Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brug af Hestedata
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 18:29

Hej HN'er

Er der nogle af jer der er super seje til at bruge hestedata, og kan fortælle mig lidt om hvordan man bruger det..?

Jeg har nemlig fået en hest i ridning, og vi ved så meget at han er en DV, har registeringsnummeret 128, vallak, og min 16 år gammel..

Har prøvet at søge derinde, men synes det er lidt svært, så tænkte der nok var nogle her på HN der var seje til det.. :D

Hilsen

Camilla / Camilla ?Kctm?

0
0
Svar på denne tråd

Du skal have..
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 18:31

Du skal have et navn eller et registrerings nummer på den, 128 er vist ikke helt nok til at være et registrerings nummer skulle jeg mene.

har den ikke et konkurrence pas eller sådan noget, der står ID somregel på.

Du ved ikke om den er efter noget bestemt?

Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 18:34

Det er bare en hest jeg har fået i ridning, og synes det kunne være lidt sjovt at finde ud af hvem han var efter.. Har snakket med landskontoret for heste, og de siger det er en meget stor proces, men som skal til nu når han skal chippes..

Men har ingen ting på ham, ud over det overnævnte, desværre..

Hilsen

Camilla / Camilla ?Kctm?

0
0
Svar på denne tråd

Søgefunktion
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 19:35

Heste der er lidt ældre har 7-cifrede registreringsnumre. Dvs du skal taste 7 "cifre" for at kunne søge.

I dette tilfælde skal du taste 9*0*128 for at kunne søge. Du skal så kun checke dem der er født i 90-94 og registreret som DV.

0
0
Svar på denne tråd

TAK TAK TAK
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 20:12

Ej, det var en stor hjælp.. Fandt ud af at hvis man skriver 8 i stedet for 9, kan man gå helt tilbage til 80'erne og søge på ham også..

Ej, hvor fedt.. Mange tak.. :D :D :D

Hilsen

Camilla / Camilla ?Kctm?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider