Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Julegaver.......!!!
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 14:48

Ja, så skal vi til det igen!

De første ønskelister er tikket ind på min mail hvor de ligger og venter på at jeg får taget mig sammen til at åbne dem.

Sig mig, har det ikke lige været jul?? Og hvor blev sommeren af?!!

Men når vi nu nærmer os, hvad er så jeres største ønske (og det der med fred i verden eller "gode børn" tæller ikke).

Jeg ønsker mig en Tom Rossau lampe og en fotosession med min lille søn . Og så kunne jeg da ogå godt bruge en rengøringhjælp og forskelligt til garderoben.

JULEhilser herfra

Mie

Mor til dejlige Elias 8/8-2009

0
0
Svar på denne tråd

Mit allerstørste
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 14:56

ønske i julegave er denne her:

www.hooks.dk/ Product.aspx?productid=720353

En Back On Track Nakkevarmer

Sådan en vil jeg virkelig gerne have.

Unik farverig hingsteplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Denne jul
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 18:14

Normalt ønsker jeg mig absolut intet til hverken jul eller fødselsdag. Men i år ønskede jeg (endnu) en tatovering i fødselsdagsgave og fik det. En "tændstiksmand", som min søn tegnede på et kort til min 30-års fødselsdag for 10 år siden - den sidder nu på indersiden af min underarm

Til jul ønsker jeg mig en cal. 22 riffel - er nemlig blevet helt bidt af skydesporten og har fået pæne placeringer til stævner allerede. Skyder til "daglig" med trænerens reserve-riffel, men vil rigtig gerne have min egen kanon. Den koster dog min. 10.000 kr, så jeg må nok vente lidt endnu eller sælge hesten = dilemma.

MVH Pia Fruen på Bøgehøj

Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold

Djurslænding? - køb dyrenes foder hos HG Foder!

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 18:42

Endelig er det lykkedes- at få familierne med på at det kun er børnene der får gaver iår. Vi andre mangler absolut intet. Så jeg glæder mig til en Jul hvor jeg kun skal finde gaver til min datter( incl. pakkekalender) og et barn mere. Og hvor der bliver fred og ro til at nyde og hygge i december, bage og lave konfekt, tage på julemarked.

VERDEN ER I FARVER

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 20:59

Jeg ved ikke hvad jeg ønsker mig allermest, men jeg har til en forandring en ret lang ønskeseddel i år. Jeg er flyttet hjemmefra, og så er der godt nok lige pludselig mange sære ting, man kan ønske sig...

Jeg har faktisk fået årets første julegave, som også hørte til dem, der stod øverst på listen, en Reisenthel toilettaske, der kan hænge. Min gamle toilettaske gav desværre op i sommers, og når man rejser en del, er det (i min verden) uundværligt med en ordentlig toilettaske. Så da jeg langt om længe fandt ud af hvilken jeg ville have, strøg min far fluks ud og købte den til mig. Fik den i sidste weekend som en før-jul-julegave, da han godt vidste at jeg lige havde købt billetter til London.

Ja, det er selv små ting, der kan gøre mig rigtig glad

Derudover står et BoT rygbælte, et lille digitalkamera og penge til studiebøger højt på min ønskeliste i år.

Jeg har også selv købt de første julegaver, og jeg glæder mig endnu mere til at give dem end til selv at få gaver

Don't tell me the sky is the limit,

if there are footprints on the moon...

0
0
Svar på denne tråd

Nøj...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 23:54

... den BoT nakkevarmer ser godt nok lækker ud. Det kunne være jeg skulle ønske mig sådan en - det KAN jo være at kattene vil give mig den :-)

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 01:09

Nu har jeg valgt ikke at holde jul mere.. (3. år i træk)

Så jeg hverken får eller giver gaver.. Det er skønt at slippe for al det fis..

Men hvis jeg kunne tillade mig at ønske mig noget til jul så ville det være at ham jeg er så hamrende forelsket i gengælder det.. :)

Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8,

Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og

Porsche 944 2.0 Turbo!!

It took a hole lot to get where I'm at,

but still ain't got sh*t but tats on my back!!

0
0
Svar på denne tråd

juleønsker
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 07:58

her er min liste :-)

en tattoo (urealistisk)..

en keddeldragt (det er koldt om vinteren hos os)

duft

en dobbeltdyne

et kamera

et lammepad til min saddel

DVD'er med Linda P og Thomas Hartmann

og den nye CD med medina.

Mia & June

- og lille Jolly(:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider