Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

andre syge
Forfatter: 
Dato:  16-10-2010 15:25

hejsa

har redet ig en god omgang sygdom. har ondt i nakke og hovede, feber (kun 38), snot i hele kraniet. og er så træt.

andre der er ligeså heldige?

0
0
Svar på denne tråd

glemte lige
Forfatter: 
Dato:  16-10-2010 15:37

glemte helt - mine lyfekirtler ved halsen er eget hævede og det gør ondt..... kan an godt tage noget ipren mod det (ipren er det eneste smertestillende jeg har)..please hjælp

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2010 17:16

Jeg har også lige været igennem en omgang forkølelse, øv hvor er det bare træls.. Men det går jo heldigvis over igen, så hjem under dynen og tag et par dage foran tv'et, så skal det nok gøre underværker.

Mit gik heldigvis over efter 4 dage ca, men jeg er også helt stillesiddende hjemme efter jeg blev smidt af hesten og nu har reddet mig en kraftig forstuvet ankel, læn, bækken og hofte.

Nøøj hvor jeg glæder mig til at være fit for fight igen, så jeg kan komme ud og ride og lave alt det jeg gerne vil igen :)

Mvh.

Regina Sørensen

Wega, drægtig ved Bøgegaardens Laurino.
Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro.

0
0
Svar på denne tråd

God bedring...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 11:22

Udover snot i hele kraniet var jeg ramt af de samme symptomer for noget tid siden. Ondt i hovedet, kroppen generelt og feber 38 - 39 og udtalt træthed. Mine lymfeknuder på hals og i lysken hævede.

Min læge tog en blodprøve og diagnosen var kyssesyge, virussygdom som skal gå over af sig selv.

Jeg er heldigvis på toppen igen.

God bedring.

Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider