|
|
| Oh nooo...krøller fra helvede! |
|
|
Hej Piger Jeg fik lavet krøller i mit halvlange hår igår.....og jeg fortryder INDERLIGT!!!!!!!!!!! Jeg ligner en puddelhund og er ved at tude, når jeg ser mig i spejlet. Jeg bad om STORE krøller og de er bare ikke store!!!  Er der nogen der ligger inde med billeder af sig selv, hvor de er glade for deres permanetede hår? Så jeg kan sammenligne og håbe på mine bliver pæne efter 14 dage (som frisøren lovede!!)  Og er der ellers nogen der har gode råd om, hvordan jeg får dem væk igen i en aller helvedes fart??? 
Med venlig hilsen Carina....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede |
| Forfatter:  |
Sun Shine |
| Dato:  |
12-09-2010 12:54 |
|
Altså så bliver du sgu nødt til lige at smide et billede af dit nye garn  Kan du ikke vaske det og så sætte det i en fletning så de bliver strukket lidt ud? De er sikkert mest krøllede lige det første stykke tid, og så bliver de nok blødere???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krøller |
|
|
jeg kan så bare fortælle at det prøvede jeg også en gang. og det var srækligt og det blev ikke pænere efter 14 dage. endte med at få det klippet kort. for det der puddelhund kunne jeg bare ikke holde ud.
Mvh Lene
"Life is what happens to you while you'er busy making other plans" John Lennon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klag til frisøren |
|
|
Jeg synes, at du skal klage til frisøren. Du har ikke fået STORE krøller, som du bad om.
Vrinsk fra Esma Dybdevirkende healing til hest og rytter Healing styrker og afbalancerer din hest og gør den mere glad og samarbejdsvillig Samtaleterapi Vil du have et stærkt bånd til din hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krøller |
|
|
Da jeg var langhåret, fik jeg også lavet krøller og jeg havde det ligesom dig. Jeg var grædefærdig, men heldigvis blev det rigtig pænt i løbet af 14 dage og jeg fik lavet krøller flere gange derefter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krøller |
|
|
Hvis dit hår er halvlangt, vil vægten af det tynge det ned og derved trække krøllerne en smule ud. Fortvivl ikke, der er kun gået en enkelt dag, så håret skal lige komme sig  Et billede ville da være fint, så kan vi nemmere kommentere det  Lene
- With respect and kindness we could change the world -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede.... |
|
|
den gyser, tror jeg, vi springer over! Ser forfærdelig ud! Jeg har også tænkt mig at klage til frisøren, hvis det ikke er blevet bedre om 14 dage. Men under alle omstændigheder, ser det overhovedet ikke ud som forventet og jeg hader det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mit hår er også permanentet (skal faktisk ordnes her næste måned igen tænker jeg) og der er det også rigtig RIGTIG grimt den første tid, jeg plejer at vaske mit hår 2 gange om dagen med shampoo og det hele, det hjælper på at få mit hår til at få nogle større krøller som ikke minder om en puddel. Det tager ca 1½-2 uger før jeg synes det er pænt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er helt normalt at krøllerne er trukket meget sammen (og derfor virker meget små og puddelhunde agtige) lige efter man har fået det permanentet. Efter et par uger normaliserer det sig og krøllerne bliver pæne. Hvis ikke krøllerne er trukket sammen lige når du har fået det lavet risikerer du at de helt forsvinder eller bare bliver til let fald, når dit hår "falder til" og tyngdekraften begynder at trække i krøllerne. Hvis frisøren eksempelvis har brugt for store spoler i forhold til din hårtype eller ikke har ladet det sidde længe nok, så vil det typisk se rigtig pænt ud lige bagefter, men det vil typisk ikke kunne holde. Så bare rolig - puddelhunde look er helt normalt lige efter en permanent, men bare rolig det bliver godt;)
Meget velholdt Windsor Elite dressur sadel, fit 4 (bred) sælges! Se min profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har desværre ikke billeder af det på computeren, men jeg fik engang lavet krøller, hvor jeg bad om store krøller, men mit hår var simpelthen så langt og tungt, at de var, ligesom du har fået, nød til at lave små krøller over det hele! - Og fik af vide de hurtigt ville blive pænere. Og det gjorde de også . De strækker sig ud og bliver pænere, det er fordi de er nye lige nu. - MEN, alt efter hvor små dine er, så bliver de nok ikke så store som du måske havde ønsket ;/. Men større skulle de gerne blive. Men hvis ikke de gør, har du jo faktisk ret til at gå ind og klage 
CeliaHag&Ganti<33 © KyljaDuErBareLækker © -HrinaJegElskerDigForEvigt<33 Stvaespasernee V.I.P !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| balsam |
|
|
kom massere afbalsam i den nederest del af håret, skyld ikke det hele ud, så bliver det lidt tungere. Render selv rundt med sjovt nypermernentet hår
Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg havde det omvendte problem |
|
|
jeg ville have krøller i mit lage hår men uanset hvor små krøller de forsøgte sig med gik der lige nøjagtigt 3 timer og så havde tyngden i mit hår udlignet alle krøllerne. De forsøgte endda at permanente to dage i træk... nå men det var så de krøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkkkkkkkkkkkkk |
|
|
jo det er normalt at ny perm. hår lige skal falde til. Men lad være men at voldtage det med shampoo og gentagende hårvask, det bliver det kun mere smadret af. husk på perm. er hårdt ved håret. Tror dog det lyder lidt til dig og frisøren ikke lige har snakket samme spolestørrelse;) Synes helt klart du skal gå tilbage til frisøren og sige det ikke var hvad du havde regnet med. Men forvent ikke at hun laver det om for det kan dit hår nok ikke holde til.. Gi det noget kur og balsam du kan også får krøllecreme som samler krøllerne så det ikke ligner friseret puddelhår. desuden lad være med at føntørre det medmindre du bruger en difuser. mvh julie. frisør med 4. årig uddannelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie.... |
|
|
Tak for dit svar. Nej, jeg tror heller ikke frisøren og jeg havde samme idé til hvordan store krøller ser ud...Hun brugte ellers de mellemstørste og største spoler...og jeg sagde, jeg ville have så store krøller som muligt... Men jeg tænker, at når frisøren ruller meget små totter hår op, kan spolerne vel være nok så store, det vil stadig virke småt, hvis du forstår hvad jeg mener? Jeg tænker, at hvis hun havde rullet mere hår op på hver spole, ville det ikke se så forfærdeligt ud.... Må jeg sende dig et billede af mit hår, for at få din vurdering? Kan du anbefale noget cream, der samler det? I andre: Tak for alle svarene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234657890+ |
|
|
Det bliver meget pænere.. Bare vent til du selv har haft fingrene i det.. Så skal du bare se... Det hjælper.. Har selv set ud som en puddel ha ha.... Men det bliv bare så flotte efter lidt tid. Pænere og pænere fra hvergang det blev vasket og tørret..
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krøllefrisurer |
|
|
Tror at Julie har helt ret.. Det skal nok blive pænere med tiden, men spørgsmålet er, som nævnt, at I har talt forbi hinanden. Hvis du har et billede inde i dit hovede, af en fx filmstjerne, der har fået rullet det op på curlere til lækre store bløde krøller, og forventer at se det resultat, så bliver du i hvertfald skuffet. Permanentet hår vil aldrig blive sådan. Hvis frisøren har taget de største spoler, bliver krøllerne så store som det er muligt (med permanent). At rulle mere hår med rundt om spolen, er en dårlig løsning da bundspændet forsvinder helt, og man risikerer at håret ikke bliver ordentlig mættet af perm.væsken. Du må væbne dig med tålmodighed og se det an i 14 dage. Tror dog heller ikke, du skal regne med, at frisøren vil permanente det igen , håret ender jo med at blive helt smadret, og du vil jo ikke få større krøller end nu alligevel.. Håber du bliver glad for det med tiden mvh Trine (udd.frisør)
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine... |
|
|
Nej, jeg skal under ingen omstændigheder have mere permanent væske i nærheden af mit hår!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har selv ustyrlige krøller fra naturens side, men hver dag efter jeg har været i bad putter jeg en masse hårkur, balsam eller fugtighedscreame i håret - og lader det side i! Jeg tører håret med et håndklæde inden jeg putter det i, og når håret et helt tørt er det pænt "samlet" og vægten fra balsamen tynger også i det så krøllerne bliver mindre "proptræk" agtige. Man kan bruge alle slags creamer - også fugtighedscreame til huden osv. Det virker på samme måde, men hårkur og balsam er jo godt for hår, specielt når det godt kan blive lidt tørt efter farve og permanent 
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvil i fred, Prinsesse Nathalie <3 |
|
|
Sådan her så mine krøller ud 8 timer efter jeg fik dem lavet  (sammen med min vens søster. ) Jeg har rigtig langt hår, før jeg fik krøller havde jeg til lidt over taljen. Nu går det til midten af barmen. Og jeg elsker mine krøller Det er anden gang jeg fik dem lavet og jeg elsker dem!  Så langt er det når det er glattet. Hmm, man kan se hele længden, men man får et indtryk af det.
Sascha N R.I.P Simon Claussen, min højt elskede kæreste I medgang og modgang til døden skilte os ad <3 Hvil i fred, min Prinsesse Nathalie Du vil altid være min drømmehest <3 Rideudstyr sælges! Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit hår.. |
|
|
Lige et par billeder af mit permanentede hår, der er 2 forskellige str krøller små og lidt størrer:  ' 
Mvh Camilla Rosenlund
Autodidakt Fotograf www.Cr-FoTO.dk
Indehaver af New Forest Avlshingst Horsemosens Navarone NFHR 92 Samt After Eight´s Chanel (STJERNEHESTEN) www.TEAM-ROSENLUND.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
 2 mdr efter permanent og næsten nyredt (reder det kun 2 gange om ugen med en stor kam) Camilla, hvor har du pænt hår. Krøller er jo fantastiske 
Sascha N R.I.P Simon Claussen, min højt elskede kæreste I medgang og modgang til døden skilte os ad <3 Hvil i fred, min Prinsesse Nathalie Du vil altid være min drømmehest <3 Rideudstyr sælges! Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sascha |
|
|
og camilla: Jeres er rigtig flotte! I har også meget længere hår end mig. Men mine krøller ligner på ingen måde jeres! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede... |
|
|
...må vel hellere vise et billede alligevel af rædselshåret  Har visket mit ansigt ud, fordi jeg stortuder! Er taget lige efter jeg er kommet ud af salonen....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm tjae |
|
|
Jeg kan så ikke få mine krøller små nok (elsker små krøller jo mere spil i håret jo bedre) og er helt vild med dine krøller synes bestemt IKKE de er grimme på nogen måde !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved ikke hvordan |
|
|
dit hår så ud før....men "det dér" er da ikke så galt endda....eller mere straight: det ser helt okay ud.... KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mararidt |
|
|
uh carina har sel prøvet det med endnu grimmere krøller end dig hader det nogen kan bare få de store flotte krøller og så er vi nogen der desværre ikke kan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dumme krøller |
|
|
Camilla: Vil du ikke ha dem så? Men vi er enige om, at det ikke er store krøller, ik??? Annette: Tak, det er pænt af dig...Jeg troede, jeg synes mit hår var kedeligt før, men nu ville jeg gøre ALT for at få det igen!  Jeanett: Ja, det er et mareridt! Havde drømt om krøller som Sascha, bare i min længde hår, men dog i den stil...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frisører |
|
|
Jer der er frisørere, kan i fortælle mig, om jeg kan få trukket krøllerne ud igen? Jeg ved godt, mit hår ikke har godt af det, men kan det lade sig gøre uden at ende helt skaldet? Det kan ikke ses på billedet, men mit hår er noget længere i nakken (er klippet lidt rundt eller hvordan det skal forklares) og jeg er villig til at få klippet et stykke op og godt op i det, hvis bare jeg kan få glat hår igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taste taste |
|
|
mente klippet et godt stykke AF 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| csbnfbkadhfa |
|
|
1. Du går i bad og bruger hårkur i stor stil (må gerne sidde helt op til en halv time, det er bedre). 2. Slyng håndklæde om det nyvaskede hår, men ikke noget med at frotére eller rede i det. 3. Af med håndklædet (håret må ikke være for vådt) og i med noget creme til krøller (Kevin Murphy Easy Rider er god til kortere hår). "Kram" cremen i håret, også gerne med hovedet nedad. 4. Hovedet nedad og føntørrer med diffuser på - igen uden at rede det rundt og nulre i det. Krøllerne skal forblive intakte. 5. Når håret er tørt kan du komme lidt hårlak i eller en smule voks, der også skal krammes i. Det er min rutine, når jeg sætter mine naturlige krøller. Her kommer lige en del billeder af mit hår, og som det kan ses, kan krøller have virkelig mange "sider" og nogle dage sidder de på én måde og næste dag på en anden måde:  Da det var langt tilbage i 2005^  Nogle dage efter, at jeg selv havde klippet det^ Galla i 2007  Fra sidste år og en del mere tæmmet ned af div. produkter^  Som det oftest sidder^
NUMSEFISKEN Equito's Litote
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aiiii Numsefisken |
|
|
hvor er det morsomt at se dig med den paliettbluse på....jeg har en der nærmest er præcis magen til - en sådan ca. 25 år gammel sag  Nå okay - det var for alvor et sidespring ) KH:)Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Numsefisken |
|
|
Hvor ser du bare smuk ud på især det sidste billede! Dine krøller synes jeg også er super flotte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rolig nu |
|
|
Det ser ikke særlig puddelagtigt ud i mine øjne. Du skulle have set min veninde for maaange år siden, da hun fik lavet krøller. Totalt kikset. Og så var det ikke klippet i etager, så det var nærmest pyramideformet. Hun lignede en heks. Nu er det ved at være længe siden, jeg har fået permanentet mit hår, men jeg er nødt til at få rimelig små spoler i, da krøllerne ellers næsten forsvinder efter et par uger. Og jeg må ikke vaske håret de første par dage. Så må jeg leve med, at det krøller lidt rigeligt i starten. Som flere andre skriver, så forsvinder krøllerne hurtigt, hvis de i starten ser ud, som man ønsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uff hvor har jeg også prøvet det |
|
|
Jeg sidder her og tænker tilbage på den gang jeg fik lavet krøller første gang. Mit hår var meget langt næsten til taljen, lidt tyndt og manglede lidt fylde, det var derfor jeg fik det lavet!!!!!!! Efter frisørbesøg til en rimelig sum, lignede jeg en rumpuddel, bittesmå krøller, mit lange hår var "krympet" til skulderen Jeg kan godt love jeg for at jeg var køn at se på, ville ønske jeg kunne finde det billede min far tog, til skræk og advarsel for alle andre der kunne finde på at få lavet krøller jeg synes selv det var rigtig flot og mine veninder var enige og nogle var faktisk lidt misundelige. dette er helt tilbage i 79-80 jeg tror jeg ville kontakte frisøren for at finde en løsning, som du kan se er du ikke den eneste der har prøvet dette jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjfehkvhdkuvj |
|
|
Adian: Det er den ultimative party-bluse  Aldersminde: Tusind tak, jeg rødmer jo. Hvordan står det til med krøllerne i dag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Numsefisken.... |
|
|
...det står lidt bedre til idag...Jeg vil lige kigge på de produkter, du anbefalede, for mangler virkelig noget, der samler det. Når først det ikke er så poppet helt inde ved hovedbunden, tror jeg godt, jeg kan vænne mig til det. Men skal aldrig have det lavet igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udglatning |
|
|
tror ikke jeg ville turde at trække det ud med væske.. selvfølgelig svært at vurdere ud fra et billede, men dine spidser ligner at du har lidt fine/tynde hårstrå og jeg ville være bange for, at det blev helt smadret og så ville det bare måske ende med en "kemisk klipning" og det er ikke en af de fede klipninger!!! For det betyder bare, at håret knækker, og klipper sig selv... Ellers må du ty til glattejernet (der jo heller ikke just er sundt for håret, men dog ikke kemi). Så lige meget hvad du gør, så hedder det pleje , pleje og atter pleje fra nu af. men se nu tiden an, du kan se at allerede efter 1 dag, at det er faldet lidt, og det vil det gøre yderligere. Synes perm.krøllerne faktisk SER store ud... altså forstået på den måde, at jeg tror godt på, at hun (frisørern) faktisk HAR taget de største spoler, men at du bare havde forestillet dig noget andet, når man siger "store krøller".. Så nej, det er ikke sikkert at permkrøller lige er dig,men så har du da prøvet det, og hvis du så fremover vil have bevægelse i håret, kan du jo lave krøller fx med dit fladjern, det kan give nogle virkelig flotte store krøller... der går ud igen 
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robsen.. |
|
|
...nej tror heller ikke lige perm krøller er mig Men lever med det. Jeg har lige bestilt en masse plejende til mit hår. Jeg har faktisk tykke hårstrå og meget hår, men det ses ikke lige på det billede!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puddelhund |
|
|
*griiin* Jeg har selv været omkring det med permanent en enkelt gang. Kom også ud fra frisøren og lignede en puddelhund, hvilket så absolut ikke fik mit i forvejen runde, lidt brede og "godt polstrede" hoved til at se smallere ud! Har naturligt fald i håret og kan godt få det til at krølle lidt op vha diverse stylingprodukter, men jeg savnede lidt mere krøl og fylde, hvorfor jeg kastede mig ud i at prøve permanent. Som skrevet blev jeg totalt puddelhund lige efter, men for mit vedkommende forsvandt krøllerne mere eller mindre helt samtidig med at puddelhunden forsvandt et par uger efter jeg havde fået det lavet. Så for mit vedkommende totalt spild af tid og penge, da jeg aldrig fik noget nær det ønskede resultat, selvom jeg passede og plejede efter alle kunstens regler. Nu har jeg så bare accepteret mit hår som det er og glæder mig over det lidt krøl jeg kan få frem naturligt, for aldrig i livet, om jeg igen skal ud i at ligne en puddelhund uden at få noget ud af det. Håber du bliver glad for krøllerne, når det er faldet lidt mere til. - Udfra billedet synes jeg ikke, at det er en slem puddelhund overhovedet! Og i andre med krøl - hvor er I bare kønne og vi er vist mange, der misunder Jer det krøl... Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjfgdcvbjhg |
|
|
Hvad giver man i grunden for sådan en behandling?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nååååårh derfor |
|
|
 Ai - undskyld - plat og meningsløs bemærkning - især når jeg nu synes at det slet ikke er så "slemt" som du føler det.... KH:)Annette (med moderate naturkrøller)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha.... |
|
|
Ja, bare få mig til at føle mig endnu grimmere, Anette!  Arhh..just kidding, jeg har allerede nået det punkt, hvor jeg kan grine af mine krøller, og bare vil få det bedste ud af dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
 Vil lige smide et opdateret billed ud. Ca 1 måned efter krøl. Så det kommer meget an på hvordan man passer dem. Kan du ikke også lige smide et opdateret billed ind af dine krøller, for synes ikke de er slemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Trådstarter: Dine krøller er faktisk ikke så små som de synes. De ser lidt puddelhundeagtige ud, men det skyldes at frisøren har redt dem grundigt igennem for at kunne klippe håret og tjekke krøllerne. Gør man det (særligt lige efter de er permanentede) kommer krøllerne netop til at se ud som dine. Jeg tvivler på frisøren kunne have brugt større spoler, da dit hår er rimelig kort og ret fint, hvilket betyder at blev der brugt større spoler ville krøllerne slet ikke kunne holde. Som andre har skrevet skal du sørge for ikke at børste håret igennem når du har været i bad. Det jeg plejede at gøre, da jeg havde krøller var at tage en stor bredtakket kam med ind under bruseren. Når jeg så havde fordelt balsam i håret, redte jeg håret igennem med kammen (og lavede evt. skilning) og skyllede derefter balsamen ud. Så viklede jeg et håndklæde om håret og klemte vandet ud (uden at frottere). Derefter tog jeg håndklædet ud, kørte fingrene let gennem håret så det sad som det skulle (uden at trække i krøllerne), kom noget produkt i til krøllet hår, og så lod jeg det enten lufttørre eller føntørrede med difuser. Når det var tørt kom jeg lidt voks i spidserne for at samle dem. Jeg har ligesom dig fint hår og når det var nypermanentet så det ud præcis som dit. Men ret hurtigt forvandlede det sig til pæne, store og bløde krøller:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sascha mf. |
|
|
Jeg skal nok lægge et nyt billede ind  Tusindfryd: Jeg har faktisk ikke fint hår, jeg har ret tykt hår (dog mindre efter jeg har fået børn) og tykke hårstrå. Men det ser ikke sådan ud på billedet. Det har også trukket sig meget op, det havde en rimelig længde før + det er noget længere bagtil end fortil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fint hår er måske heller ikke så rammende - nord-eroupæsik eller skandinavisk havde nok været mere præcist:) Jeg har også masser af hår, men i strukturen ligner det dit en del ud fra hvad jeg bedømme. Hvorom alting er tvivler jeg på der kunne have været brugt tykkere spoler bl.a. pga. hårets længde. Jeg synes heller ikke det ligner der er brugt vildt små spoler. Men det er selvfølgelig for dårligt at frisøren at hun ikke har forberedt dig på at det ser lidt mærkeligt ud de første par uger, og at hun helt sikkert heller ikke har gjort det klart for dig hvilken type krøller det er muligt at lave med kemisk permanent. Og at hun ikke har instrueret dig i hvordan du skal pleje krøllerne for at de bliver pæne. For permanent er meget hårdt for håret og bliver dit hår meget tørt og skørt, så bliver krøllerne også grimme. Derfor er pleje helt afgørende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjordhest |
|
|
Altså jeg gjorde det også for snart 3 mdr siden, og da jeg har meget fint hår, var frisøren nødt til at bruge meget små spoler. Jeg har/havde lidt over skulderlangt hår, der tit var klasket og kedeligt at se på, derfor skulle der krøller i. Jeg kunne også have gået med en stor pose over hovedet de første 14 dage, mit hår blev turbokrøllet og så kort at nakken blev helt fri. Behøvede bare se min mors ansigtsudtryk for at vide det var galt 'Bare du selv kan li' det' sagde hun... Men efter det har 'sat' sig er det blev så pænt! Jeg elsker mit fyldige hår der altid er nemt at sætte og ser pænt ud. Dog bruger jeg meget kur til det, da det er noget tørt efter jeg også blev bleget. Her er et billede for 1 måned siden - det er nu endnu pænere og mit hår er nået ned til skuldrene igen 
Sagde Ditte
Nu med alletiders Guldpony! Fjordhesten kan og vil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krøller. |
| Forfatter:  |
nannafrederiksen |
| Dato:  |
18-10-2010 11:24 |
|
Jeg synes da slet ikke de er slemme!
Men da jeg lige havde fået mine krøller, var de første to ting min veninde gjorde, at: Fortælle mig: "Jeg troede det var en puddelhund der stod derhenne" og derefter begynde at synge "Back to the 80's".
Men efter at jeg havde vasket det, og gjort som frisøren havde fortalt mig (at redde det i badet, og bruge defuseren efter badet), så blev de som jeg gerne ville have dem.
Og du kan da lige få et billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanna.... |
|
|
Dine er også rigtig flotte  Jeg har sidenhen været ved frisøren, der godt kunne se at de slet ikke skulle se sådan ud...Mit hår har taget alt for meget imod permanenten, så krøllerne er blevet for småt og mit hår total smadret Jeg fik klippet det værste ødelagt af og farvet det med en skyllefarve, for at lukke håret. Fik det gratis og meget mere kunne de jo ikke rigtig gøre for mig, andet end at beklage selv.... Et billede fra før jeg fik det klippet og farvet. Krøllerne ser nogenlunde lige sådan ud nu, bare knap så slidte... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|