Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Privat sadelkøb
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 15:15

Jeg har fundet en sadel her på markedspladsen, som jeg gerne vil købe, men er lidt usikker på, hvordan jeg sikrer mig bedst.

Hvordan har I gjort i forhold til betaling osv.? Har I lavet kontrakt på købet?

Sadlen skal sendes, da den befinder sig i den anden ende af landet.

Mvh

Mette

Sommergræs i Kolding tilbydes

Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

Sadel....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 15:23

Jeg har engang købt en Passier sadel brugt. Sadlen befandt sig på Sjælland og jeg i Jylland! Jeg gjorde dog det at jeg fik en veninde på Sjælland til at hente den for mig. Det var den måde jeg følte mig mest tryg, da det var mange penge at betale for mig!

Don´t tell me the sky is the limit,

if there are footprints on the moon!

.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 15:24

Må jeg spørge, hvor dyr sadlen er?

For er det en sadel til +5000 kr så kørte jeg afsted for at hente den.. Man kan nemlig ikke sikre sig 100%.. Eller det vil sige, at I kan selvfølgelig godt skrive en kontrakt på købet først, som I så begge to skal underskrive og have et eksemplar af først, men det er bare ekstra, ekstra arbejde, og vedkommende kan "nemt" snyde dig og omvendt - for hvem gider i den sidste ende at køre en retsag for en enkel sadel...?

Ellers ville jeg aftale, at man mødtes på halvvejen, og så måtte køber betale benzinen.. :)

Bates Maestro dressursadel sælges m/sikkerhedsbøjler og stigeremme. 17", sort, mellem bom, pæn og velholdt. PRIS 3000,-

0
0
Svar på denne tråd

ikke sadel
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 19:25

Sadel, så ville jeg selv se og røre først!!!

Hvad hvis bommen er knækket når du pakker den ud? Er det så sælger der er uærlig eller er har fragten været for grov?

Andre ting, også i den prisklasse, turde jeg godt sende / få tilsendt, men måske så bare på efterkrav så man betaler pakken inden man kan åbne.

Hilsen fra

Strit 77

Kontor-elevplads søges!

Speditør, kontorassistent, shipping eller logistik

Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå
-og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
0
0
Svar på denne tråd

Undgå snyd
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 19:42

Heste-nettet har samlet en hel siden med tips og gode råd ved privat handel: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ snyd.php

Strit 77: Private kan ikke længere sende pr. efterkrav. Det blev afskaffet for et par år siden eller så. Kun firmaer kan sende pr. efterkrav.

Salvia

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 21:28

Hvis jeg var dig, ville jeg betale med ewire eller paypal, så kan du sikre dig ikke at blive snydt. Pengene bliver tilbageført hvis du ikke får varen.

Betaler du via bankoverførsel, så er pengene tabt, hvis sælger er uærlig.

Vil sælger ikke modtage pengene på den måde, så ville jeg ikke gennemføre købet.

Så er der sommer igen

www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641

Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd

hovups
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 21:37

Tak Salvia, se det anede jeg ikke, længe siden jeg sidst har handlet så store beløb ;-)

Hilsen fra

Strit 77

Kontor-elevplads søges!

Speditør, kontorassistent, shipping eller logistik

Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå
-og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
0
0
Svar på denne tråd

Købt brugte sadler
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 12:17

Jeg har købt 2 brugte sadler over nettet.

Den ene gang tog hun den med til Århus pga. et ærinde i byen og så hentede jeg den bare selv og gav hende pengene. Den anden gang blev den sendt ganske almindeligt med post dk. Jeg tror vi gjorde sådan at jeg overførte pengene og da hun modtog dem sendte hun sadlen. Sadlen kostede 5000 så det var da en del penge jeg havde ude at hænge og jeg kunne jo godt være blevet snydt. Men det blev jeg heldigvis ikke Tror godt jeg ville turde det samme igen hvis personen virkede reel, men det kan lige så godt være mig der er for naiv.

Talle med sine to tøser, Sisse og Safir

R.I.P. Fønix 25. november 2009

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider