Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Date - what to do?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 16:56

Jeg er virkelig ikke særlig opfindsom, så jeg tænkte der sikkert er et par friske personer herinde med nogen go'e ideer.

Sagen er den, at kæresten og jeg har besluttet at vi vil lave "et-eller-andet" sammen lørdag. Vi ses sådan set hver dag, og spiser da vel egentlig også sammen de fleste dage. Men nu har vi begge for en enkelt gangs skyld (bevidst) ikke en over-booket kalender i weekenden. Derfor tænkte vi, at vi ville lave et-eller-andet sammen. But what?

Vi ender som oftest med at se en film, snakke, lave mad sammen, hænge lidt ud med fælles venner, tage i IKEA - you know, "the usual". Men lige hvad vi skal finde på når vi endelig har en dag for os selv, ja - det kan jeg ikke gennemskue. (udover at sove længere end til kl 6:30 hvis jeg da kan få fingrene i hans mobil og slå alarmen fra )

Så kære HN'er - any good ideas? Der skal for en god ordens skyld nævnes, at vi bor i Odense, har ingen bil, men har intet problem med at cykle lidt efter noget.

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

PGO G-Max scooter sælges!! www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63158754

0
0
Svar på denne tråd

date..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 17:49

Skov tur

Zoologisk have

.. Damn, jeg er heller ikke særlig opfindsom! :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 18:02

Haha, så er jeg i det mindste ikke alene med min uopfindsomhed

Zoo havde jeg faktisk også overvejet, og det ligger da stadig i tankerne.

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

PGO G-Max scooter sælges!! www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63158754

0
0
Svar på denne tråd

hej. . . . .
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 19:24

i kunne tage i biografen ??

0
0
Svar på denne tråd

Overraskelse...?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 19:44

Hvad med at dele dagen op? Sådan at I hver især skal planlægge en "overraskelse" til den anden?

Hvis det er en smuk efterårsdag tænker jeg en lang gå tur i skoven - er du rigtig kreativ har du gemt en picnic kurv derude med en god vin og et eller andet lækkert i.

Ellers hvad med at bestille lidt wellnes ala massage efterfulgt af en god middag et sted.

Hvis man er til det en tur i svømmehallen? Ellers kan man måske booke en tennisbane eller lignende et sted - en sjov måde at lave noget anderledes på? En tur på golfbanen?

Don´t tell me the sky is the limit,

if there are footprints on the moon!

.

0
0
Svar på denne tråd

Speciel mad?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 19:55

Hej Anne,

Hvad med at udfordre jer selv lidt kulinarisk?

Min kæreste og jeg er heller ikke specielt opfindsomme, men gør vi da en gang imellem Find måske en restaurant fra et eksotisk køkken, I ikke plejer at frekventere -eller, hvis pengene er til det, kan man jo også rive sig og finde noget mere gourmet-agtigt. Det synes jeg i hvert fald super sjovt (og enormt lækkert) at få serveret "underlige" ting, og så bruger man gerne noget længere tid på det end en pizza...

Vi kan også godt finde på at have samme taktik en gang imellem, når der skal lejes film, for eksempel så vi sidste år "Antichrist" -i øvrigt en helt ubeskrivelig film (på alle planer), som bestemt ikke var det "sikre" valg hos Blockbuster.

Det er nu heller ikke fordi vi er super smagsdommer-finkulturelle, men jeg synes også, jeg har haft gode oplevelser ved at finde mindre teateropsætninger, som også overkommelige prismæssigt. I efterårsferien er der bestilt billetter til "Den unger Werthers lidelser" på det Kgl's gamle scene. Egentlig mest fordi vi begge har læst bogen, men jeg glæder mig bestemt til at se det sat op som teater alligevel!

Hej fra Mia

Sælges:

Lille, smart DH-hoppe (f. 2001) til avl eller ridning

12-års DV vallak, kan øvelser til alle LA-klasser +"det løse"

1 års hoppe e. Gribaldi, forv. stg 168

0
0
Svar på denne tråd

Ihhhh..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 20:00

hvor lyder det hyggeligt

Min kæreste og jeg (har været sammen med ham i 12 år nu) lavede for nogen tid siden en aftale:

Hver 2. torsdag skulle vi skiftevis "finde på noget" vi kunne lave sammen - udover at komme hjem fra job, rydde op, gøre rent, lave mad, glo tv osv osv osv osv...

Desværre løb det lidt ud i sandet i løbet af sommeren, dels pga min kæreste har 3 unger (som jo lige skal passes ind i planerne - det OS der skal være sammen) og desuden fik min kæreste et nyt job i hans virksomhed som tager meget tid.

Men det jeg vil frem til er at det er en rigtig god ide at skemasætte sådan nogle dage, specielt når man har været sammen i længere tid.

Tingene kommer bare ind i en trummerum og alting bliver lidt "same as usual" hver dag.

Vi har været ude at spise, vi har lavet ting ude og hjemme - tanken er jo egentlig bare at man er SAMMEN om noget - uanset hvad det så er

God fornøjelse.

Hilsen Mette
-----------------------------------
Casuri Larendo
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider