Ja vidste ikke hvad jeg skulle skrive som overskrift.
men da jeg ved at der er nogen her inde der også selv spiller musik tænkte jeg at jeg ville tage chancen at spørger her inde. men mit spørgsmål er der nogen der kender et progam for at man fx ved at skrive hvad noden hedder så laver computeren det på node papir og som noder istedet for???
Okay kan godt se det ikke er helt nemt at forklare...men håber der måske er nogle der er i stand til at tyde hvad det er jeg mener hehe
hehe jeg kan skam godt noderne . så det er altså ikke mit problem!!. det er fordi der er en sang som jeg ikke har noderne på som jeg gerne selv vil lave om til noder...øh ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det. men kan skam godt noderne. det var bare hvis jeg kunne være fri for at skrive alle noderne i hånden mm. havde håbet det måske var et program man kunne bruge til det
prøv at søge på music to note cenverter eller lign? (der er en del sider med gratis programmer rundt omkring, bare lige sørg for at have noget godt anti-virus i)
"Man skal altid starte fra bunden. - Ja - undtagen når man skal lære at svømme!"
- Storm p.
"Jo længere man præker for ungdommen, des ældre bliver den - og så er det for sent!" - Storm p.