Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kender i det, skal ud med det.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 16:02

Hej alle, kender i det når man bare lige skal ud med det ?

Her kommer det jeg lige skal ud med det, så må i kunne lide det eller lade være ;-P

I går aftes får jeg en sms fra min mor, hvor der står " Din storebrors lejlighed brænder" Jeg skynder mig at ringe hende op, og sige at sådan noget må man altså ikke skrive til mig uden også at skrive, hvem er der inde, er de ude, er han ok, hvor slemt er det ?

Men hun viste ingenting, min far var lige løbet der over da en af min brors venner kom og ringede på at det brændte i hans lejlighed.

Jeg begynder slf at græde og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, så jeg begynder at ringe rundt til min bror og ville enlig ringe til hans kæreste men beslutter mig for at lade være.

Jeg ringer så til min mor og hun siger at min bror er kommer ud og han er på vej på hospitalet og han har sin kæreste med i ambulancen, så det beroligere mig men jeg spørg så til hunden, for han skal da ud, hvilke han ikke var kommet!

10 minnutter efter ringer min far og spørg om jeg kan tage hunden, og da det er en ret nervøs hund i forvejen og jeg har haft passet ham i en meget lang periode på et tidspunkt siger jeg at det nok er bedst at han er hos mig.

Da jeg skulle sove kunne hunden ikke falde til ro, han pev og vandrede rundt og kunne slet ikke finde ro, jeg sad så og snakkede stille og roligt med ham, og havde en arm over ham så han kunne mærke at jeg var der og nok skulle passe på ham.

Her til morgen fik jeg så hele historien:

Han havde ikke noget strøm, så han havde et fyrfads lys ståendene og var lige faldet i søven i 10 minutters tid, da han så vågner ser han at flammerne står op fra hans tv, lyset havde så selvantændt og tændt tvet, han var stormet ud af lejligheden som stod i flammer, og var løbet ud på opgangens gang og der kom 2 af hans venner gåendene forbi så han sagde at de skulle ringe efter en ambulance og en brændbil og en af dem skulle løbe hen og hente vores far.

Han fik afvide at det han havde oplevet der burdte han ikke ha overlevet for det var helt tændt og der var sod over ALT, har været der henne og kigge i dag, efter min bror er taget hjem fra hospital på eget ansvar, der stinker, der er kul sort, vinduerne er sprækket og det er fuldstændig syrealistisk.

han havde så haft lukket inde i et værelse ude i gangen hvor 2 dører har haft holdt på brænden, så hunden har ikke fået rød eller flammer, utrolig heldigt :-S

Skulle lige ud med det..

Skrev Sanne Roth

<3 Zehena <3

Stavefejl er gratis

0
0
Svar på denne tråd

Brand.....
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 17:52

Puha, det var dog en frygtelig oplevelse.

Er glad for at ingen kom noget til.

Det viser kun hvor vigtigt det er at have opsyn, når man har levende lys, for det går bare stærkt.

Jeg håber din bror m.m. kommer godt over det og hurtigt kan flytte tilbage igen. Har han mistet meget, eller kan det reddes noget af det?

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

jah .. uha..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 19:30

Jeg er også utrolig glad for at alle er ok, og jeg er vist også færdige med fyrpadslys og skal have tjekket op på mine røgalarmer, det er altså lige en opvækker sådan en oplevelse.

han tager det sku meget cool. var henne og hjælpe ham i dag med at rydde op, malingen skaller af over det hele og der er kommet en mindre vandskade, og gulvet er kul der hvor brænden startede, hans stole er smeltet men 2 kunne redes, og hans glas spise og glas stue bord kan redes med en stor omgang rengøring.

Den sofa han sov i var der også ild i, helt vildt at han kom ud .

selv en cola flaske der stod i køkkenet, som er så langt væk fra flammerne som man overhovedet kunne komme er helt smeltet sammen, helt vildt ..

Skrev Sanne Roth

<3 Zehena <3

Stavefejl er gratis

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 11:55

Puha, godt der ikke skete ham eller andre noget!!

Men hold godt øje med hunden, den kan sagtens have fået røgforgiftning..

Rollkur-LDR, kald det hvad du vil, det er ikke dyrevelfærd!

Lykkelig ejet af Bøffen, Muffedisen, Big og 3 herlige hunde :)

Nu har jeg mine 3 guldkarameller samlet i løsdriften :)

0
0
Svar på denne tråd

Jah ...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 10:01

Der er godt med øjne på den hund, og kontakt med dyrlægen :-)

Skrev Sanne Roth

<3 Zehena <3

Stavefejl er gratis

0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor skrækkeligt..!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 10:30

Hej.. Det må have været en rigtig grim oplevelse, men det er godt at alle er kommet uskadte ud..

Jeg hørte noget med at der var en lejlighed der var brændt i Slagelse i radioen.. Men det var vidst noget med en gammel hjemløs mand der var kommet til at sætte ild til noget oppe på loftet..

0
0
Svar på denne tråd

Hee.....
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 10:53

Surt, ej min bror mands lejlighed ligger ikke i slagelse

Skrev Sanne Roth

<3 Zehena <3

Stavefejl er gratis

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider