Tuse Næs er større end jeg vidste og med mere dejlig skov end jeg var klar over. Jeg er endnu ikke helt fortrolig med næsset... men det kommer vel - Så støder i på en i en hvid toyota der glor efter ryttere og på marker der står heste på, så ingen fare på færde bare mig der er nysgerrig efter hestelivet herude 
Min kæreste og jeg var for første gang ude at trave tur i Hønshals skoven og jeg hestespejder spottede med det samme spor efter hestehove! 
Jeg ved også der er ryttere i Bognæs skoven. 
De gyldne spm er nu. Skal man have kort til de 2 skove? Er der specielle regler for de 2 skove og iså fald hvor finder jeg dem henne?
Min lånemule er endelig klar til at ride lidt ture på , og jeg gider ikke kun lege i sandkassen. Charlie er trailervant og sød at have med ude. Vi er blevet hentet 1 gang til en hyggelig skovtur, med 2 andre oppe i Odsherred - Charlies øre var helt fremme under hele turen og han opførte sig eksemplarisk
Så nu er jeg ved at få mod på at skulle ud og se lidt mere vi har en trailer vi må låne af min søde staldkammerat mangler bare bil og kort - MEN det forhindre mig ikke i at forberede mig til de 2 sidste ting er iorden