Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp søges vaskemaskine!!
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 14:32

Jeg mangler nogle råd, da vores trummel i vaskemaskinene lugter, som om den er vasket med en karklud som har ligget for længe..(surt) Jeg har prøvet at kogevaske maskinen uden tøj i selvfølgelig. Igår prøvede jeg at lade den vaske med eddikesyre i og afkalknings middel i, men lige meget hjalp det.. Så nu søger jeg virkelig nogle gode husmor råd om hvad jeg kan gøre.. Har aldrig prøvet at det lugter før.. Ved ikke hvad det er kommet af ...Alle råd er dyrbare...

Høppner

Fjordheste er en fantastisk pony

0
0
Svar på denne tråd

Har du...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 14:40

... tømt trevlesien??

Der kan nemlig godt sidde hengemte nullermænd der er blevet sure.

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

Trevledimsen..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 14:44

... skal renses jævnligt - og det er også klogt at tage sæbeskuffen ud og vaske den grundigt (de bliver SÅ klamme indeni).

Du kan også med en flaskerenser rense ned i der hvor sæben skylles ned - selvfølgelig ikke hele vejen - men dog en del.. Skyl efter med meget varmt vand (dog ikke kogende) gerne adskillige liter. Og så giv maskinen endnu en tom vask med afkalkning.

Gummilister inden i skal også rengøres.

£isbeth & Baloo

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

I øvrigt...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 14:50

... bør maskinen ikke lukkes når den ikke er i brug. Og hvis du vasker med lave temperaturer skal du indimellem køre en vask (evt tom) med høj temperatur.

(jeg gør normalt det at f.eks. håndklæder, undertøj, klude og den slags vaskes ved minimum 60 grader - og hndklæderne indimellem en decideret kogevask. OGSÅ selv om vaskemiddelproducenterne siger at man godt kan få det rent i koldt/lunkent vand)

£isbeth & Baloo

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

Her er et godt tip...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 10:51

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

stinkende vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 12:48

Prøv evt at rykke vaskemaskinen ud fra det sted den står, og gør rent under den der, måske der ligger en lille våd ting der aldrig kan tørre pga den var presset under vaskemaskinen ?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider