er bestemt mange penge!
Jeg synes du skal spørge damen om hun ikke har en indbosforsikring der betaler.
De 400 kr. kan bruges til så meget andet og du skal tjene 800 kr. for at have 400 kr., så deeeet.....!!!
(Og specielt hvis man har en nyfødt og muligvis også hest??)
Nu er det jo ikke altid at det er så besværgligt at indblande forsikring..
Nu ved jeg ikke hvorvidt inbosforsikring og hestens ansvarsforsikring kan sammenlignes, da jeg ikke har gjort brug af vores indbosforsikring men et eksempel:
Der hvor min hest stod før, havde de sådan nogle store, grønne, fodertønder/regnvandstønder i alle bokse. I hjørnet, hvor den var skåret til, for at have hø i.
Min hest fik så ødelagt sådan én, og selvom de havde flere stående, sagde jeg, at jeg nok skulle erstatte den, hvilket de også gerne ville have...
Jeg ringede bare til forsikringen som vejledte mig. Jeg skulle blot printe en skadesanmeldelse ud fra hjemmesiden og sende ind...
Der gik ikke særlig lang tid, så modtog staldejer en check på 350 kr. af Alm. Brand 
Overvejede selv bare at betale de 350 kr., men igen, det tager mig over 6 timer at tjene ind til dem, og når nu jeg har en forsikring, så kunne jeg lige så godt dette...
Når man ødelægger andres ting, så tilbyder man at erstatte dem!! Færdig punktum! Ofte vil man jo opleve at den forurettede afviser erstatning, men det er vigtigt at man tilbyder det...
Jeg ville kræve erstatning i denne sag alene af den grund, at hun ikke engang siger undskyld og ej heller tilbyder erstatning direkte til dig - selvom det måske bare er fordi hun er rigtig flov...