Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad skal jeg vælge?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 13:53

Hej alle

Jeg står i denne situation lige pt om hvad jeg skal vælge?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en hest igen.

Og jeg har endda kigget på en skøn hoppeplag, hun er hvilke en flot oldenborg. Hvis ejer vil gå med til min pris er hun faktisk næsten min.

Men jeg ved ikke om jeg kan få det hele til at kører rundt ang penge. Jeg tro det godt. Men man er vel aldrig 100% sikker!

Nogle der kan komme med gode råd til mig!!!!! Måske er der nogle som har stået i samme situation en gang.

HJÆLP!!!!!!

Mvh Rie

0
0
Svar på denne tråd

Mit bedste råd er....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 13:56

... hvis du er i tvivl, så lad være.

Det er nok ikke det, du ønsker at høre - men hvis du ikke er sikker på, at du kan forsørge dyret ordentligt, så er det dumt at anskaffe det.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

nope....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 14:03

Det er min klare holdning at man aldrig skal købe dyr hvis det fører til underskud i budgettet.
dvs. man skal altid ha penge til overs, efter køb, sådan er jeg opdraget så jeg ville slet ikke håndteret at skulle spinke og sparer for at købe noget og så stå (næsten) uden penge efterfølgende...

"man er vel aldrig 100% sikker"... tjoeh. det bør man nu være, gør sig ansvarlig over for et liv. Selvfølgelig kan man ikke altid forberede sig på fyringer/sygdom ect ect Men man skal være 100% sikker på at den siuation man er i, pt. kan fungere (med en en eller anden form for overskud) FØR man køber hest og at smed, foder og dyrelægeregninger ikke vil være umulige.

Mvh.

Nielsen.

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 09:59

Få da lige smidt et budget sammen, så burde du jo kunne se om det er noget du har råd til. Du ved jo hvad dine nuværende udgifter er og du har haft hest før - så du har nok en idé om hvad du skal give om måneden i denne omgang også - ellers kan alt undersøges.

Men ja, hvis du stadig tvivler efter det - så undlad i denne omgang indtil økonomien er bedre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider