|
|
| Extensions i helt kort hår... |
|
|
Er der nogen der har prøvet det? Jeg er korthåret og må indrømme at jeg er træt af det - det er ikke særligt pænt til mig (frisøren mente dog at det bare var SÅ fedt - hmmm!!) og jeg savner at have lidt længde. Jeg har fundet en frisør som kan sætte hår på med hot fusion (hun er prof. og yder garanti). Hun har ofte sat extension i kort hår, men siger at jeg skal forvente at man kan se samlingerne. Hun vil dog bruge hår med let krøl i og lave en masse etager, for at få det bedste resultat - alternativet var at jeg ventede 6 mdr til mit hår var blevet længere. Men jeg er godt nok meget i tvivl - det er jo ikke helt billigt - men jeg er bare så træt af det jeg har nu... Nogen der har fået sat extension i kort hår?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Længde |
|
|
Det er mellem 4 og 10 cm, og så er det helt kort aller nederst i nakken, måske 1 cm - så det er selvfølgelig nakken der bliver sværrest at gøre pæn...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke hot |
|
|
fusion! det ser forfærdeligt ud! Vil du virkelig rende rundt med synlige silikone klatter i hele håret? Desuden bliver det umuligt at rede.
Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt! Vil du være blandt de coole? Så rid de gule!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hot fusion |
|
|
Hot fusion er jo den eneste mulighed i kort hår... ret mig gerne hvis jeg tager fejl - og det skulle helst ikke blive synligt medmindre jeg sætter det op.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kort hår |
|
|
Grimt grimt grimt i så kort hår - synes jeg. Spar hellere pengene.
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så lad være |
|
|
min søster fik hot fusion i pagehår og det så skrækkeligt ud! Det kunne tydeligt ses, også selvom de bare hang løst. tror nu godt man kan sy det i selvom dit hår ikke er så langt.
Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt! Vil du være blandt de coole? Så rid de gule!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Extensions |
|
|
Når dit hår bliver så langt at det også er 4-5 cm. i nakken, så kan en afrofrisør godt sy hår på. Dog vil du kun kunne have skilning det samme sted, hver dag, da di syr helt op til din skilning. Så du vil kun kunne have løst hår, eller hestehale. Men det vil blive mange gange flottere end hvis du valgte hot fusion, hvor totterne helt sikkert bliver synlige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Extensions |
|
|
Ok. Tak for svar. Jeg har dog haft hår syet på før og det brød jeg mig ikke rigtig om - jeg synes simpelthen at det var for kunstigt (jeg fik lavet nogle rækker med bittesmå fletninger, som det blev syet fast i) og mit hoved føltes kæmpestort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej :) |
|
|
Der er noget med at håret også skal have en bestemt længde for at det kan bære det og at det kan sidde ordentlig fast. Iøvrigt synes jeg extensions i det hele taget er noget forfærdeligt rod at sætte i håret, og ikke mindst er det ikke pænt  Så lad håret vokse ud 
*Camille*
Min mening 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
jo jeg har prøvet det. mit hår var det korteste sted 7 cm og det længst sted ca 15 cm. Jeg fik det lavet ved en proffesionel og fik hot fusion i. Hun havde dog sagt at det ville være pænest i hår med mindst 20 cm længde, men jeg tænkte pyt vi prøver, for savnede bare sådan npget længde i mit hår. Så vi gik i gang. Jeg fik en fuld ekxension i og lidt mere, da mit hår jo var så kort og så blev det klippet til så det passede i frisure. Men men for det første kan man se alle limningerne uuden tvivl, så jeg gik næsten kun med løs hestehale eller rottehaler. Det var dog hvad det var. Det værste var smertene om natten, min hovedbund var totalt ødelagt og fyldt med sår efter kun 4 dage. Liminigerne stak som søm i hovedbunden konstant og specielt når jeg skulle ligge på mig hår..av av. Grunden hertil er at når man er så korthåret så kommer limningerne til at sidde helt inde ved hovedbunden. Og ja jeg er altså ikke pylret overhovedet. Har født 2 børn uden at sige så meget som av. fået lavet tatoveringer hvor jeg bare syntes det killede og fik for 16 år siden knust mit bækken ved fald med en hest. Men jeg må indrømme dette her det overgik alt det. Så efter 9 dage måtte de ud, hele hovedbundet var store sår og hævet totalt op, til trods for jeg havde taget alle forbehold med hvordan man behandler sit hår når der er extensions i. Jeg blev 3600 kr fattigere, end erfaring rigere og aldrig om jeg skal have det i kort hår igen. Det var blot min historie.
mvh Michaela Enemark
slid men vid ting tar tid..piet hein.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har haft cold fusion i mit hår da det var omkring samme længde... Det var ikke fantastisk, man kunne godt se det var falsk når man kom tæt på, og det var ikke voldsomt tykt når man kom længere ud, da jeg jo ikke havde langt hår selv, så det var ikke det mest fantastiske, da det jo var ret tyndt, men yeah.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Don't, don't, don't!!! |
|
|
Det ser forfærdeligt ud i kort hår! Og i forvejen render der massere af unge piger/kvinder rundt med påsat hår, hvor man tydligt kan se det ikke er deres eget. Men en god tilklipning er vejen frem.. Men der er jo ikke så meget at klippe i, i så kort hår som dit. Jeg vil råde dig til at vente til dit hår er groet mere. Det bliver SÅ grimt  Jeg har selv haft Hot Fusion, og fik det sat i ved en frisør, dog hjemme ved hende selv. Hun klippede mit + det ""falske"" hår til. Og man kunne ikke se det ikke var mit eget Jeg gør det gerne igen. Men jeg har også håret + en "stærk" hovedbund - det skal frisøren også vudere, det er desværre ikke alles hår + hovedbund der kan holde til det. Jeg mistede ikke meget hår, kun det som man selv mister efter flere måneder uden det kan fælde - tror det er derfor mange bliver chokerede over hvor meget hår af deres eget der ryger med. Mit hår var dengang skulder langt, derfor blev det pænt. Men uden hendes tilklipning ville det uden tvivl se ligeså grimt ud som størstedelen af de piger der render rundt med extensions nu.. Synd og skam  Men vent nu med at få det i - er sikekr på dit korte hår, er flottere end alternativet med extensions 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg fik engang syet ekstension i og på daværende tidspunkt var mit hår ca. 3-4 cm det længste sted - og det så super flot ud  Generelt synes jeg at hot fusion er så grimt og man kan bare så godt se det. En i min klasse har det og man kan bare såå tydeligt se det.. Jeg har selv en enkelt gang haft en enkelt tot med hot fusion i, og det var nu flot nok og det var ikke til at se.
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg må støtte op |
| Forfatter:  |
Helenagagt ♣Le Mans♣ |
| Dato:  |
12-11-2010 12:40 |
|
om flertallet.. Don't... Jeg syntes det ligner store skæl, på rigtig mange =(
Team Le Mans Pony Søger Part.Welsh/OX, Vallak, 6år, 140 i stg, dressur, spring, tur osv. -se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Extensions |
|
|
Tak for alle jeres svar - jeg må vist være realistisk og indse at det er bedre at vente indtil mit hår er blevet længere. Irreterende, når man nu gerne vil ha' at der skal ske noget nyt her og nu! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|