Hej alle, kender i det når man bare lige skal ud med det ?
Her kommer det jeg lige skal ud med det, så må i kunne lide det eller lade være ;-P
I går aftes får jeg en sms fra min mor, hvor der står " Din storebrors lejlighed brænder" Jeg skynder mig at ringe hende op, og sige at sådan noget må man altså ikke skrive til mig uden også at skrive, hvem er der inde, er de ude, er han ok, hvor slemt er det ?
Men hun viste ingenting, min far var lige løbet der over da en af min brors venner kom og ringede på at det brændte i hans lejlighed.
Jeg begynder slf at græde og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, så jeg begynder at ringe rundt til min bror og ville enlig ringe til hans kæreste men beslutter mig for at lade være.
Jeg ringer så til min mor og hun siger at min bror er kommer ud og han er på vej på hospitalet og han har sin kæreste med i ambulancen, så det beroligere mig men jeg spørg så til hunden, for han skal da ud, hvilke han ikke var kommet!
10 minnutter efter ringer min far og spørg om jeg kan tage hunden, og da det er en ret nervøs hund i forvejen og jeg har haft passet ham i en meget lang periode på et tidspunkt siger jeg at det nok er bedst at han er hos mig.
Da jeg skulle sove kunne hunden ikke falde til ro, han pev og vandrede rundt og kunne slet ikke finde ro, jeg sad så og snakkede stille og roligt med ham, og havde en arm over ham så han kunne mærke at jeg var der og nok skulle passe på ham.
Her til morgen fik jeg så hele historien:
Han havde ikke noget strøm, så han havde et fyrfads lys ståendene og var lige faldet i søven i 10 minutters tid, da han så vågner ser han at flammerne står op fra hans tv, lyset havde så selvantændt og tændt tvet, han var stormet ud af lejligheden som stod i flammer, og var løbet ud på opgangens gang og der kom 2 af hans venner gåendene forbi så han sagde at de skulle ringe efter en ambulance og en brændbil og en af dem skulle løbe hen og hente vores far.
Han fik afvide at det han havde oplevet der burdte han ikke ha overlevet for det var helt tændt og der var sod over ALT, har været der henne og kigge i dag, efter min bror er taget hjem fra hospital på eget ansvar, der stinker, der er kul sort, vinduerne er sprækket og det er fuldstændig syrealistisk.
han havde så haft lukket inde i et værelse ude i gangen hvor 2 dører har haft holdt på brænden, så hunden har ikke fået rød eller flammer, utrolig heldigt :-S
Skulle lige ud med det..