Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

MAC make-up
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 12:37

Jeg har næsten lige været i min yndlingsforretning, for at bytte nogle fejlkøb.

Denne forretning har forskellige afdelingen (det er vel sådan set et varehus).

Nå, men altså, for en måneds tid siden rejste de er kæmpe stand med det der mac make-up, og til denne stand er der selvfølgelig tilhørende sælgere/rådgivere, men....

Jeg ved seriøst ikke hvad de ligner.... De præsenterer virkelig de produkter de skal sælge.... Og faktisk også de fleste af farverne på en gang....

Jeg ville næppe føle mig tryg ved at skulle modtage råd og vejledning i make-up og brugen heraf, af en der står med ansigtet smurt ind i rigeligt foundation i en kunstig farve, grøn øjenskygge og blå mascara og en læbestift der har samme farve som en næsten modent jordbær, samt rouge der er i kontrast til alt det andet.... Helt alvorligt, så er det sådan de ser ud... Oki, ved ikke lige om de nødvendigvis har grøn øjenskygge og blå mascara, men det er i hvert fald ikke tonet ned....

Så tænker jeg, forstående som jeg er, at det højst sandsynligt ikke er min aldersgruppe der er målgruppen... Og de reklamerer da i hvert fald for produkterne i brug... Men jeg tænker om der mon ikke er andre end mig, der får samme tanker, når de ser de sælgere.

Hvad ville jeres første tanke være om at skulle modtage rådgivning om make-up fra piger der ligner nogen der ikke er ovre den eksperimenterende alder, ud fra måden de anvender det på?

0
0
Svar på denne tråd

enten at de via
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 12:45

deres fag er gået til ekstremiteter....eller også at det er dygtige fremadrettede make-up artister der prøver at fremvise deres viden, kunnen og modebevidsthed ved at bruge alternative farver og former....og til sidst måske bare en total og generel mangel på smag, farvebevidsthed og modenhed....

Rådgivningen ville jeg da ta' imod (jeg har altid og kommer nok altid til kun at bruge mascare - resten jeg prøver at smaske mit ansigt ind i ligner, og har altid gjort, resterne efter en atomkrig) - du kan jo selv trylle med farver og skygger....

KH:)Annette - håbløs udi make-up'ens kunst....

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Hvis de ligner en
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 12:49

Flok overlevende fra et dragshow, der nys har forladt scenen: Så nej tak.

Med frisører bliver jeg også skeptisk, hvis de har MEGET rødt hår i sær frisure- men der har de nok ikke klippet selv- i det mindste. ;-)

Natclub/sceneshow sminkning ser ALDRIG godt ud i dagslys/normal belysning- og tæt på. Det er beregnet på anden afstand og belysning.

(Men hvad ved jeg om det? Jeg går med streg, når det går højt. GRØN).

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

Nu går jeg
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 13:01

selv dagligt med make-up, så det er ikke fordi jeg er totalt skræmt ved tanken om brugen....

Men for mit vedkommende, så tænker jeg, at make-up er lavet for at skjule de dårlige punkter og fremhæve de gode i ens ansigt....

Selvfølgelig bliver de skjult (men det er jo både de gode og de dårlige), når make-up'en er så streng, at man primært fanges af de volsomme farver og kontraster....

Jeg har også tænkt, at der må være et formål med at de ser ud som de gør, eftersom det konsekvent er dem alle sammen der ligner nogen der har øvet sig med mors make-up.

0
0
Svar på denne tråd

Mac= fantastisk!!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 13:38

Hej,

jeg synes det er fedt at de viser noget anderledes frem.. istedet for den sædvanlige brune øjenskygge i 20 nuancer

Mac har efter min mening markeds bedste produkter!!!!!!!!

Det eneste jeg ikke bruger er deres mascare, ellers har jeg alt i mac lige fra øjenskyge,foundation,blush, cream,renseprodukter,osv. og deres børster er et kapitel for sig- virkelig kvali!!!

De har også et kæmpe udvalg,og man kan altid få hjælp og vejlednin til et specielt look, uanset om det er det klassiske eller mere autrere man søger..

ja kort sagt så er der for mig er der ingen vej tilbage

Mac er sagen og jeg elsker deres ekspertise!!

Synd i lader jer skræmme og holder fast i førstehåndsindtrykket...

sikke en masse i går glip af!!!

MVh Hotbandit!

www.123hjemmeside.dk/ElvisogEmma/ 6966701

Mest om vores 4 dejlige hunde..

0
0
Svar på denne tråd

Har faktisk
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 14:12

hørt at det skulle være et godt produkt, men altså.... Jeg har altså svært ved at tænke tanken, at skulle modtage vejledning og råd, fra piger der, som nævnt, ligner nogen der har leget med mors make-up....

Og ja, så er det jo at jeg tænker, at jeg da næppe er den eneste der har det på den måde.... Jeg får nogle vilde indre billeder om, hvordan jeg mon ville se ud, hvis de fik lov at lægge en make-up på mig.... Huha...

Jeg har på intet tidspunkt tænkt, at det var dårlige produkter. Jeg er ret sikker på, ud fra varehustets overordnede kvalitetsgrad, at det er gode produkter.

Men jeg kan da ikke lade være med at tænke, at måden de ser ud på, kan have en særdeles præventiv effekt for min købetrang af netop de produkter....

0
0
Svar på denne tråd

jeg har...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2010 14:20

..de samme tanker som dig - hvor ser det dog forfærdeligt ud!

Men ikke desto mindre, så ser langt de fleste make up sælgere sådan ud, i hvert fald i Salling og Magasin her i Århus.

Og stinke af parfume kan de også ;D

Men MAC er et rigtig godt mærke, det er ikke for sjov, at de har vundet adskillige priser inden for make up verdenen.

NUMSEFISKEN

Equito's Litote

En balanceret diæt = en kage i hver hånd

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider