Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp kat tisser i gangen
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 07:20

Jeg er igang med at passe mine forældres gård imens de er i usa (puuuuhhaaa for dem) Nå men de har 5 katte, hvor 2 af dem vælger at tisse i baggangen, inkl mine sko, alt hvad der står i den gang. Jeg er lige ved at blive sindsyg over de dyr nu.

Hvad kan jeg gøre? De andre katte går udenfor og gør det de nu skal.

Noget man kan sprøjte på gulvet? Alle forslag ville blive taget i brug :D Træt af at gemme mine sko, jakker.. ja trappen til 1 sal er jo også i den gang, så den er også spændene at gå op af ;)

Håber virkelig der nogle som kan hjælpe

- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 10:37

Sæt en kattebakke derud.

Eventuelt kan du også købe noget feliway hos dyrlægen, det er "hjemferomoner" som får kattene til at slappe af og føle sig trykke. De fleste katte tisser nemlig andre steder end i kattebakken fordi de er utrykke.

Støt de danske soldater!

0
0
Svar på denne tråd

rengøring...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 12:57

Hvad vasker du med når de har tisset i gangen?

Brug rodalon, det fjerner lugten og de vil nok ikke tisse der igen. Jeg bruger det til mine. Og de bruger kun bakke nu.

RyttersRidesport i Romlund v. Viborg ersatter ikke dækkener der går i stykker ved vask pga vaskemaskinen går i stykker. Så pas på!

0
0
Svar på denne tråd

hmmm........
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 14:53

<de har en katte bakke men brugt sjællendt da de går uden for, eller de 2 som vælger gulvet.

Vasker det også i rodalon og eddike, men så finder de bare et nyt spot i gangen... måske jeg skulle vaske hele gangen...

- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider