ja, der er et klart grundlag for at oprette en gruppe kan jeg høre.. hele 2 medlemmer
hvor hestene bare får sig en kop lunken vand, et lunt tæppe og en omgang wrap
hehe..
men jannej; du siger den nu er velfungerende - vil det sige du har en løsning?
hvis det er en løsning på seperations angst er lutter øren!
sagen tog også lige endnu en drejning til det værre idag.. vi har prøvet et sætte et mildt stød-hegn op i øjenhøjde ved boksen, for at sikre den ikke gør det igen.. ved godt det ikke er det sødeste, men det er en stor boks hvor den har mulighed for at holde laaang afstand til det. - og ligger simpelthen søvnløs over om den nu bliver inde, eller.. 
den flippede alligevel lige pludselig HELT ud, selvom der var både mennesker og heste i stalden, drejede rundt i cirkler, og begyndte at tage tilløb IGEN!!! og jeg fløj der ned i gummijokker og prøvede at berolige den.. men intet hjalp, INTET! til sidst fik jeg i afmagt min far til at trække hende rundt på en volte indtil jeg havde været ovre ved naboen og låne en af deres bokse med meget høj væg, og tremmer osv osv.. så nu kan jeg sove roligt i nat.. men fremover ved jeg ikke hvad pokker jeg skal stille op 
har nogle muligheder;
- at den kommer i løsdrift med ponyerne. - men det er jo en stor og ret meget mere sart hest end ponyerne (dansk varmblod) og ved ikke om den ville få dårlige ben af al den våde sne der nok kommer osv.. for den måtte meget gerne få staldbandager på om natten når det lille sår der er på koden er helet ifølge dyrlægen.. - hvilket ikke rigtig er en mulighed i løsdrift.
- at jeg venter og se om den nye hest der kommer imorgen kan få hende til at falde til ro, hvilket jeg krydser fingre for.
- eller at jeg permanent flytter den over til naboen der selv har dansk varmblod, og mere dertil indrettede bokse og sådan noget. men der er simpelthen så hyggeligt ovre hvor hun står nu, og hun syntes også vældig godt om de fleste af hestene - og vil jo heller ikke træde hende der bor der over tæerne. hun siger godt nok at det er helt i orden, men tja.. det er lidt svært alligevel 
ville allerhelst "kurrere" det - men hvordan, hvordan??