Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Elitehorsemen d. 2. oktober
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 12:48

Hej med jer

Er der nogle som skal deltage enten med eller uden hest???

Jeg kommer og skal deltage med hende her:

Unik Heste-ejendom ved Viborg

Til salg

robinhus.dk/ejendom/ default.asp?boligid=48509

Trakehner hoppe til salg - udtaget til eliteskuet se her:

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

0000000000
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 14:25

Glæd dig til at du får en hel anden hest med hjem og nogle fantastiske metoder at træne med. Tristan er kanon dygtig. ( Kender ham personligt og har set ham arbejde mange gange )Du kommer garanteret ikke til at fortryde det. :)

Mvh Ann

0
0
Svar på denne tråd

Ja da......
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 15:39

Jeg kommer med ham her på 3 år - pinot noir.

Han skulle grne gøres lidt mere ryttervant - jeg har været på ryggen af ham et par gange her i sommers

Jeg synes det er en fantastisk lejlighed for at se nogle "HMS'er" arbejde med forskellige heste - og vel og mærke nogle "HMS'er" som ikke er "guruer".

Og det jeg har hørt om dem, gør at jeg meget gerne vil se dem IRL - især når man har et stk's 2 års hjemme, som ikke helt lige så nem og uproblematisk, som ham jeg skal have med på lørdag.

Jeg glæder mig rigtig meget - og når nu Højagergård ligger "lige om hjørnet", så er det nærliggende at smide hesten i traileren og tag ham med i samme omgang.

Vi ses

MVh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  29-09-2010 18:17

Ja - jeg er rigtig spændt... har aldrig hverken hørt eller set noget om de 2 fyre andet end at de har været til eliteskuet. Så da jeg så at de kom SÅ tæt på og det passer med at min 5 års skal starte genoptræning efter 5mdr -så tænkte jeg at DET må da lige være noget for os.

Hun skal nemlig normalt lige have tunet fremad-knapperne lidt kraftigt ind de første gange efter pause.... men det kan man jo ikke med genoptræning, der primært hedder skridt og lidt trav!!!! og det er skridten som provokerer damen ;-) Men det skal selvfølglige ikke undre om hun bare er engle sød, på selve dagen.... men så må vi kigge på alle jer andre.

ses på lørdag

Rikke

Unik Heste-ejendom ved Viborg

Til salg

robinhus.dk/ejendom/ default.asp?boligid=48509

Trakehner hoppe til salg - udtaget til eliteskuet se her:

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider