Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tuse Næs. Hønsehals/Bognæs
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 15:07

Tuse Næs er større end jeg vidste og med mere dejlig skov end jeg var klar over. Jeg er endnu ikke helt fortrolig med næsset... men det kommer vel - Så støder i på en i en hvid toyota der glor efter ryttere og på marker der står heste på, så ingen fare på færde bare mig der er nysgerrig efter hestelivet herude :)

Min kæreste og jeg var for første gang ude at trave tur i Hønshals skoven og jeg hestespejder spottede med det samme spor efter hestehove! :D

Jeg ved også der er ryttere i Bognæs skoven. ;)

De gyldne spm er nu. Skal man have kort til de 2 skove? Er der specielle regler for de 2 skove og iså fald hvor finder jeg dem henne?

Min lånemule er endelig klar til at ride lidt ture på , og jeg gider ikke kun lege i sandkassen. Charlie er trailervant og sød at have med ude. Vi er blevet hentet 1 gang til en hyggelig skovtur, med 2 andre oppe i Odsherred - Charlies øre var helt fremme under hele turen og han opførte sig eksemplarisk :) Så nu er jeg ved at få mod på at skulle ud og se lidt mere vi har en trailer vi må låne af min søde staldkammerat mangler bare bil og kort - MEN det forhindre mig ikke i at forberede mig til de 2 sidste ting er iorden :D

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

"Kun med hjertet kan man rigtigt se, det væsentlige er usynligt for øjet"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 15:24

Umiddelbart mener jeg ikke man skal have kort til skovene, ved så ikke om der er nogle andre specielle regler...

Jeg har fået lov til at låne Stines trailer til at øve med Nolan og Apollon, så når de har lært at gå pænt op og står nogenlunde roligt, så vil jeg da gerne være cahuffør derud til, hvis du kan få lov at låne traileren

Stolt og lykkelig ejer af en boer boel - Hvorfor??

Tryk på linket, så behøves der vist ikke flere ord...

www.facebook.com/video/ video.php?v=1386296290...2951509317

0
0
Svar på denne tråd

Næsset
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 16:19

Apollon var da i hvert fald glad for Charlie, og ventede så pænt på ham sidst vi var afsted - Så det kunne da være alletiders :D

Må hellere nævne at jeg IKKE er ekspert i de skove, men mon ikke vi kan navigere rundt, tror ikke de er så frygtelig store?

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 16:31

Ja, jeg tror også det er ham som er mest sikker at tage med i byen på nuværende tidspunkt og de gik jo så fint i spænd sammen. Så når han er klar igen, så må vi tage nogle ture ud i det blå.

Men jo, mon ikke vi nok skal kunne rundt, om ikke andet, så vil nogle af de andre piger som jeg har redet nogle ture med nok gerne være guider

Stolt og lykkelig ejer af en boer boel - Hvorfor??

Tryk på linket, så behøves der vist ikke flere ord...

www.facebook.com/video/ video.php?v=1386296290...2951509317

0
0
Svar på denne tråd

Bare rid
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 19:10

Begge skove er til fri afbenyttelse, så det er bare om at komme af sted.

Selv kan jeg bedst lide Bognæs skoven, da jeg syntes den har flere stier og er mere varieret end hønsehals skoven.

Bare sig til, så skal jeg gerne være guide i Bognæs. Der er både små stier, brede stier, bakker og vand. Der er det hele....sådan da.

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag

og barfodstrimmere burde forbydes....

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 21:45

Tak for hjælpen Mette og rart at finde en af rytterne der benytter sig af skovene :)

Vi må da lige prøve at finde ud af noget når jeg har kort og bil til at trække, eller til når Tigaz hest også er klar og vil ta mig med på vejen :) Kunne være rigtigt hyggeligt med flere på tur - og så endda en stedkendt :D

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider