Haha ja det er altså lidt komisk.
Min nabo som er enlig mor har jo set sig gal på os. Vi gør ALT forkert, og vi bliver meldt for ALT uanset hvad vi foretager os 
Igår bankede det så pludseligt på døren, jeg åbner og udenfor står 2 damer fra kommunen. De har fået en anmeldelse på at mine dyr ikke bliver behandlet ordentligt 
Mine geder er ikke forsvarligt lukket inde, da der ikke er strøm i hegnet og bliver generelt ikke behandlet ordentligt. Mine vilddyr af 2 fjordheste går rundt i glasskår. Mine 10 høns er der overhovedet ikke styr på og de generer min nabo enormt, og de har ikke ordenlige forhold. Jeg kom sq til at grine, og de kiggede på mig som om de ikke helt fattede hvad det var der var så morsomt.
Jeg sagde til dem at jeg lige tog gummistøvler på, så kunne vi jo lige gå en tur rundt og kigge på "besætningen".
Først gik vi en tur ud til gederne, efter vi havde kløet gederne lidt, og fodret dem med lidt mælkebøtter, så tilbød jeg da damerne om de selv ville konstantere om der var strøm i hegnet, men nej det mente de ikke de havde lyst til, hvilket jo nok var en klog beslutning
vi var inde og se hvor gederne går indendørs, og der blev konstateret at de gik da godtnok hyggeligt der.
Bagefter var vi nede og kigge til kaninerne, egentlig skulle de ikke tjekke dem, da de jo ikke var blevet anmeldt, men de fik nu lov at se dem alligevel. De 3 kaniner går inde i bunden af en stor kornsilo og har ca 15 kvm at boltre sig på, så absolut ingen problemer der.
Så var vi nede ved hestene, som går i en stor løsdrift. Hestene stak lynhurtigt mulerne ud og tog imod de fine damer, de kunne jo ske at have æbler med, hesten blev nusset lidt, og vi fik da lige en lille hestesludder. Jeg smed det ene håndtag på jorden, så damerne selv kunne høre der var strøm i, da det jo slog store strømgnister.
Så op i haven og kigge til hønsene, som slet ikke var 10 høns, men 2 høns og 1 kok. Der er 3 meter til skel og loven foreskriver 2,5 meter. Hønsene drøner hen til hegnet de er nemlig håndtamme og vandt til at blive fodret direkte af hånden.
Problemer med glasskår som naboen har ondt i måsen af, er fordi vores kæmpe drivhus kolapsede under sneen i vinters. Vi har samlet meget af det op, men er langt fra færdige, så der er sat strømførende hegnstråd i lang afstand fra, så hestene slet ikke kan komme i nærheden af det, men som sagt kan naboen finde noget at melde os for så forsøger hun
.
Damerne blev vældigt enige med hinanden om at der intet var at komme efter, og de da var nogle fine og velplejede dyr.
Idag kom kredsdyrlægen så ud, blot for at de kunne lukke sagen 100 % en gang for alle. Vi var så ikke hjemme, så han har selv været rundt og kigge, og ringede så tilbage og sagde at det var godtnok de fineste dyr han havde været ude ved i meget lang tid. Det var sjældent når han havde modtaget en anmeldelse at han så sådan nogle fine forhold 
Så noget godt kan der da komme ud af nabostridigheder, nu får jeg nemlig på papir at mine dyr har det godt og er veltilpassede, så bliver sagen ikke taget op næste gang hun ringer og melder os 
Det er altså lidt komisk at så meget bliver sat i værk blot på grund af en skør nabo. Tænk på alle de ressourser det koster at have dem til at rende rundt her i 2 dage og tjekke mine velplejede dyr. Når man så tænker på hvor tit der bliver lavet anmeldelser på nogle som ikke bliver taget alvorligt og som de aldrig kører ud og kigger til.
Hvad vil jeg så med det her indlæg, tjaa blot fortælle hvad jeg har oplevet de sidste 2 dage