Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind.
Jeg er simpelthen KONSTANT sulten - non stop! Det har stået på i ca 3 uger nu. Ved ikke om det kan være psykisk for faktisk startede det da jeg valgte at aflive Sille. Det fylder en del i mit liv, hele denne venteperiode med dyrlæger, forsikringer osv.
Men burde man ikke nærmere miste appetitten og ikke være skrup sulten hele tiden? Miste appetitten kunne jeg da gå med til så tabte jeg måske endelig de kg der er for meget.
Faktisk har jeg jo netop fået en sundere livsstil end jeg havde før. Ihvertfald med hvad jeg putter i hovedet, mængden er tilgengæld større nu fordi jeg bare er sååå sulten!
Min dag ser sådan her ud:
Morgenmad kl. 6:30: Fiber müsli, nødder, havregryn blandet. + Mælk og 1 tsk sukker
Vel mødt på arbejde kl 7:45 starter kampen mod at grov æde knækbrød hele formiddagen!
Kl. 9:30 lille yoghurt (ativia) + grovt solruta knækbrød evt. en banan
kl. 12: 2. stk. rugbrød, agurk, tomat, og blandet frugt/grønt bestående af æble, gulerødder, nødder, vindruer evt. mango.
Så er det så meningen at jeg skal vente til kl. 2 med at spise en ny frugtblanding bestående at samme ingrediens som ovenstående, men som regel kan jeg ikke holde nallerne væk! Og ofte er den væk kl 13 
Og så går resten af eftermiddagen så med at jeg er lige ved at DØ af SULT
På vej hjem i bilen (ca. kl. 16) spiser jeg så et æble for at min mave ikke slå knuder på vejen hjem.
Så snart jeg er hjemme er trangen til aftensmad STOR men som regel tvinger jeg mig selv til at vente til kl. 17:30 - 18:00 hvor jeg spiser meget normal aftensmad dog grov pasta, grov ris og grøntsager.
Resten af aftenen skla jeg TVINGE mig selv til at holde nallerne væk fra slik/kiks og ligendne. Men når jeg har været i stalden er jeg skrup sulten igen omkring kl 20
PLEASE hvad sker der for mig og hvad skal jeg gøre????