I er nok nogle stykker der har læst mine andre indlæg om den her veninde. Søndag besluttede jeg mig at sige top.
Syntes jeg giver alt for meget for så ikke at få meget tilbage. 
Men historien fra søndag, kort fortalt.
Vi har et stykke tid snakket om at tage en tur sammen til tyskland. Det gør vi så søndag. Vi ringer til dem og siger vi har ordnet det med bil, så de kun skulle tænke på at gøre sig færdig. De har ingen bil, det kun os.
Kl. 10 tager vi ud til dem og giver morgenmad. Aftaler de skal låne 2500 kr af os til d. 8 hvor de først har penge. Helt fint.
Mændene henter udlejningsbilen, som vi betaler 787 kr. Vi lejer en trailer (som vi også betaler) for at allesammen kan have masser sodavand med hjem.
Vi køre og kommer derned halv 6. handler og tager fra tyskland ved halv 8 tiden. Der går en halv time og hun skriver om de ikke godt bare må køre hjem da de gerne vil hjem med deres søn. Siger at det syntes jeg virkelig ikke de kan være bekendt for det kunne jo lige så godt være dem der kørte med traileren, og det var jo en tur vi laver sammen. Efter lang diskusion bliver de. Der går en halv time så mangler de benzin og skal låne til benzin resten af vejen hjem.
Fint fint...
Vores lille trunte vågner og græder den næste halvanden time hjem. Vi holder ind på en rasteplads for at give en tør numse osv. Vi fortæller vores mobiler er tør for strøm.
Ud på motorvejen igen. De overhaler, vi kører bag dem 5 min så overhaler de en lastbil og så ser vi intet mere til dem. Vi ved det ikke var i nærheden for der var tom på motorvejen. Kun en enkelt bil der overhalende ind imellem.
Da vi kommer hjem er jeg bare så gal. ringer siger han skal være ved udlejningsfirmaet om 5 min. og smækker på. Vi skulle jo nemlig kører ham tilbage til sig selv, 6 km og aflever alle deres dåser. Mænden skændes og min mand kører ham hjem. Da han kommer hjem ringer min "veninde" siger de kun havde været hjemme 1 min inden jeg ringede til dem, løgn. Motorvejen var tom!!! Hun påstår de holdte ind et sted men kunne ikke finde os. hmmm vi er sikkert svære at finde med trailer på. Og hun fortalte aldrig hvor de holdte ind og ventede på os.
Jeg er så gal på hende. Deres søn sov hele vejen hjem, mens vores var dybt ulykkelig. Så var der nogle der skulle køre var det da vidst os. Så kunne de ha kørt med trailer. Syntes det er princippet i hele turen der knækker. Når jeg så også tænkte hvor meget vi havde givet og betalt for dem. Og hvad er takken, Bitcheri over at skulle følges hjem

Har besluttet med mi selv, at vi selvfølgelig bliver gode venner, men at have sådan et venskab, dur ikke. Vi har hver vores måde at behandle gode venner på. Og når man ikke er enig om det dur vores venskab ikke 
Hvad mener I om det hele? Er jeg unfair eller ville I ha reageret nogenlunde på samme måde?