|
|
| julekalender 2010 :-( |
|
|
Øv øv... sad lige og tænkte på jul og blev nysgerrig over hvilke julekalendre der bliver sendt i år. en lille hurtig søgning gav "Absalons hemmelighed" på dr1 og måske "Pyrus" på tv2. Er det bare mig eller kunne de ikke godt finde på noget nyt nu??? Jeg ved godt at pagten som blev sendt sidste år var ny, men absalons hemmelighed er fra 2006 - altså kun 4 år gammel... Nå... men der er jo ikke så meget at gøre - og jeg kommer jo nok til at se dem alligevel... Hvad med vinterbyøster... kunne de ikke sende den igen.
Hilsen Helle. Dejligt hus i Slagelse sælges. Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB. LP- plader sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg glæder |
|
|
mig til at gense Pyrus, yndlings tv2 julekalender. På dr, måtte de dog godt sende jul på slottet:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller .. |
|
|
Jullerup Færgeby. Eller... The Julekalender. Jeg er STOR fan af Gertrud Sand.  Men det er vist kun et par år siden, at den blev genudsendt. Hvad har der ellers været af gode julekalendere.. Jo - Jul i Gammelby vil jeg også gerne se igen. 
Vrinsk fra Esma Healing til hest og rytter Healing styrker og afbalancerer din hest og gør den mere glad og samarbejdsvillig Samtaleterapi Min elskede lille solstråle Rose døde 25/9-10 Jeg savner hende inderligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jul på slottet... |
|
|
måtte de også gerne genudsende. Jeg købte den godtnok sidste år på dvd men den er goooood.. Jul i gammelby sendte de sidste år på ramasjang, men det er jo ikke alle der kan se den...
Hilsen Helle. Dejligt hus i Slagelse sælges. Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB. LP- plader sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Ditte »AQHA You Turn DK« |
| Dato:  |
10-10-2010 18:42 |
|
altså pyrus er jo en klassiker jeg elsker men stadig ville jeg gerne have nogle andre. groft sagt bamses jul ville jeg da gerne se  og så ville jeg gerne have jul i valhal, ej peter frödin er jo fantastiks 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123546790+ |
Artex |
10-10-2010 18:49 |
|
Synes snart de skal tage og sende Andersens Julehemmelighed... Det er da længe siden, så hut jeg visker?? Men ellers er jeg udemærket tilfreds med Pyrus, jeg er vist ung nok til at det er lidt en klassiker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andersens.. |
|
|
Artex, Hvad handlede den om??
Vrinsk fra Esma Healing til hest og rytter Healing styrker og afbalancerer din hest og gør den mere glad og samarbejdsvillig Samtaleterapi Min elskede lille solstråle Rose døde 25/9-10 Jeg savner hende inderligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er nu heller ikke fordi... |
|
|
jeg ikke kan lide Pyrus, synes bare vi har set det så meget efterhånden. Andersens julehemmelighed kunne også være sjov at se igen. Den blev sendt da jeg var barn. Det er om Putte og hendes gas og vandmester.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rosenkilde.. |
|
|
Åh ja nu husker jeg den. Den var sjov med Putte og gas- og vandmesteren. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 124567890+ |
Artex |
10-10-2010 18:56 |
|
Hmm... Nu var jeg ikke så gammel sidst jeg så den, så kan ikke huske så meget igen.. Det handler om far, mor og datteren Putte. Moderen er bange for julen fordi hun tror at julemanden er far til Putte(men det var nu bare manden i julekostume). Putte bliver smask forelsket i "gas og vand mesteren". Det var lige de hovedtræk jeg umiddelbart kan huske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Artex.. |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så længe det er |
|
|
de gode julekalendere de genudsender, så er det fint...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julekalender |
|
|
Ja jeg blev også lidt skuffet da jeg fandt ud af hvad der kom  Jeg synes godt de kunne sende "Brøderne Mortensens Jul" eller "Olsenbandens første kup" på TV2 og "Nissebanden i Grønland" på dr1 !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julekalender :) |
LilleChelle |
10-10-2010 20:08 |
|
Jeg tænker også at jeg gerne ville se 'brødrene mortensens jul', 'krummernes jul', 'jul på slottet' eller 'olsensbandens første kup' .. Men pyrus kan nu også godt gå :p
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Esn |
10-10-2010 20:11 |
|
Brødrene Mortensens Jul kunne jeg godt se igen snart.. eller Jul På Kronborg  Synes efterhånden det er noget tid siden, at der har gået nogle jeg ville se.
Esn ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Håber hvert år på Andersens Julehemmelighed, men den gider de åbenbart ikke sende. Har så håbet at kunne købe den på dvd, men næh nej den findes heller ikke... 
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julekalender.. |
|
|
Jeg var også inde og tjekke julekalendere for noget tid siden, og blev også skuffet..  Jeg eeelsker Pyrus, men ikke den de vil sende i år (Alle tiders eventyr).. Den mindes jeg ikke har meget med jul at gøre.. Og Brøderende Mortensens Jul tror jeg aldrig de har genudsendt? Hvorfor egentlig, den var sgu da god. Jul på slottet og jul på Kronborg er også gode.. Ligesom Krummernes Jul.. Er spændt på hvad Ramasjang sender i år, Jul i Gammelby var fantastisk sidste år.. Hehe
Mvh. Anne Kathrine Jensen Savner du lidt hjælp i hverdagen? Jeg tilbyder min hjælp i 4700-Næstved! Tjek min præsentation..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mizzuniverze |
|
|
Ja skibet i skilte skoven! med den finde fe og linje 3 som nisser ;-.)
Sirid Ejer af Bugsy og Dana
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
Jeg ville gerne se bamse og kyllings julekalender igen,, det er så mange er siden jeg sidst så den, men jeg render stadig rundt hver jul og synger "vi er på veeeeej til diiiig, juuuleeeemaaaand!" Den er så hyggelig. Det er min første danske jul i.... 4-5 år? Hvor er det skønt endelig at kunne holde jul i Danmark, det er virkelig få lande der hyper så meget over jul og hygge som vi gør 
Mvh. Nielsen. For where your treasure is, your heart will be also. "stay focused, always keep the goal in mind, but take your time"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| økonomi |
|
|
Tja at de ikke laver nye, er højst sandsynlig fordi det koster det hvide ud af øjnene. Jeg gad godt Jul på Slottet igen, den har de ikke vist de sidste mange år. Jeg syns det er lidt ærgeligt, der ikke er større variation i dem de sender. En af Pyrus filmene bliver vel sendt hvert 2. år, og dr sender kun de nyeste af de gamle. Hvor mange af den, ikke har vildt meget med jul at gøre. Ærgelig ærgeligt syns jeg...
Mvh Poeten
Part søges i Lyngby... kig min profil...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ramasjang |
|
|
Er der nogen der så ved hvilken julekalender de sender på ramasjang i år?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andersens |
|
|
jeg ville også ønske at der kom Andersens... Jeg har nemlig også tjekket om den fås på dvd, men næ nej!
Venlig hilsen Sofie Stud. Med. Vet. kvalitetsponyer til avl og sport til salg Atlas Stengaard årets hingst 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julekalender |
Heidi74 |
11-10-2010 12:18 |
|
Jeg gad også godt se Andersens julehemmelighed igen  www.youtube.com/watch?v=fYXn2NsE8vw
Love isn´t allways about holding on.
Sometimes, just sometimes,
it´s about letting go...
Hvil i fred Savoux 20.08.95 23.09.10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julekalender |
Katrinen |
11-10-2010 14:12 |
|
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke sender nissebanden igen - den rigtige nissebande, ikke det der nissernes ø skidt. Vi har heldigvis jul på slottet på dvd så den tager vi nok et afsnit hver dag som vi gjorde sidste år. Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kult julekalender |
|
|
Vi skal da have "hullet i jorden i kæmpeskoven" med Poul og Nulle Gad vide hvorfor den aldrig er blevet genudsendt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he her i sommers |
|
|
købte jeg " Skibet i skilteskoven " og sad så og så den med manden...Det er altså en rigtig sjov julekalender...Fedt at gå i barndom igen  Ellers ville jeg også gerne se Andersens julehemmelighed, den var rigtig god så hut jeg visker:) Og ja ellers bare nogle af de gamle som " jul på slottet" osv...Bare ikke nogle af de forfærdelige dukkefilm...Kan ikke UDSTÅ dukkefilm...Det hele snerper sig sammen Alt andet:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ramasjang |
|
|
Jeg har nu fundet ud af, at Ramasjang i år viser "Jul i svinget".. Jeg kender den ikke, men har lige set lidt fra den på Youtube og den ser rigtig hyggeligt ud. Den er fra Norge, men med danske stemmer.. www.dr.dk/Ramasjang/Jul/uland/2010/ ulandskalender.htm
Mvh. Anne Kathrine Jensen Savner du lidt hjælp i hverdagen? Jeg tilbyder min hjælp i 4700-Næstved! Tjek min præsentation..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jul i svinget mener jeg de har sendt før.. Trist de sender Absalons hemmelighed, synes ikke den havde en dyt med jul at gøre, den var rigtig kedelig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den mest |
|
|
professionelle og vist også dyreste julekalender er Nissebanden i Grønland. Det er da også den bedste. De sjoveste er dog the julekalender og andersens julehemmelighed. Hvorfor kan man ikke lave noget mere af den slags, øv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|