For to uger siden kom en stor killing tillløende til min arbejdsplads. da ejer ikke henvendte sig valgte jeg at tage hende med hjem for st finde hende et godt hjem.
Efter en uge hos mig besluttede min søster sig for at hun ville passe godt ind i deres familie, sammen med deres andre katte.
Vi blev enige om det ville være helt perfekt for lille "Betty" at få andre killinger at lege med, samt min søster er et kærligt kattemenneske, der gør alt for sine dyr..
Men.. det fungere slet ikke! Lille Bbetty hader de andre katte som pesten, og det er ikke blevet bedre her på 3. dage, snarere tværtimod!
Derfor harvi aftalt at Bbetty kommer tilbage til mig i aften.Sjovt nok kan hun sammen med min hund 
Eneste problem er at jeg ikke kan beholde hende, da jeg som sagt har hund. Det er ikke tilladt at have to husdyr..
hvad gør jeg så nu?
Hun er den sødeste kat, renlig og meget rolig, men kan ikke blive her på ubestemt tid.
Hvordan finder man det perfekte hjem nu? Så jeg undgår flere flytninger end højst nødendigt? Det må jo unægteligt være stressende for det lille myr..
Betty er ca 4-5 måneder gamme, så ikke helt lille mere.
Ja, jeg kunne have ladet være med at tage hende med hjem, men ingen andre ville,og eg syntes ikke det var ok at en kat boede på et kontor på et plejecenter, uden kattebakke og uden rigtig kattemad.