Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Navlepiercing?
Forfatter: 
Dato:  10-10-2010 20:23

Jeg vil utrolig gerne have en navlepiercing, men er lidt bange for det, da jeg har hørt meget om at det for første gør utrolig ondt, og så at maven kan blive ødelagt af det osv. Passer det? Og hvor ondt gør det egenlig?

0
0
Svar på denne tråd

navlepircing.
Forfatter: 
Dato:  10-10-2010 20:40

Jeg fik lavet min for 1,5 år siden, og det gjor slet ikke ondt at få den lavet.

Men man skal passe på at man ikke tager for højtajlet bukser på, fx. ridebukser. Jeg måtte hive mine ridebukse lidt ned fordi de var højtajlet, og det gjor ondt hvis bukserne ramte.

Jeg havde meget problemer med betændelse det første halve år fordi jeg voltiger, og tog den ud hver gang jeg skulle træne(også da den var ret ny).

Men nu er der ingen problemer med den, og er super glad for den, og jeg kunne slet ikke mærke noget da jeg fik den lavet.

Mvh Jeanett

Undskylder ikke mine stave fejl, for er ordblind.

0
0
Svar på denne tråd

Tak Kaiser
Forfatter: 
Dato:  10-10-2010 21:24

Tak(: Har du andre piercinger? På nogen gør det jo mere ondt og andre kan slet ikke mærke noget(: Er det ikke os noget med at man ikke må tage den ud de første 4-6 måndere? fik du meget bedøvelse på eller var det bare normalt?(:

Men tusind tak for hjælpen:D

0
0
Svar på denne tråd

Navle piercing
Forfatter: 
Dato:  10-10-2010 21:52

Jeg fik min lavet for ca. 10 år siden og det gør ikke ondt.

Bedøvelse er slet ikke nødvendigt. Det eneste man mærker er et lille prik når nålen bryder huden.

Jeg fik en ring i da det er nemmere at holde hullet åbent på den måde. jeg brugte Klorhexadin til at holde det rent med. én gang om dagen i 15 min. Hæld det i et snapseglas, læn dig for over og sæt glasset på navlen, sæt dig ned helst ligge og væsken renser hullet. Ringen skal køres rundt flere gange om dagen, så hullet ikke vokser sammen. Jeg mått ikke skifte ringen ud før efter 6 mdr. Nu har jeg en stav i og det har jeg haft lige siden. Jeg har aldrig døjet med betændelse - heldigvis. Kender at par stykker som har og de har ikke kunne få ringen i igen efter, da hullet er vokset sammen og det kan ikke laves samme sted.

Sørg for at gå i lavtaljet bukser for det gør MEGA ondt hvis bukserne hænger fast i ringen eller staven .

Jeg fik den lavet mens jeg stod op, da han sagde at så kunne han bedre se hvordan min navle ville komme til at se ud når ringen kommer i. Hvis man ligge ned falder ens mave lidt ud og navlen bliver anderledes at se på.

Og lov mig at du aldrig nogensinde gør det selv eller får en ven eller veninde som ingen forstand har på at pierce til at lave den på dig - jeg kender nemlig et par stykker som har gjort det selv og på hinanden - det er ikke godt vil jeg sige. De aner ingenting om hvor de skal stikke osv.

Ja undskyld at det blev lidt langt, men pøj pøj med det. Det skal nok blive godt hvis du tar springet

Ingen kender dagen før solen går ned......
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2010 22:24

Det gjorde ikke ondt på mig og hvis du passer den ordentligt så ødelægger det ikke maven (det der højest kan ske er at der kommer et grimt ar.

Med at rense ordentligt så mener jeg en saltvandsblanding to gange dagligt, klorhexidin og brintoverilte er ALT for stærke og ødelægger det nye væv.

Men alt det om pasning og pleje kan en kompetent piercer forklare dig. Hvis du fx. kommer til København, så kan jeg varmt anbefale Gorlubb piercing ( http://www.piercing.dk ) der har jeg fået lavet 8 af mine piercinger :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2010 22:31

Jeg fik min lavet da jeg blev 18 og det er nu 6-7 år siden. Fik den lavet hos en pircer, som jeg havde besøgt nogle gange for at se stedet an. Var meget vigtigt for mig at jeg kunne lide stedet den skulle laves og at det ikke var en "snask" i et baglokale eller en kælder.

Men jeg fik den lavet liggende, og den sidder nøsten 100% lige, kan ikke side mere lige end den gør i min navle.

Fik ingen bedøvelse, for det brugte de ikke, hvilket gjorde mig en smule nervøs, men vil sige at jeg manglede den ikke. Synes det gjorde mindre ondt end en vaccination! Kunne næsten ikke mærkes.

Men ja, ingen højtaljede bukser! det gør nuller og generer navlen for meget. Jeg var nød til at folde ridebukserne ned og droppe knappen.

Havde store problemer med betændelse og irritation det første halve år, tror jeg rensede den for ofte, på trods af jeg harvde købt noget special sæbe den skulle ordnes med hver dag. Den gik aldrig rigtig i orden før jeg skiftede til en titanium stav og droppede rensning, tog mig så også bare lige 2 år at få gjort :-/

Men er nu super glad for den.

Og fortryder det på ingen måde :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak(:
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 07:15

Okay tak for hjælpen alle sammen.

Så tror jeg at jeg vil få lavet en:-)

- Og tak for alle de gode råd;)

0
0
Svar på denne tråd

det kan gøre
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 08:31

ondt, det gjorde min i hvertfald. Piercerens forklaring var at han havde ramt en nerve. Det er 12 år siden jeeg fik min, og jeg er stadig glad for den.

Hvil i fred min smukke Tulle. Du vil aldrig blive glemt!

En rigtig hest er gul!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

:........
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 16:51

Okay tak(:

Er der flere? Jeg er utrolig bange for nåle og får altid meget bedøvelse når jeg bliver vaccineret osv. Jeg har næsten lige fået huller i ørene, i øreflippen for neden, og der kunne jeg næsten ikke mærke det, hvor i mod at min veninde fik det nogen dage efter og hun syntes det gjorde utrolig ondt, så jeg tror ikke det vil gøre så ondt på mig.

0
0
Svar på denne tråd

hvis du er bange
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 16:56

for smerten køber du bare Xylocain på apoteket. Det er en bedøvende creme, håndkøb.

En rigtig hest er gul!

0
0
Svar på denne tråd

piercing
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 17:18

Jeg syntes heler ikke det gjorde ndt, har den ikke længere, men overveer at få det igen.

Men ja, Xylocain er super! Det bedøver meget stærkt

(undlad dog at bruge det på læben, hvis man vil pierce den, det gjorde jeg engang og endte med at bedøve min tunge... jeg bed i den hele dagen.)

Mvh.

Nielsen.

For where your treasure is, your heart will be also.

"stay focused, always keep the goal in mind, but take your time"

0
0
Svar på denne tråd

har haft min
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 17:34

i snart ret mange år og hvis man kunne nå at sige av så var det også det har heft den ude den sidese tid i graviliteter men ellers sidder den der bare mærker aldrig noget til den

heller ikke men højt taljet bukser er nu heller ikke mig bare helt alm midt imellem

Hilsner Henriette

Hingsteføl sælges

Hundehvalpe sælges

maincoon killinger sælges

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

Bedækning tilbydes

ved

Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008

1250,- pluds papir og op ...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 20:44

Jeg vil bare være lyseslukkeren som informerer om at du skal være fyldt 15 år for at få en sådan piercing.

Støt de danske soldater!

0
0
Svar på denne tråd

lyseslukker nr 2
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 20:54

Og når du engang bliver træt af den... Og de bliver du sikkert en gang.

Så er de temmelig ulækre.

Jeg gik med ring i min piercing i 3 år. Havde ingen problemer, og jeg synes virkelig at den var flot. Men på et tidspunkt synes jeg ikke at det var sjovt længere og ud røg den. Hullet er der jo endnu, og det er eminent til at opsamle sæberester. Det er ikke så fedt at klemme sæberester ud, som var det en gigangtisk bums.

Men hvor jeg dog synes at det var fedt da jeg lige havde fået den. Nu ville jeg ønske at jeg aldrig havde gjort det...

Men din navle..

Mvh. Anja

Så er jeg i gang med tilridningen af Rasmus

0
0
Svar på denne tråd

Okay tak:D
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 21:04

Tusind tak for hjælpen alle sammen i hjælper mig rigtig meget(:

Og til Fjolletnavn: Man kan godt hvis man bare har forældretilladelse som jeg nu har:-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 21:07

AnjaK - Har haft min i 6-7 år, og tager jeg den ud bare en halv dag, er den allerede begyndt at vokse sammen, så tror ikke min bliver til en "sæbesamler" hehe.

Men måske bare min der er underlig

0
0
Svar på denne tråd

navle...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 21:49

Jeg fik min første for 17 år siden, og har 3 i navlen den dag idag. Men vil nu råde dig fra, at få en ring i. Den bevæger sig alt for meget, hvis man nu alligevel har bukserne oppe over. Og gir ret meget betændelse..

Jeg fik lavet nr 2 og 3 samtidig, med bananstave. Og nul betændelse der. Og havde ridebukser oppe over samme dag, uden problemer. Held og lykke :)

Alt er muligt, hvis man har viljen..

0
0
Svar på denne tråd

Dark Angel
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 22:13

Min er også vokset sammen i midten, men fra begge ender er der huller ind.

Mvh. Anja

Så er jeg i gang med tilridningen af Rasmus

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-10-2010 22:22

anjak- ja okay.... så længe har jeg ikke turdet have min ude... synes det er rigeligt ubehageligt at skulle have den i efter 1 dag....

0
0
Svar på denne tråd

selina
Forfatter: 
Dato:  12-10-2010 09:00

jeg vil anbefale dig at vente til du ikke længre vokser. Ellers risikerer du at ende med en piercing, der ikke længere sidder i navlen, men i stedet rykker med op, og laver et grimt ar.

En rigtig hest er gul!

0
0
Svar på denne tråd

Taak....
Forfatter: 
Dato:  12-10-2010 21:15

Okay tak(:

Kate jensen: Hmm ja, men jeg vil helst ikke vente så lang tid.. Men tak for råddet(:

0
0
Svar på denne tråd

eller man kan
Forfatter: 
Dato:  12-10-2010 21:27

få det lige som mig.. jeg fik en navlepiersing for ca. 7 år siden og jeg kunne på ingen måde få det skidt til at hel.. så efter 2 år så opgav jeg og pillede den ud.. ærgelige penge

Tina

På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"

og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2010 21:39

Tina - det problem havde jeg også. Den væskede, var øm og gjorde ved, ligen indtil jeg fik en titanium stav i. Der efter har jeg ingen problemer haft. Men kan da godt være du har været uheldig at din krop bare ikke har villet acceptere noget der....

0
0
Svar på denne tråd

piercing
Forfatter: 
Dato:  12-10-2010 21:48

Jeg fik lavet min, da jeg var 19 (for 13 år siden). Har altid også været hunderæd for nåle, men det gjorde slet ikke ondt, og jeg har aldrig haft problemer med den. Jeg har altid haft ring i (det satte pierceren i med det samme), og den har endda overlevet en graviditet med omvendt navle, og den er stadig pæn. Hvis jeg har for højt-taljede bukser på i lang tid, kan jeg godt blive lidt øm, men det er vist også det eneste bøvl.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Navlepiercing
Forfatter: 
Dato:  13-10-2010 19:02

Okay tak for hjælpen:D

Og karina: Tak det hjælper at du også er ligeså mig, men jeg har også hørt fra andre at man kan købe noget på apoteket som bedøver, så er jeg helt sikker;-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 16:30

Jeg har haft min i 4-5 mdr. Jeg er så en af dem der synes det gjorde nas :) og efter han havde lavet den, og jeg rejste mig op, besvimede jeg på gulvet foran ham. Rigtig flot :) Den var helt lige i flot da jeg fik den lavet, men efterhånden er den blevet mere og mere skæv.. Og den kan godt genere en del nogle gange. Hvis jeg havde vidst den ville være så meget "i vejen" så havde jeg nok ikke gjort det, men nu er den her, og så beholder jeg den nok et stykke tid :)

Jeg er så til gengæld også en lyseslukker, i og med jeg synes 13 år er rigeligt ungt at få sådan noget lavet..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider