Jeg sidder lidt og tænker, jamen sådan er jeg også jeg står op med hønsene, og er igang hele dagen først med dyrene, så arbejde, når jeg kommer hjem er det børn og dyr, madlavning og så dyr igen, så den er meget tit over 22 før jeg kommer ind og så skal jeg gerne indrømme at min hovedpude kalder meget højt.
Jeg synes så ikke jeg lige går rundt med for mange tanker i hovedet - misforstå mig ikke, men jeg har det altså bedst med at være igang hele dagen og aftenen med - det med at sætte sig foran sofaen kl. 19.00 og se tv avis, debatprogrammer osv. det er ikke lige mig.
Tror måske du kommer til at lægge for meget i han rytme, måske fordi du synes det er hyggeligt at hygge på sofaen.
Jeg tror det er vigtigt at give plads til hinanden, bare fordi jeg aldrig kan sidde stille i særlig lang tid af gangen, betyder det jo ikke at min mand skal tulle rundt sammen med mig, hvis han hellere vil sidde foran fjernsynet og omvendt fordi han ikke gider gå i stalden kl. 20 betyder det heller ikke at jeg skal sidde klistret til fjernsynet, når jeg hellere vil i stalden.
jette