Hej Hn`er 
Min lille hund var så uheldig igår at få revet hans en tånegl af, den yderste på det ene bagben, og det blødte selvfølgelig!
Nu er der jo bare en lille rød rå "tånegl" tilbage!
først pakkede jeg foden ind i en stømpe, men det var som om at det kun blev værre af det, da strømpen selvfølgelig gnider i "neglen" så den røg af igen, og så går det meget bedre!
Men jeg tænker, der må da være andre alternativer?? Jeg havde også tænkt på en hundesko til ham, men den gør vel det samme som strømpen? altså ligger/gnider mm på den ømme ømme lille tå??
For der må jo kommemange bakterrie osv ind i tåen!?! og alligevel så har den nok bedst af at få luft!?!
Han er normalt fyldt med energi, skal altid med ud, altid!! men det vil han ikke nu!
Hans humør er lidt blandet, 50% af tiden ligger han bare og sover, og slikker på fin fod, men når glæden lige tager ham er han jo glad og frisk, hopper og løber rundt!
På tur irretere det ham at han ikke bare kan spurte afsted, men går stille, og humper til tider også!
Grraah altså, hvor uheldig kan man være!! Håber snart der kan komme lidt ny negl ud igen!