Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

salat med æbler
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 20:00

Jeg har fundet denne lækre salat, men syntes der skal noget mere i hvad kunne gå godt til den?

opskrifter.wordpress.com/2006/08/06/ salat-med-spinat-%C3%A6ble-og- valn%C3%B8d/

Tror nu nok jeg vil bruge en færdig pakke blandet salat i Netto i stedet for spinat.

Andre der har en super lækker anderledes salat? syntes broccolisalat er superlækker, bare for at prøve noget nyt.

Elsker det der sure søde sammen. Hvad er det i dressingen der gør det? gerne en opskrift

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

Den sejler da i olie!
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 20:09

½ lime og ½ citron og søde æbler og gulerod (revet) giver en frisk sursød smag. Heri solsikkefrø (lidt).

Jeg synes mere årstiden er til råkost, kål, æble, gulerod, citronsaft og lidt rosiner.

Hvis du alligevel køber færdig blandet salat, hvad vil du så med opskrifter? Ja, jeg spør bare.

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 20:47

Altså det var bare en pakke med blandet ruccola og babysalat blade jeg mente

0
0
Svar på denne tråd

Du kan jo komme....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 09:35

.. hvad som helst i den - men så er det jo ikke DEN dér salat ;)

Jeg er personlig mest til enkle salater, synes de mister lidt af "elegancen", når der dynges 17 ting oveni hinanden, som ikke nødvendigvis er afstemte.

Hvis du ikke er så pjattet med spinat, kan du godt udskifte med noget andet, men jeg tror at du "ødelægger" den fine smag i salaten ved at vælge en blanding. Hold dig hellere til én slags salat - det er mit råd.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 14:50

Tak tror du har ret holder mig til opskriften

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider