Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hæren?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 11:20

Hejsa!

Er der nogle ænder som har uddannelser inden for hæren?
Jeg lytter meget til rap-musik og har fået en øjenåbner for hæren, eftersom rapperen M.I.L.O laver sange om krigen i afganistan (han er selv soldat).

www.youtube.com/watch?v=Xew4BCG2TjE

(her er bare en af dem)

Jeg sad og kiggede på uddannelser i forsvaret og overvejer selv lidt at blive sprogofficer/tolk.

Jeg går lige nu på gymnasiet og skal til at finde ud af hvilken retning jeg vil gå snart.

Jeg har altid været facineret af krig - (ikke fordi jeg kan lide krig! Det er nok mere "fighter-ånden" der facinerer mig).

Mia & June

- og lille Jolly(:

0
0
Svar på denne tråd

ioefjeodrfe
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 13:03

jeg syntes du skal tage på de informations kurser hæren har, der findes jo mange grene man kan vælge

bla. marine soldat, flyver, husar osv osv, men det er et fantastisk sted at være uanset hvad man vælger :) men syntes du skal gå ind og søge på deres info kurser for der får du meget bedre besked om de forskellige ting

0
0
Svar på denne tråd

Forsvaret
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 13:59

En uddannelse inden for forsvaret er god, jeg var selv igang med det (ved HESK) men kunne ikke gennemføre :(

Sprogofficer/tolk lyder enormt spændene :D - Men hvis jeg var dig ville jeg lige nøjes med at tænke i den 4 månedes værnepligt, inden du tænker videre frem, for at se om forsvaret overhovedt er dig, sådan så du ikke planlægger en hel masse og det så bare ende med et stort nederlag. Jeg troede jo fx. forsvaret at jeg skulle uddanne mig inden for forsvaret, men sådan blev det jo altså ikke :(

Held og lykke med det :)

0
0
Svar på denne tråd

tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 20:37

tusind tak for svarene, interessant at høre om :-) Jeg læste om en masse forskellige uddannelser i sidste uge og har egentlig bare gået og leget lidt med tanken, men jeg tror virkelig at det er noget for mig :-) Vil helt sikkert prøve at tage til nogle foredrag og noget info-snak omkring det :-)

tak!

Mia..

Mia & June

- og lille Jolly(:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider