Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg må være godt tosset !
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 08:56

Og jeg kan da forhåbenlig ikke være den eneste i landet...

Jeg glæder mig for sindsygt til min nye støvsuger kommer med posten i dag Ja en skide støvsuger... tænke sig, at glæde sig til det.

Har i mange år haft en stor blå industristøvsuger hvor pose er stor så man ikke skal skifte hele tiden og med laaaang forlænger ledning og slange, men nøj den har irreteret mig i lang tid. Så, så jeg støvsugeren jeg bare måtte eje, i Ide nyt sidste søndag. En fra Boch med 15 m ledning lille og smart med stor pose, allergivenlig og kan dreje 360 g, med retro stofslange. Søgte på nette og fandt den, bestildte den i lørdags og fik en besked i går om den kom idag mellem 13 og 17. Havde selv valgt i dag, da jeg er hjemme. Det er sku super service må jeg sige.

Andre der venter på pakker ?

I øvrigt venter jeg også på 6 røgalarmer serie forbundet til huset og stalden ! (jeg har lige været på brandkursus ) De gamle er ikke optiske og det skal de være.....Dem bestilde jeg i går aftes og de skulle komme i morgen..

(stakkel stakkels bankbog)

Fellponyer tilsalg

kik ind på min hjemmeside eller ring 22380462

Hilsen Malena
www.fellhingsten.dk

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk

0
0
Svar på denne tråd

Interessant
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 10:56

Optiske røgalarmer - hvad er det?

- og nej, du er ikke tosset. Det er da skønt at glæde sig til at få en pakke, uanset hvad den indeholder :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 11:01

Sif: Taget fra beredskabsinfo.

Fotoelektriske røgalarmer (optisk røgalarm)
Optiske alarmer virker ved, at en lyskegle konstant rammer en lyssensor og derved er alarmen "aktiv". I tilfælde af brand vil lyskeglen brydes og derved starter alarmen.
De optiske alarmer kan dog have forskellige virke måder men fælles for alle er det brydning af lyset der aktivere alarmen.

Fellhingsten: Kan sagtens sætte mig ind i at man venter på en pakke og glæder sig til det. Sådan har jeg haft det med forskellige reservedele til min bil.

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

Det er da herligt...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 11:30

.. at vente på en pakke og glæde sig til nyt.

Og jeg kan godt forstå at du glæder dig til din nye støvsuger. I forbindelse med min flytning for nylig købte jeg også ny støvsuger og jeg er SÅ glad for den. Nu mens jeg sidder og skriver på HN, futter den rundt og støvsuger i køkkenet. Og til daglig (når jeg ikke er syg og er hjemme) sætter jeg den til om morgenen enten i stuen eller soveværelset - så er der fint rent når jeg kommer hjem.

Fantastisk legetøj!

Det lyder smart med de røgalarmer. Man kan aldrig være for sikker! Her hvor jeg bor er nybygget, så der er også sat fine alarmer op alle steder. Og det ER altså en god tryghed!

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 11:41

Uhhh.. Det kender jeg :D

Glæder mig som en tosset til de nye boots til den nye hest kommer.

Bestilte dem igår, så skal nok have lidt tålmodighed endnu, men det er ikk nemt :p

Anne

PG Allways My Choice

RIP Røde. Vil altid huske dig!
0
0
Svar på denne tråd

jeg går også og venter
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 15:38

på en "pakke" - en kæmpe én....i form af en container hvor møddingen fremover skal køres ind i :)

En ny støvsuger kan jeg sagtens forstå du glæder dig til - når man skal gøre rent skal det være effektivt....og det er det ikke hvis den nærmere flytter rundt på skidtet.

Din lyder spændende Lisbeth - hvad er det for en - og hvad står sådan en selvkørende sag i? (Min selvkørende hedder Martin, men den har kun tid i weekenden :))

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

sidder på
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 15:52

hænderne og venter på min nye iphone.. kan se den er kommet til omdeling i dag..

om lidt taper jeg popstkassen til så postmand ikke bare smider sedlen i, i stedet for at ringen på døren.. (de har de haft til vane at gøre de paphoveder).

jag kan IKKE vente til i morgen

Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt!

Vil du være blandt de coole? Så rid de gule!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider