Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ikke som planlagt ..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 10:31

Hmm.. Sagen er den at jeg d. 1. november starter på en elevplads i Køge - helt som planlagt..

Meeen ..

Vi skulle flytte fra den ene lejlighed til en større lejlighed i den samme bygning - og den havde vi fået fra første november (har ventet siden august nu..)

I mandags skulle den synes og godkendes af boligselskabet - Men søndag aften ser jeg fjernsyn kørende og tænker at de da i hvert fald ikke er flyttet ..

I går ringer vi indtil boligselskabet - og de er sådan lidt rundt på gulvet og vil ringe til viceværten fordi de ikke har fået nogle papirer.. Samme aften ser jeg igen lys , ligesom mandag aften..

I dag, for 5 minutter siden - ringede vi ind igen - og damen siger så i telefonen at de har snakket med ham der bor der og hans mor og han har så sagt han ikke vil flytte før d. 1 ....

Nu tænker jeg så - at næste syningsdato er d. 28 - hvad hvis han ikke er flyttet der ..

Vi skal så flytte den 8. måske - hvis lejligheden er klar - og det bliver så ikke før min elevplads og samtidig med vi flytter skal vi selv gøre den anden lejlighed i stand (male osvosv)

Jeg er allerede nu stresset og syns det stressende med ny elevplads, flytning og istandsætning..

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her ... ER bare frustreret..

0
0
Svar på denne tråd

Kan man
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 10:34

bare sige, at man ikke vil flytte før d. 1., hvis lejligheden er opsagt til en anden dato?

0
0
Svar på denne tråd

ja det siger jeg osse
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 10:38

normalt- og da hovedsageligt ved et boligselvskab- er det sgu yt til opsigelsesdatoen færdig bum. Han kan altså ik blive hvis han har opsagt eks til d 15, bare fordi han lige lyster at blive til d 1

Nikon dSLR kamera sælges: Kig her...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Kan det tænkes, at lejligheden
Forfatter: 
Dato:  20-10-2010 12:41

ikke er opsagt pr. 1. november, men til et senere tidspunkt fx. 1. december, og at lejerne i første omgang har sagt, at de forventede at være fraflyttet inden 1. november, men nu har ændret mening? Det kan de jo sagtens.

Boligselskabet kan til gengæld ikke genudleje, før lejligheden er tom.

Livet er som en pølsemaskine; hvad der kommer ud af det, afhænger af hvad man kommer i ... :-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider