Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

20GB dataforbrug???
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 21:01

Nogen som er gode til at forstå dette?!... Jeg har lige købt en Iphone hos 3, og der har jeg 20GB fri surf inkluderet i mit abbonnement?!. Og jeg forstår det ikke helt.... Koster det surf at ligge aps ned på iphonen eller?. har lige været inde at tjekke min regning, og der står at den er på 15 kr eks abb?.

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 21:20

Jeg ved ikke om jeg forstår dit indlæg 100% MEN. Jeg betaler ikke noget for at surfe, men betaler hvergang jeg skal hente filer el.lign. ned på min mobil (f.eks. hvis jeg downloader sange eller videoer...)
Så jeg kunne forstille mig at du har 20GB gratis download... eller??... 20gb lyder dog som uhyggeligt meget...

Mvh.

Nielsen.

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

Dataforbrug
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 21:29

Sådan som jeg har forstået det, er dataforbrug når du fx kigger en billedtråd, ser tv på din mobil, sidder og kigger youtube etc. - altså ting med billeder, video, lyd etc. som kræver at computeren (eller mobilen) "downloader" ting.

Din computer "gemmer" jo billederne når du har kigget en billedtråd, for så kan den hurtigt loade siden hvis du kigger en anden gang :-)

Sådan har jeg forstået det ihvertfald, da jeg spurgte omkring mit mobile bredbånd!

Rollo

HUS ØNSKES TIL LEJE

TELL-MANN

Parring tilbydes v. westie hanhund

Westiehvalpe forventes i uge 42

Mopshvalpe forventes i uge 43

0
0
Svar på denne tråd

iphone
Forfatter: 
Dato:  16-09-2010 09:32

20 GB er hvad de kalder fri surf, da det nærmest er umuligt at komme over. Jeg tror at apps, er hvad der svarer til at købe noget i Apples "butik", Der kan du f.eks købe spil, kogebøger, vejrtjenester mm. Der står altid hvad det koster inden du downloader tjenesterne.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

aps er
Forfatter: 
Dato:  16-09-2010 09:36

applikationer. Fx kan man downloade en applikation der fortæller hvor meget energi der er i den mad du spiser. Det er noget man kan hente til de såkaldte androidtelefoner.

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

Apps....
Forfatter: 
Dato:  16-09-2010 10:26

Og de apps man henter står af sig selv og genererer dataforbrug... de skal jo have deres data et sted fra.

20 GB synes jeg er et ok forbrug (der sker ikke noget ved at man bruger mere, ens net bliver bare lidt langsommere) man kan faktisk have sin iPhone til at være "modem" for pc. Jeg bruger meget data, jeg surfer meget på min telefon, og jeg betaler ikke ekstra.

Men apps koster at købe og nogle apps koster også at bruge (købe ekstra tjenester til), jeg henter altid kun gratis apps, medmindre jeg finder en jeg virkelig kan bruge til noget som koster penge. Når jeg får min nye iPhone tror jeg, at jeg vil betale det det koster at få sms + mail til vlingo hehe

/Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider