hillerød i stor stil. Sophiehaven eller noget i den retning. Så sent som i dag modtog jeg tre tilbud der.

Hvor længe har de været skrevet op? Så endda at en 4 værelses var ledig der på deres hjemmeside, som ingen " ville have" ;-)

Men det er nu heller ikke helt billigt.

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 21:48

det. Det bliver tjekket ud. Vi har ikke modtaget tilbud fra AAB endnu, men har også kun være skrevet op 14 dage.... Men sophiehaven vil være perfekt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider