Har et vennepar hvor kvinden nu i over 1/2 år har været været syg.
statede med med en form for stres. nu har hun svært ved overskue en hverdag, og går ikke ud, har sagt sit job op, (dagplejemor) og sover meget af dagen, manden i huset må tage sig af alt, incl 3 børn, hvad der også er hårdt for ham, da han jo også skal arbejde.
Har svært ved at forstå hvordan en som hende, som er en stærk dejlig person, hvor der aldrig har været overlat noget til tilfældigheder,som altid har kunne klare alt,pluselig bryder hele verden sammen for hende og hun "vil"/kan ikke overskue at omgås andre menesker, eller små dagligdags ting, ikke andet ind at læse bøger, Går til psykolog, men synes ikke det hjælper, er ret bekrymret for denne familie. Nogen der har oplevet dette og ved hvordan man evt. kan hjælpe dem. Skal lige siges at hendes mand er helt fantasktisk. og al tid har båret hende på hænder og fødder og hjulpet med alt derhjemme.
Havde tænkt mig at lave en pakke kalender til hende, og hendes børn.
Kunne godt tænke mig at skrive et citat i hver dag sammen med pakken, tænker tit når jeg læser et godt citat at det får mig til at værdsætte livet og giver mig godt mod fremadrettede. nogen der kender nogle gode nogen.